Завідомо погана підтримка ігор від Apple незабаром може стати справою минулого з оновленням macOS Sonoma , яке додає ігровий режим і набір інструментів для портування ігор для розробників. Ці функції були представлені без особливого шуму на заході WDCC '23, але деякі аналітики вважають, що ці дещо недооцінені ігрові аспекти, які з’являться в macOS, можуть виявитися великою проблемою для Apple у найближчі роки. Тим часом деякі тестувальники macOS отримали можливість пограти з Game Porting Toolkit, і було виявлено, що він також включає емулятор Wine від CrossOver , який уже дозволяє запускати ігри DX12 на macOS з гідними результатами.
Емулятор Wine фактично включено, щоб розробники ігор могли швидко оцінити та спланувати порт гри, але користувачі macOS пішли вперед і додатково налаштували програмне забезпечення, щоб дозволити іграм, таким як Diablo IV , Cyberpunk 2077 , Spider-Man , Hogwarts Legacy та Elden Ring , працювати навіть на процесорах M1 першого покоління . Звичайно, продуктивність процесорів M1 не така висока, але новіші моделі M2 з більш потужними iGPU демонструють багатообіцяючі результати.
Diablo IV, наприклад, тестували на процесорі M2 Max із роздільною здатністю 1512 x 982 (половина фактичної максимальної роздільної здатності 3024 x 1964) із максимальними параметрами якості, і кремній Apple зміг запустити гру в середньому 80–90 fps
Інший власник M2 Max спробував Hogwarts Legacy із середніми налаштуваннями та роздільною здатністю, обмеженою 1008 x 655, і зміг досягти 35-40 кадрів в секунду. Подібна кількість кадрів в секунду була зафіксована тим самим процесором у Spider-Man, що працює з роздільною здатністю 1800 x 1169.
Запустити Cyberpunk 2077 на старішому чіпі M1 виявилося непросто. Повернувши все до Ultra, гра працювала лише зі швидкістю ~15 кадрів в секунду зі зменшеною роздільною здатністю 1440 x 900. Більш потужний M2 міг би наблизитися до 60 кадрів в секунду з налаштуваннями High.
Elden Ring, що працює на M1 Pro з роздільною здатністю 1728 x 1117, досягає майже 50 кадрів в секунду, тоді як M2 Pro вдалося досягти 100+ кадрів в секунду в GTA 3 Vice City, що працює на 1800 x 1033.
Усі ці результати були отримані без допомоги суперроздільності MetalFX від Apple. Реалізація цієї функції для кожної назви тепер має бути можлива за допомогою Game Porting Toolkit, що ще більше підвищить продуктивність, сподіваємося, принаймні вдвічі.