Коли колекціонери «втомилися» від великих брендів, вони звертаються до менш відомих виробників годинників.
Те, що вони шукають, загалом кажучи, — це інженерна майстерність у створенні годинника, чудовий дизайн, рідкість і ексклюзивність (тобто висока ціна).
Новий Czapek Lanikai перевіряє всі ці поля.
Як випливає зі слов’янського звучання назви, Czpek було засновано в Чехії , але наразі це Швейцарія.
Він існує вже понад 200 років і нещодавно повернувся з новою лінійкою Antarctique, простими автоматичними годинниками з ефектними циферблатами.
Виготовлений у партнерстві з американським брендом Collective Horology, новий Lanikai (також частина сімейства Antarctique) не є винятком.
Вражаюча емаль черпає натхнення з океанських хвиль на Гаваях.
Назва насправді є даниною берегової лінії пляжу Ланікай у гавайському місті Оаху.
Співзасновник Collective Horology Гейб Рейлі сказав, що вони майже рік працювали над цим циферблатом.
Вони зробили це, тому що хотіли зафіксувати «унікальну якість води Ланікая», від кольору та текстури до руху хвиль.
Щоб ще більше виділяти надзвичайно помітний блакитний циферблат, Чепек прибрав з циферблата все, крім стрілок.
Ні маркерів, ні індексів, ні дати, ні цифр – нічого.
«Двигун» у годиннику виготовляється власною компанією Czepek, як і корпус і відповідний вбудований браслет.
Отже, ми говорили про інженерні розробки та дизайн, а це означає, що є ще два критерії, яким потрібно відповідати: рідкість і ексклюзивність.
Це рідко, з виробничою кришкою лише 50 штук.
І це ексклюзив (= дорого), з роздрібною ціною 26 500 доларів.
Враховуючи його рідкість і той факт, що він доступний лише на веб-сайті Collective Horology, його, ймовірно, розпродадуть за кілька днів.
І ви точно можете очікувати, що він знову з’явиться на ринку вживаних автомобілів за ще божевільнішими цінами.