Continental заявляє, що співпрацюватиме з виробником напівпровідників Infineon Technologies AG у розробці серверних архітектур транспортних засобів.

Метою співпраці є організована та ефективна архітектура електроніки та електроніки (E/E) із центральними високопродуктивними комп’ютерами (HPC) і декількома потужними блоками керування зонами (ZCU) замість сотні чи навіть більше. індивідуальні блоки управління, як це було раніше.

Continental використовує мікроконтролер AURIX TC4 Infineon для своєї платформи ZCU. Завдяки спеціальній технології зберігання в AURIX TC4 програмне забезпечення транспортного засобу перебуває в режимі очікування. Як тільки автомобіль запускається, такі функції, як допомога при паркуванні, кондиціонування повітря, опалення та підвіска, готові «за частки секунди».




Завдяки підходу до платформи Continental підтримує різні вимоги виробників автомобілів. Індивідуально налаштовуючи кількість HPC і ZCU, як вони взаємодіють і як вони розташовані в транспортному засобі, виробники автомобілів можуть індивідуально адаптувати свою архітектуру до своїх потреб, стверджує компанія.

«Завдяки нашому новому архітектурному рішенню ми робимо автомобіль придатним для майбутнього», — говорить Жиль Мабір, технічний директор Continental Automotive. «Зростаюча різноманітність функцій автомобіля вимагає все більшої обчислювальної потужності та дедалі складніших програмних додатків. Нова архітектура Continental прокладає шлях для програмно-визначеного автомобіля. Співпраця з Infineon є важливим кроком у швидкій реалізації цієї розробки для наших клієнтів. Завдяки нашій стратегії платформи перевірене прикладне програмне забезпечення можна використовувати, наприклад, у нових моделях транспортних засобів. У результаті значно скорочується трудомістка перевірка. Нові функціональні можливості можна ввести в серійне виробництво набагато швидше».

Continental каже, що третє покоління сімейства мікроконтролерів AURIX, TC4x, пропонує таку ж масштабованість з точки зору продуктивності, пам’яті та варіантів корпусу, що й попередні покоління, AURIX TC2x і TC3x. Крім усього іншого, AURIX TC4x був розроблений для використання в ZCU і HPC. Іншими основними застосуваннями є радар, шасі та безпека, а також трансмісія/електрифікація.

Ключовим елементом нової серії мікроконтролерів є технологія пам’яті RRAM (Resistive Random Access Memory), яку використовує Infineon. Ця технологія вже успішно використовується в чіпових картках, наприклад, при безготівкових платежах і для безпечної автентифікації. Технологія RRAM вперше застосована в автомобільному секторі. Продукти AURIX TC4x забезпечують ефективне, швидке та безпечне використання потенціалу основних систем автомобіля. Коли автомобіль заводиться, такі функції, як допомога при паркуванні, кондиціонер, опалення та підвіска, доступні за частки секунди. Завдяки архітектурі AURIX TC4x основні програмні програми майже постійно перебувають у режимі очікування. Крім того, це забезпечує значно швидші та безпечніші оновлення програмних компонентів по повітрю.

«Співпраця з Continental дозволяє застосувати технологію RRAM в автомобілях», — говорить Пітер Шифер, президент автомобільного підрозділу Infineon. «Разом із рушіями інновацій в автомобільній промисловості, такими як Continental, ми формуємо мобільність завтрашнього дня. Сімейство мікроконтролерів AURIX TC4x є важливим будівельним блоком для наступного покоління архітектур E/E і може внести вирішальний вплив на ефективність, безпеку та комфорт майбутніх поколінь автомобілів».




Блоки зонального контролю

У Continental кажуть, що використання потужних блоків керування зонами є наступним вирішальним кроком до програмно-визначеного автомобіля. Для Continental першим важливим кроком стала розробка та постачання високопродуктивного комп’ютера HPC для моделей електромобілів ID.3 та ID.4 від Volkswagen.

Платформа блоку зонного керування, яка буде розроблена в рамках співпраці з Infineon, утворює середній рівень архітектури електрики/електроніки між рівнем сервера (HPC) і базовим рівнем з численними датчиками та виконавчими механізмами. «Ми пропонуємо всі необхідні компоненти для програмно-визначених архітектур транспортних засобів з одного джерела. Нова платформа є масштабованою, а також модульною з точки зору продуктивності та інтерфейсів. У результаті ми можемо запропонувати виробникам автомобілів максимальну гнучкість для проектування архітектури транспортного засобу», — говорить Жан-Франсуа Тараббіа, керівник бізнес-підрозділу архітектури та мереж у Continental. «Крім того, ми дозволяємо інтегрувати апаратне та програмне забезпечення сторонніх виробників, щоб швидко та економічно ефективно запроваджувати інноваційні рішення».

У архітектурі E/E майбутнього зональний блок керування об’єднує всі електронні та електричні з’єднання в локальній частині автомобіля. Наприклад, блоки зонального керування беруть на себе всі завдання керування, управління даними та зв’язком у транспортному засобі з зон спереду справа, спереду зліва та ззаду.