Audi A4 2023 року випуску, як і його седани A3, A6 і A8, одягнені в костюм Brooks Brothers: його дизайн консервативний, він ретельно скроєний і виглядає дорого — що й є. Він однаково виглядає як стильний, так і спортивний, і саме таким він керує — розкіш, збалансована маневреністю. Його чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом рухаються з потужністю та економічністю палива.
Його стандартний повний привід і жорстка підвіска забезпечують збалансовану керованість і корисне зчеплення в погану погоду. Інтер’єр ретельно зібраний з використанням матеріалів преміум-класу та уваги до деталей, якого ми очікуємо від такого виробника преміум-класу, як Audi, але дизайн міг би мати більше витонченості. Дійсно, те саме можна сказати про дещо стриманий зовнішній стиль. Конкуренти, такі як Alfa Romeo Giulia , Genesis G70 іMercedes-Benz C-класу пропонує більше блиску або більше залучення водія, або те й інше. Але A4 чудово демонструє власну марку тихо вираженої якості, що робить його таким же переконливим розкішним седаном.
Усі моделі A4 стандартно оснащуються світлодіодними фарами для 2023 року, а комплектація Premium Plus середнього класу тепер включає стереосистему Bang and Olufsen. Пакет Black Optics Plus тепер доступний для 45 моделей і включає чорні наконечники вихлопу та чорний задній спойлер. Доступний пакет Convenience тепер включає адаптивний круїз-контроль; Chronos Grey і District Green приєднуються до палітри доступних кольорів.
Комплектація Premium Plus середнього класу представляє найкраще співвідношення ціни та вигоди в лінійці A4, оскільки додає безліч функцій, які роблять автомобіль висококласним. Серед них цифровий дисплей із можливістю налаштування, панель бездротової зарядки, налаштування пам’яті для водійського сидіння, моніторинг сліпих зон і безключовий доступ із кнопковим запуском. Ми б запропонували потужнішу силову установку 45 — вона видає на 60 кінських сил більше, ніж 40 — і це відносно недороге оновлення за 1600 доларів.
Audi пропонує A4 двох потужностей: 40 і 45. Обидва оснащені 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, 12-вольтовою гібридною системою та повним приводом; 40 видає 201 кінську силу, а 45 — 261. Хоча нам хотілося б мати шестиступінчасту механічну коробку передач, єдиною трансмісією є семиступінчаста автоматична. Добре обладнаний A4 45, на якому ми їхалирозганявся до 60 миль/год за 4,8 секунди, а його автомат швидко й плавно перемикав передачі.
Точне рульове управління, добре контрольовані рухи кузова та надійне зчеплення з дорогою роблять A4 чудовим кермувальником. Зазвичай автомобілі з такою спритною реакцією вимагають жертв якістю їзди, але A4 вдається з апломбом поглинати вибоїсті дороги. Почуття керма, яке є таким важливим для седана зі спортивним відтінком, приглушене на низьких швидкостях та на шосе. Проте, майже як за помахом чарівної палички, кермо стає приємно комунікабельним, коли ви штовхаєте автомобіль на звивистих дорогах.
Очікується, що седан A4 буде витрачати до 25 миль на галон у місті та 34 на шосе. Модель, яку ми використовували на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, що є частиною нашого режиму всебічного тестування , показала 33 милі на галлон.
Сучасний салон A4 чудово врівноважує форму та функціональність із високоякісними матеріалами та легкодоступними технологічними функціями. Як і в більшості Audi, дизайн панелі приладів чистий і простий — витвір сучасного мистецтва. Більшість кнопок і перемикачів A4 розташовані саме там, де ви хочете, і ви відчуваєте їхню значущість під час їх використання. Заднє сидіння є одним із найпросторіших у своєму класі та має подушки гарної форми. Як і у випадку з багатьма седанами початкового класу люкс, A4 є містким, але не містким; вибрати універсал A4 Allroad якщо вам потрібен більший вантажний простір. Заднє сидіння A4 складається у зручному співвідношенні 40/20/40, що дозволяє легко розміщувати довші предмети, наприклад лижі. Нам вдалося запхати п’ять ручних валіз у багажник, але були розчаровані малими ящиками для зберігання та кубиками A4.
Інформаційно-розважальна система A4 складається з 10,1-дюймового сенсорного екрана. Функції щедрі, включаючи Apple CarPlay і Android Auto, два USB-порти та голосові команди. Навігація, супутникове радіо SiriusXM і автомобільний Wi-Fi включені в різні пакети опцій, як і більш потужна аудіосистема Bang & Olufsen з 19 динаміками. Класний цифровий дисплей приладів, який Audi називає Virtual Cockpit, є опціональним, і ми настійно рекомендуємо його.
ТИП ДВИГУНА
16-клапанний рядний двигун DOHC з проміжним охолодженням, залізний блок і алюмінієва головка, безпосереднє вприскування палива
Об’єм
121 дюймів 3 , 1984 см 3
Потужність
261 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент
273 фунт-фут при 1600 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
7-ступінчастий автомат з двома зчепленнями
ШАСІ
Підвіска (F/R): multilink/multilink
Гальма (F/R): 13,3-дюймовий вентильований диск/13,0-дюймовий вентильований диск
Шини: Continental SportContact 6, 245/35R-19 93Y RO2
РОЗМІРИ
Колісна база: 111,0 дюймів
Довжина: 187,5 дюймів
Ширина: 72,7 дюймів
Висота: 56,2
дюймів Пасажирський об’єм: 92 фути 3
Об’єм багажника: 12 футів 3
Споряджена маса: 3705 фунтів