Нехай вас не вводить в оману кузов позашляховика, Aston Martin DBX 2023 року випуску має яскраву ДНК британського бренду. Він громіздкіший за DB11 і не такий гнучкий, як Vantage, але на відміну від своїх братів і сестер з низькою посадкою, цей автомобіль із високою посадкою має зручне заднє сидіння, пропонує набагато більше простору для вантажу, і він може буксирувати та їздити по бездоріжжю. Звичайний DBX має приємний твін-турбо V-8, але він не такий швидкий, як деякі менш дорогі конкуренти.

Aston Martin DBX 707 price

Засобом від цього є новий 697-сильний DBX 707, який має більш гарячий двигун та інші покращення продуктивності. Кожен екземпляр також має розкішний інтер’єр, який можна налаштувати під замовлення. Ми б хотіли, щоб у нього була жорсткіша педаль гальма та повний набір активних функцій безпеки. Тим не менш, 2023 DBX такий же стильний і цікавий, як і великі туристичні автомобілі Aston, просто він одягнений у позашляховик.




У 2023 році Aston нарешті додає швидшу та потужнішу модель із представленням DBX 707. Він має переглянуту версію стандартного твін-турбо V-8, який видає 697 кінських сил і 663 фунт-фут крутного моменту. Стандартну дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач зі звичайним гідротрансформатором також можна замінити дев’ятиступінчастою коробкою передач із пакетом мокрого зчеплення. Ці цифри потужності представляють збільшення на 155 і 147, відповідно, порівняно зі стандартним двигуном.




Кажуть, що DBX 707 розганяється від нуля до 60 миль/год за 3,1 секунди, а від нуля до 100 миль/год — за 7,4 секунди. Зупинити цей швидкісний позашляховик допомагають стандартні вуглецево-керамічні гальма. Поряд з унікальними зовнішніми елементами всередині DBX 707 представлена ​​оновлена ​​центральна консоль з поворотним важелем передач. До центральної панелі також додано кнопки швидкого доступу, що полегшує налаштування параметрів режиму водіння.




Aston Martin надає вражаючу кількість варіантів персоналізації для DBX, особливо через службу налаштування Q. Онлайн-конфігуратор компанії показує кілька різних пакетів зовнішнього вигляду, і ми прихильні до інтер’єру Accelerate із поєднанням шкіри та штучної замші та сидінь Sports Plus. Зовні ми вибрали б красиву фарбу Minotaur Green, а також 22-дюймові чорно-бронзові колісні диски Ribbon. Ми також вибрали б пакет для буксирування, двері багажника з електроприводом і спортивну вихлопну систему, яка дозволяє нам краще насолоджуватися музикою двигуна.

Aston Martin DBX 707 photo

Звичайний DBX оснащений 4,0-літровим двигуном V-8 з подвійним турбонаддувом, який постачає Mercedes-AMG . Двигун видає 542 кінські сили і крутний момент 516 фунт-фут і працює в поєднанні з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, також поставляється Mercedes. DBX 707 має оновлену версію трансмісії AMG, яка генерує 697 кінських сил і 663 фунт-фут крутного моменту. Його дев'ятиступінчаста автоматична коробка передач використовує мокрий пакет зчеплення замість гідротрансформатора, який використовується стандартною трансмісією. У той час як DBX в основному має задній привід, центральна роздавальна коробка передає крутний момент на передню вісь, коли задній пробуксовує. Він також має задній диференціал обмеженого тертя і може буксирувати до 5940 фунтів.




Адаптивні амортизатори та пневматичні пружини, що регулюються по висоті, входять у стандартну комплектацію Aston — нагода для пригод на бездоріжжі. TheDBX, який ми тестували , розганявся до 60 миль на годину за 3,9 секунди, що гідно поваги для гарячого позашляховика, але Lamborghini Urus та інші конкуренти помітно швидші. DBX 707 був набагато швидшим і розганявся до 60 миль/год за 3,1 секунди . Версія , яку ми їздили найкращими дорогами Англії, продемонструвала яскравий саундтрек двигуна та непомітну роботу трансмісії. Завдяки різноманітному набору режимів водіння його шасі продемонструвало широкий діапазон поведінки, від витонченої та спокійної до чуйної та грайливої. Незважаючи на коротку зупинку на 157 футів зі швидкості 70 миль на годину, автомобіль страждав від того, що педаль гальма не реагувала.

Aston Martin DBX 707 2023 photo

DBX ділиться багатьма своїми розподільними пристроями з рештою родини Aston Martin. Кабіна вкрита привабливо прошитою шкірою, м’якими на дотик поверхнями та оздобленням стелі з мікрозамші. Ute стандартно оснащений 12,3-дюймовим цифровим датчиком, настроюваним зовнішнім освітленням, тризонним клімат-контролем і підігрівом передніх і задніх сидінь. Бажані опції включають вентильовані передні сидіння, підігрів рульового колеса та низку ще привабливіших матеріалів салону. На задніх сидіннях достатньо простору, достатньо місця для колін і голови для дорослих. Також є хороший об’єм вантажу: 22 кубічні фути простору за заднім сидінням і 54 кубічні фути зі складеними задніми сидіннями.




Великий 10,2-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, заснований на застарілому інтерфейсі Mercedes, не реагує на дотик. Замість цього ви керуєте пристроєм за допомогою кнопок на кермі, а також поворотної ручки на центральній консолі; інтегрований тачпад є опціональним. Система включає такі популярні функції, як інтеграція Apple CarPlay, вбудована навігація, стереосистема з 14 динаміками, а також кілька розеток USB і 12 вольт для зарядки.