Шість місяців тому в новинах домінували історії про те, що через 15 років автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння практично зникнуть у багатьох частинах світу. ЄС і Каліфорнія були готові ввести обмеження на нульові викиди з 2035 року, а інші штати готувалися наслідувати їх приклад .
Але зараз почали з’являтися тріщини. Німеччина та Італія погрожують зірвати заборону на ICE в Європі, якщо не будуть зроблені поступки для синтетичного палива, яке може підтримувати двигун внутрішнього згоряння, і тепер виявилося, що більше половини опитаних експертів автомобільної промисловості вважають, що масовий перехід на електромобілі недосяжний у встановлені законом терміни . все одно.
Дослідження, проведені ABB Robotics і Automotive Manufacturing Solutions, виявили, що 59 відсотків респондентів сумніваються, що перехід на електромобілі можливий протягом терміну, визначеного законодавцями. Серед наведених причин були виклики, з якими зіткнулася автомобільна промисловість під час адаптації до нового ланцюга постачання акумуляторів , занепокоєння щодо великих капіталовкладень, дефіцит сировини та брак потужності мережі та зарядної інфраструктури.
Серед цих проблем відсутність зарядної інфраструктури була названа найбільшим вузьким місцем: 26 відсотків опитаних назвали це основною перешкодою для використання електромобілів, тоді як 17 відсотків припустили, що проблемою є висока ціна електромобілів.
Майже 600 учасників опитування включали експертів, які безпосередньо працюють на виробників автомобілів, а також постачальників, інженерів і менеджерів, зайнятих в автомобільній промисловості. Лише 11 відсотків вірять, що всі регіональні цілі щодо впровадження електромобілів до 2030-40 років є реалістичними, тоді як напівпорожні 18 відсотків стверджують, що поточні цілі ніколи не будуть досягнуті.
Дослідження також запитало тих самих експертів, чи вірять вони, що автомобільна промисловість може забезпечити стале виробництво, і результати були більш позитивними: лише 4 відсотки припустили, що це буде неможливо, але майже чверть сказали, що витрати для виробників є проблемою.