Спробуйте сумні звуки тромбонів у 2023 році – Dodge представить свій останній маслкар з двигуном внутрішнього згоряння 20 березня в Лас-Вегасі. На даний момент компанія представила шість спеціальних версій Charger і Challenger, щоб відзначити неймовірність HEMI у своїй лінійці 2023 року.
Ідентичність сьомого й останнього випуску була описана у серії відео під назвою «Щільність має значення» та дає підказки до того, що Dodge називає своїм транспортним засобом найвищої продуктивності.
Загалом доля масл-карів досі невідома, але очікується, що такі конкуренти, як Mustang і Camaro, отримають електричні силові агрегати з повним акумулятором до середини десятиліття. Сам Dodge планує замінити надзвичайно популярний седан Charger повністю електричним концептом Charger Daytona SRT 2024 року . До того часу автовиробник зосереджений на виробництві якомога більшої кількості епатажних моделей з двигуном V8.
Конструкція двигуна Hemi (скорочення від напівсферичний) відноситься до напівкруглої форми камери згоряння та поршнів. Зменшена площа поверхні цієї конструкції піддається підвищеному тиску та меншій втраті тепла під час процесу згоряння. Ці переваги також дозволяють напівсферичній головці блоку циліндрів добре пропускати повітря, але кут клапанного механізму змушує ці двигуни бути набагато важчими, ніж їхні традиційні аналоги. Це одна з багатьох причин, чому Hemi V8 такий особливий .
Тим не менш, Dodge взяла на себе цей дизайн із середини 20 століття та вдосконалила технологію. Hemi надзвичайно добре реагує на додатки з примусовою індукцією, як ми з’ясували з різними двигунами Hellcat, які використовуються в лінійці з 2015 року. Хоча ці транспортні засоби відомі своєю великою вагою, двигун Hemi не має багато чого робити. з їх загальною вагою. Це більше можна пояснити майже доісторичними платформами, на яких побудовані ці автомобілі.
Іншим привабливим аспектом унікального V8 є його здатність стабільно та надійно виробляти величезну потужність. Іноді моделі потужністю близько 500 кінських сил просто недостатньо швидкі для власників, але вони можуть додати турбонаддув або нагнітач і не хвилюватися про цілісність двигуна. Можна з упевненістю сказати, що шанувальники бренду – і ентузіасти автомобілів загалом, відверто кажучи – сумуватимуть за здатністю HEMI легко та надійно виробляти неймовірну потужність для автомобілів Dodge Challengers .
Починаючи з 1951 року з виробництва першого восьмициліндрового двигуна з верхнім розташуванням клапанів від Chrysler, двигун Mopar V8 став легендарним до 1964 року з появою 426 Hemi . Великий блок 426ci спочатку був побудований для NASCAR у 1964 році в Plymouth Belvedere. Оскільки він був настільки потужним і успішним, двигун був заборонений у спорті в 1965 році. Тому в 1966 році була представлена нова більш м’яка версія 426 Hemi, яка використовувалася в багатьох легендарних автомобілях Dodge того періоду.
У 2003 році третє покоління двигуна HEMI з’явилося спочатку для використання у Ram Trucks, а пізніше – у Challenger у 2008 році. Згодом 6,1-літровий двигун поступився місцем 6,4-літровому варіанту, який вперше був помічений у Challenger 2011 року. Ця еволюція Hemi носила позначення «392» на нових моделях для позначення об’єму двигуна в кубічних дюймах – нагадування тому, як раніше вимірювали розмір двигунів маслкарів.
Потім у 2015 році Dodge шокував світ, представивши 707-сильний V8 з наддувом у Challenger Hellcat. Потім вони взули Hellcat у Charger і позашляховик Durango. Він також потрапив до деяких несподіваних родичів, включаючи RAM 1500 TRX і Jeep Grand Cherokee Trackhawk. З тих пір Dodge якимось чином продовжував збільшувати потужність цього двигуна і випустив неймовірні моделі, такі як Challenger і Charger Redeye з 797 кінськими силами та Challenger Demon, орієнтований на перетягування, з 840 кінськими силами!
Щоб вшанувати ці легендарні автомобілі з двигуном V8, Dodge вирішив створити сім версій «Останнього дзвінка» своїх масл-карів для 2023 модельного року. З серпня 2022 року було представлено шість, включаючи Challenger Shakedown , Charger Super Bee, Challenger і Charger Scat Pack Swinger , Charger King Daytona та Challenger Black Ghost.
На додаток до спеціальних моделей, Dodge святкує свою лінійку 2023 року, повертаючи деякі ретро-кольори для екстер’єру. Улюблені традиційні кольори включають B5 Blue, Plum Crazy purple і Sublime green, а також популярний сучасний колір Destroyer Grey. Моделі Charger і Challenger R/T з 5,7-літровим двигуном отримають унікальний значок "345" на крилах як знак кубічних дюймів під капотом. Усі моделі Charger і Challenger 2023 року також мають спеціальну табличку «Останній дзвінок» під капотом.
З огляду на норми викидів і стандарти економії палива, які змушують автовиробників зменшувати двигуни з ДВС, оснащувати майбутні моделі класичним Hemi просто неможливо. Хоча може бути певна срібна підкладка. Згідно з різними джерелами, Dodge, можливо, знайшов хитрий спосіб зберегти двигун ICE живим у своїх масл-карах ще деякий час. Якщо це не вийде, принаймні компанія докладає зусиль , щоб оживити свій потенційний вихід у світ електромобілів.
Іноді важко відслідковувати різні комплектації, які Dodge випускає для Challenger і Charger, але ми не засмучені, що вони випустили так багато версій. З усіма цими виробленими спеціальними агрегатами навіть молоді фанати масл-карів можуть сподіватися одного разу взяти з собою класичну потужність Hemi.
Dodge буде публікувати нові тизерні відео щотижня до глобального дебюту останнього спеціального випуску автомобіля «Останній дзвінок» .