Dodge Charger наступного покоління тут, і чутки були правдою. Електричні зарядні пристрої та зарядні пристрої, що працюють від згоряння, будуть співіснувати. Усі електричні моделі — це Charger Daytona, а газові зарядні пристрої мають маркування «Sixpack». Але Dodge не хоче, щоб покупці бачили тут електричні або газові автомобілі. В очах генерального директора Dodge Тіма Куніскіса новий Charger — це масл-кар, незалежно від того, як виробляється потужність.
Він наводить переконливі аргументи. Коли цього року почнеться виробництво Dodge Charger Daytona 2024 року, найменш потужна версія матиме до 496 кінських сил. Існує також версія потужністю 670 к.с., кожна з яких передає потужність на всі чотири колеса. ICE Charger також оснащений повним приводом, і вийде у виробництво наступного року з потужністю 420 або 550 к.с. На момент запуску найшвидший Charger Daytona розганяється до 60 миль/год за 3,3 секунди та проходить чверть милі за 11,5 секунди. Dodge стверджує, що новий Charger Daytona є найшвидшим і найпотужнішим м’язовим автомобілем у світі, за винятком божевільного 800-вольтового Banshee, який з’явиться наступного року.
Dodge Charger Daytona 2024 випускається у двох комплектаціях: R/T і Scat Pack. Обидва мають 400-вольтову архітектуру та однакову схему подвійного двигуна, що живиться від акумулятора ємністю 100,5 кіловат-годин із швидкістю розряду 550 кіловат. R/T є початковою комплектацією, а Scat Pack на даний момент є найкращою. Це перший автомобіль, який їздить на платформі STLA Large від Stellantis, і Dodge каже, що з усіма компонентами електромобіля підключено, Charger Daytona має розподіл ваги майже 50/50.
Додж також каже, що нова Daytona важить 5838 фунтів , тому старий Charger здається дуже легким у порівнянні. Щоб допомогти впоратися з вагою, Dodge надає Daytona найбільший пакет шин, який коли-небудь пропонувався на заводському Charger. Пакет Scat Pack із пакетом Track Package має 20-дюймові колеса з шинами серії 305/35 спереду та 325s ззаду. За передніми колесами стоять 16-дюймові гальма Brembo з шестипоршневими супортами. Усі моделі Charger Daytona також мають механічний диференціал обмеженого тертя в задньому електроприводному модулі (EDM).
Спереду EDM має роз’єднувач на кінці колеса, призначений для покращення дальності та ефективності. Додж каже, що R/T має запас ходу 317 миль, а Scat Pack і його додаткова потужність забезпечують 260 миль між зарядками. Швидкий зарядний пристрій потужністю 350 кВт може поповнити діапазон від 20 до 80 відсотків приблизно за 27 хвилин.
Scat Pack — це те, що вам знадобиться, щоб досягти 60 миль/год за 3,3 секунди та пробігти чверть милі за 11,5 секунди. R/T відстає на 4,7 і 13,1 секунди, але в цілому він трохи швидший. Залишайтеся на газі, і R/T досягне максимальної швидкості 137 миль/год, проти 134 миль/год у Scat Pack. Кожна має одну передачу із змінним передавальним числом, хоча Куніскіс каже, що для Banshee буде двошвидкісна установка.
Charger Daytona їздить на багатоважільній передній підвісці з незалежною задньою підвіскою. Подвійна напівактивна підвіска з подвійними клапанами та адаптивними амортизаторами є додатковою для пакету Scat Pack із пакетом Track, і в цьому випадку трек означає не просто смуги опору. Нова система підготовки до перегонів розроблена для того, щоб забезпечити більш низьку температуру батареї при запуску, дозволяючи водіям проїхати більше кіл, перш ніж тепло стане проблемою. Існує дещо інша система підготовки для гонщиків на чверть милі, і ви навіть можете ввімкнути блокування лінії, щоб розігріти задні шини перед стартом. Або ви можете позбутися всього цього й рухатися боком у режимі Donut або Drift.
Ось де застереження приходять. Charger Daytona Scat Pack запускається з піковою потужністю 670 к.с. і 627 фунт-фут крутного моменту, тоді як R/T має 496 к.с. і 404 фунт-фут. Однак ці цифри досягаються лише при натисканні кнопки «PowerShot» на кермі під час повного газу. Це додає прискорення 40 к.с. від електродвигунів протягом 15 секунд, не на відміну від системи закису азоту в автомобілі з газовим двигуном. Після кожного натискання потрібно чекати 30 секунд, перш ніж робити наступний знімок. Без нього Charger Daytona Scat Pack має 630 к.с., тоді як R/T знижується до 456 к.с. Але зачекайте, є ще щось.
У 2024 році зарядний пристрій Daytona доступний лише з комплектами оновлення Dodge Direct Connection, уже встановленими на заводі. R/T отримує комплект Stage 1, який додає 40 к.с. у порівнянні зі стандартним, тож базова математика говорить нам, що він генерує 416 к.с. у стандартному вигляді без PowerShoot. Scat Pack має комплект Stage 2, який додає 80 к.с., тому він падає до 550 к.с. перед PowerShot. Ми попросили Ухилятися для деякого роз'яснення щодо фігур потужності; прес-секретар пояснив, що максимальні рейтинги завжди включають посилення PowerShot, а для 2025 року комплекти оновлення не будуть стандартними. Сприймай це як хочеш.
Коли Dodge дебютувала з концептом Charger Daytona SRT EV , його було названо майже серійним. Фактично, Куніскіс каже, що це майже остаточний дизайн, за винятком незначних змін тут і там. Це включає крило «R» спереду, яке утворює прохід для повітря, що проходить через решітку радіатора та похилий капот. Бічні дзеркала тепер мають традиційну форму, але решта корпусу Charger відображає концепцію. Це включає в себе логотип Fratzog на решітці радіатора, який може або не може замінити поточний логотип Dodge з подвійною смугою.
Інтер’єр Charger явно цифровий, але йому не бракує аналогового стилю. Водій отримує стандартний 10,25-дюймовий цифровий екран або додатковий 16-дюймовий пристрій, що працює з 12,3-дюймовим центральним екраном. Лінії панелі приладів нагадують лінії Charger 1968 року з ручкою перемикання передач у формі пістолетної рукоятки на центральній консолі. Додатковий скляний дах на всю довжину надає освітлення інтер’єру, або, якщо ви хочете чогось більш барвистого, внутрішнє освітлення Dodge «Attitude Adjustment» пропонує діапазон із 64 кольорів. Вони можуть змінюватися залежно від того, що ви робите, наприклад відкриваєте двері чи натискаєте кнопку запуску.