Все, що робить CLS таким особливим.
Перша зустріч, яка перехоплює подих і змінює все. Погляд заворожений приголомшливим дизайном. Раптово народжується бажання володіння. Інколи достатньо однієї миті, щоб бути зачарованим назавжди.
Світовий дебют нове покоління Mercedes-Benz CLS справило на міжнародному автошоу в Лос-Анджелесі. У порівнянні з попередником, четирехдверка зберегла впізнавані пропорції, але отримала новий дизайн, розкішний салон і сучасну технічну «начинку», а безліч рішень запозичила у моделей E- і S-класу. Без перебільшення, але виглядає автомобіль надзвичайно. Сls виставляє напоказ пронизливий погляд світлодіодним оптики, фамільну решітку радіатора з величезною трипроменевою зіркою і рельєфний бампер, а його міцно збитий тил може похвалитися граціозними ліхтарями і «пухким» бампером з двома трапецієвидними патрубками вихлопної системи.
Mercedes-Benz CLS-класу за своїми габаритами відноситься до E-сегменту по європейській класифікації: його довжина витягнута на 4988 мм, ширина укладається в 1890 мм, висота не виходить за рамки 1404 мм. База коліс простягається у автомобіля на 2939 мм, а її дорожній просвіт налічує скромні 118 мм.
Всередині Mercedes-Benz CLS перегукується з іншими великими моделями марки - в цілому, машина володіє гарними, благородними і м'якими обрисами салону, які розбавляють елементи в стилі «хай-тек». Перед очима водія знаходяться трехспицеве мульти-кермо з рельєфним ободом і два 12.3-дюймових дисплея: перший грає роль приладової панелі, а другий завідує інформаційно-розважальними функціями. Монументальна центральна консоль притягує погляд чотирма дефлекторами обдування, стилізованими під авіаційні турбіни, лаконічним блоком кліматичної установки і красивими аналоговим годинником.
Салон автомобіля може мати п'яти- або чотиримісний компоновку: в першому випадку на задньому ряду розміщений комфортабельний диван, здатний прийняти трьох людей (хоча середньому пасажирові доставлять дискомфорт коротка подушка і високий підлоговий тунель), а в другому - два роздільних крісла з панеллю по центру. Передні пасажири потрапляють в щільні обійми рельєфних крісел з яскраво вираженими боковинами. Залежно від виконання, «з місця до першої сотні» цей автомобіль спрямовується через 4.8 ~ 6.2 секунди, а максимально здатний набрати 250 км / год (такі показники обмежені електронним «нашийником»).
Дизельні модифікації cls «переварюють» від 5.8 до 5.9 літрів пального на кожні 100 км в комбінованому циклі, а бензинові - не більше 7.8 літра. Стандартно авто комплектується незалежними підвісками обох осей з пасивними амортизаторами, сталевими пружинами і поперечними стабілізаторами.