Volkswagen оголосив, що наступник T4 нарешті на шляху до США та Канади у вигляді нового ID. Buzz LWB . Його однойменна колісна база справді подовжена на 250 міліметрів (~10 дюймів) і має загальну довжину 4962 мм (~195 дюймів) — і, звичайно, цілий додатковий ряд сидінь.

Марка стверджує, що « легендарний T1 Lightbus » зображений на ID. Конструкція Buzz LWB дозволяє зберігати «до 2469 літрів (л) ». Він також містить нову батарею ємністю 85 кіловат-годин (кВт-год) — більше, ніж у «оригінального» Buzz для « ще більшого радіусу дії » — не кажучи вже про тепловий насос , який допомагає уникнути втрати ефективності в холодну погоду.

ID. Buzz LWB

ID заднього приводу . Buzz LWB також розрахований на електронне обмеження швидкості 160 кілометрів на годину (км/год, або ~99 миль на годину (миль/год)) — порівняно зі 145 км/год (~90 миль/год) для раніше анонсованої європейської версії — завдяки його новий двигун потужністю до 210 кВт (286 кінських сил (к.с.)) - або 250 кВт (339 к.с.) у повнопривідній версії GTX, яку зараз рекламують перед запланованим на 2024 рік випуском.




ID. Buzz LWB також має панорамний інтелектуальний скляний люк і дистанційне паркування смартфона, як і майбутній ID.7 GTX , а також може похвалитися інформаційно-розважальною системою « нового покоління » з проекційним дисплеєм. Нова версія електробуса VW також надходить до Європи, хоча компанія ще не визначила, скільки точно коштуватимуть його конфігурації після випуску в 2024 році.