Звертаючись до слона в кімнаті відразу, Alpina виглядає просто краще. Так, йому не вистачає агресії M3 Touring , але він все ще має спортивні нотки, і в цілому він просто більш класичний красивий. Його пропорції та графіка просто більш стримані, особливо спереду, де він має не лише унікальні фари з вирізами, які ще не підтягнули обличчя, а й решітку радіатора, яка не схожа на зуби бобра. Ця витончена елегантність також відображається у виборі кольорів: сіре фарбування зі сріблястими колесами та синіми гальмівними супортами порівняно з яскраво-зеленою фарбою М3 із чорними колесами та жовтими гальмами.

Дивлячись на цифри, Alpina насправді виробляє подібну потужність і більше крутного моменту за значно менші гроші. B3 Touring виробляє 461 к.с. (468 к.с. / 344 кВт) і 516 фунт-фут (700 Нм) крутного моменту приблизно на 12 000 фунтів стерлінгів (14 621 дол. США) менше, ніж приблизно 100 000 фунтів стерлінгів (121 843 дол. США) M3 Touring, який сам по собі видає 503 к.с. PS / 375 кВт) і 479 фунт-фут (650 Нм) крутного моменту. Обидва автомобілі передають потужність на всі чотири колеса, але Меткалф зауважив, що B3 справді страждав від випадкового натяку на крутний момент тут і там у порівнянні з більшим задньопривідним відчуттям у M3.




Якщо взяти M3 Touring для обертання, перше, що одразу впало в очі, це його гострота порівняно з B3, або його «відчуття М», як його описували. Меткалф сумнівався лише в тому, що електричне рульове керування здавалося трохи мертвим, незважаючи на його похвальну прямоту, і те, що кількість налаштувань режиму водіння була трохи приголомшливою. Окрім цього, водіння було описано як приємно жваве, універсал вагою 4112 фунтів (1685 кг) дуже добре приховував свою вагу та частковий передній привід.

Загалом, для більш витонченого вибору, орієнтованого на розкіш як зовнішнього вигляду, так і якості їзди, B3 є вашою відповіддю, пропонуючи швидкість, порівнянну з M3, і більше стилю. Якщо ви шукаєте безперечну продуктивність, вибирайте M3, оскільки він вас точно не розчарує.

На жаль, ми не бачимо Меткалфа за кермом Alpina, але він каже, що його думки порівняно з M3 виникли в результаті паралельних тестів. Незважаючи на це, його огляд все ще неймовірно ретельний, звертаючись до багатьох аспектів кожного автомобіля, які були б корисні потенційним покупцям, і ми рекомендуємо переглянути повне відео вище.