Техаський тюнер пропонує C8 Corvette Stingray з його пакетом H700, який складається з нагнітача, інтеркулера та нової вихлопної системи. Він також оснащений налаштуванням двигуна та катається на наборі 19-дюймових передніх і 20-дюймових задніх коліс, доступних у матовому алюмінієвому, атласно-чорному та графітовому оздобленні. Він має 708 к.с. і 638 фунт-фут (865 Нм) крутного моменту, серйозні цифри для автомобіля з дуже серйозними характеристиками.
Для порівняння, 6,2-літровий атмосферний V8 звичайного Chevy Corvette Stingray видає 495 к.с. і 470 фунт-фут (637 Нм) із наявним потужним вихлопом.
Hennessey спочатку вибудовує пару для драг-гонки зі старту стоячи. Обидва автомобілі добре вийшли з лінії, але модель із наддувом одразу встановлює значну перевагу над стандартним автомобілем. Вражаюче те, що автомобіль потужністю 708 к.с. не мав жодних проблем із зчепленням з конвеєра.
Потім між парами проводиться перегон. Як і в першій гонці, модель Hennessey виривається вперед і легко перемагає. У фінальній гонці пілот H700 дав фору водієві стандартної моделі, але зміг легко скоротити відставання та перетнути фініш першим.
Було б дуже цікаво побачити, як налаштований Hennessey Corvette Stingray виступає проти нового Z06 . Хоча Z06 має трохи меншу потужність із 670 к.с. і 460 фунт-фут (623 Нм), миттєва реакція його високообертового 5,5-літрового атмосферного V8 може допомогти йому йти в ногу з творінням Hennessey.