Dodge Hornet R/T має режим PowerShot, який забезпечує додаткові 30 кінських сил протягом 15 секунд. Він має функціональні капюшони та амортизатори Koni. Його внутрішні частини тюнера будуть брендовані старим GLH moniker для «Goes Like Hell». Перший телевізійний ролик про Hornet базується на передумові, що його прибуття є апокаліптичною подією, яка жахає світ. Ось що відбувається, коли компанії, яка виготовляє Hellcats потужністю понад 700 к.с., доручають побудувати автомобіль, щоб конкурувати з Honda CR-V. «Що ще зробив Додж, — запитаєте ви, — назвав один із кольорів фарби на честь сорту трави?» Так: золото Акапулько. Якщо Dodge ще не ліцензував Бівіса та Баттхеда як представників, ми не знаємо, чого чекає рекламна команда.

Базовий Hornet GT вартістю 31 590 доларів з’явиться першим, як модель 2023 року. Він оснащений 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, який розвиває 268 кінських сил і крутний момент 295 фунт-фут, підключений до дев’ятиступінчастої автоматичної коробки передач і системи повного приводу, яка може передавати до 50 відсотків крутного моменту на задню вісь. . Він розганяється до 60 миль на годину за заявлені 6,5 секунди і досягає максимальної швидкості в 140 миль на годину, два важливі факти, про які слід пам’ятати, коли ви робите свій вибір біля стійки Avis. Пакет Track Pack доступний для будь-якої комплектації та включає 20-дюймові колеса з шинами Michelin Pilot Sport All Season 4, чотирипоршневі фіксовані передні гальмівні супорти Brembo, сидіння з оббивкою алькантарою та амортизатори з електронним керуванням. Якщо ви вважаєте мотив «червоної кірки» на сидіннях з алькантари занадто тонким, червона шкіряна оббивка доступна в комплектації Plus.




R/T, який дебютує як модель 2024 року, отримає 177-сильний 1,3-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і шестиступінчасту автоматичну коробку передач у поєднанні з електродвигуном потужністю 121 к.с., що приводить в рух задню вісь. Щоб увімкнути PowerShot, потягніть обидва перемикачі передач на рульовій колонці, і загальна потужність зросте до 288 кінських сил і 383 фунт-фут. Коли PowerShot доступний, на панелі приладів з’являється білий значок, схожий на турбокомпресор із блискавкою, що пробиває його. Натисніть на фіксатор глибоко в ході акселератора, і значок стане зеленим. З цього моменту Hornet забезпечує додаткову потужність протягом 15 секунд, чого було б достатньо, щоб стерти обмеження швидкості в будь-якій точці країни. Після 15-секундного тайм-ауту для охолодження система готова до наступного проходу смуги.

Dodge стверджує, що PowerShot скорочує 1,5 секунди від спринту до 60 миль/год, знизивши його до 5,6 секунд. Отже, за звичайних обставин R/T за 41 590 доларів не такий швидкий, як базова модель, і це має сенс, оскільки навіть із увімкненим PowerShot GT має краще співвідношення потужності до ваги, ніж R/T. Але R/T пропонує напрочуд жваве поводження, незважаючи на його споряджену вагу в 4140 фунтів, частково завдяки сприятливому розподілу ваги спереду назад. Dodge стверджує, що R/T створюватиме 0,90 г зчеплення з ковзкою, у порівнянні з 0,87 г у GT.




Навіть без ефекту PowerShot вихлоп Hornet R/T звучить напрочуд войовничо. Насправді, ми записали: «хороша увага до деталей, щоб створити фальшивий шум вихлопу, що виходить із задніх динаміків», перш ніж вийти з автомобіля та зрозуміти, що гортання Hornet зовсім не фальшивка. Немає активного байпасу глушника, але й вихлоп R/T не є втомливим — він має тенденцію оголошувати про себе приблизно на 1600 об/хв, де він осідає при холодному запуску, а потім згасає на холостому ході або на вищих обертах.

Звичайно, ви також можете повністю заглушити вихлоп, вибравши режим EV, і Hornet, безсумнівно, життєздатний як міський EV, забезпечуючи приблизно 30 миль запасу ходу на електриці від свого акумулятора на 12,0 кВт-год. (Близнюк Alfa Romeo Tonale і виготовлений в Італії, Hornet не має права на федеральну податкову пільгу для покупців електромобілів, але деякі клієнти, які орендують один, можуть мати право на кредит у розмірі 7500 доларів США.) Поїздка на шосе може зменшити цей діапазон, але Hornet у режимі електромобіля, який, як і його побратими SRT Challenger, має задній привід, безсумнівно, може не відставати, розвиваючи 84 милі на годину до того, як запуститься газовий двигун. У спортивному режимі R/T також швидко поповнює заряд батареї. Ми з нетерпінням чекаємо, щоб зрівнятися з ним Toyota RAV4 Prime .




Хоча R/T, ймовірно, приверне більшість уваги, ми припускаємо, що GT буде пояснювати більшість обсягу продажів. Тож добре, що Dodge не накопичує хороші речі, як-от Track Pack, для флагманської моделі. Під час презентації Dodge також продемонстрував пару Hornets, оснащених деталями Direct Connection (читай: заводськими запчастинами), включаючи велику кількість графіки GLH, яка схожа на старий Dodge Omni GLH . Деталі Direct Connection Hornet не є суто косметичними — для двигуна GT буде комплект Stage 1, який збільшує потужність, і комплект для зниження, який має покращити керованість, відповідно до духу Dodge GLH. Або, ми повинні сказати, гештальт Dodge, оскільки Dodge Spirit був чимось зовсім іншим.

Отже, на питання: "Що буде будувати Dodge, якщо він не може будувати V-8 з наддувом?" у нас є перша відповідь. Можливо, Хеміс уже збираються, але вечірка ще не закінчилася.

2023 Dodge Hornet GT/2024 Dodge Hornet R/T
Тип автомобіля: передній двигун або передній двигун і задній двигун; повнопривідний, 5-міс., 4-дверний універсал




ЦІНА
Базова: Trim GT, $31 590; R/T, 41 590 доларів США

СИЛОВІ ТРАНСМІСІЇ
з турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 16-клапанний 2,0-літровий рядний чотирицилиндровий, 268 к.с., 295 фунт-фут; 16-клапанний двигун SOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, 1,3-літровий рядний 4, 177 к.с., 199 фунт-фут + 2 двигуни змінного струму, 44 і 121 к.с., 39 і 184 фунт-фут (комбінована потужність: 288 к.с., 383 фунт-фут; Літій-іонний акумулятор на 12,0 кВт/год; бортовий зарядний пристрій на 7,4 кВт)
Коробки передач: 9-ступінчаста автоматична, передня/задня: 6-ступінчаста автоматична/прямий привід

РОЗМІРИ
Колісна база: 103,8 дюйма
Довжина: 178,3 дюйма
Ширина: 72,5
Висота: 63,0–63,8 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий: TK–TK фути 3
вантажний об’єм, позаду передній/правий: 51–55/23–27 футів 3
споряджена маса ( C/D est): 3750–4150 фунтів