У той час як голова EPA президента Байдена готується оголосити радикальні зміни в стандартах викидів транспортних засобів , які майже зобов’яжуть автовиробників відмовитися від ДВС, американці все ще дуже вагаються щодо електромобілів. Уряд хоче, щоб дві третини всіх нових транспортних засобів, проданих у 2032 році, були на акумуляторах, але 60% опитаних американців стверджують, що електромобілі все ще занадто дорогі для них, навіть після цінової війни на електромобілі, спричиненої Tesla .
Опитування AP-NORC було проведено серед 5408 дорослих, що представляють демографію США на початку цього року, і результати не надто обнадійливі для прихильників електрифікації особистого транспорту. Мало того, що лише половина респондентів висловила певний рівень бажання, щоб їхній наступний автомобіль працював виключно на акумуляторах, але лише 19% сказали, що, швидше за все, придбають електромобіль.
Це збігається з часткою домогосподарств, які володіють електричними або гібридними транспортними засобами, лише 8% від кожного. Крім основної причини - цін на електромобілі - респонденти також назвали відсутність належної зарядної інфраструктури як ще одну головну перешкоду для того, щоб навіть подумати про заміну електромобіля. Фактично, 75% опитаних людей сказали, що рідкісні зарядні пристрої є однією з причин, чому вони не хочуть купувати електромобіль.
Дві третини просто кажуть, що на даний момент вони віддають перевагу нижчим цінам і зручності заправки бензиновими транспортними засобами. У рамках своєї боротьби зі зміною клімату уряд намагається змінити ці стимули на користь електромобілів, виділяючи субсидію в розмірі 7500 доларів США на кожну покупку нового електромобіля та створюючи загальнонаціональну мережу зарядних станцій .
Деякі результати опитування AP-NORC можна вважати обнадійливими для зусиль уряду щодо електрифікації. Якби люди могли заощаджувати гроші на бензині, а не на зарядці електромобіля, переважна більшість у 75% відповіли, що вони, наприклад, подумали б про придбання такого. Крім того, молоді люди віком до 45 років з більшою ймовірністю виберуть електромобіль своїм наступним транспортним засобом.
І все-таки широкомасштабне дослідження ставлення американців до безпрецедентного переходу на електромобілі показує, що для того, щоб стратегія уряду була успішною, ціна на них спочатку повинна була б значно знизитися. Тому поява електромобіля вартістю менше 25 000 доларів США, який, як очікується, з’явиться після 2025 року з Tesla Model 2, VW ID.2all та іншими дешевими електромобілями з елементами LFP , може нарешті схилити терези на користь автомобілів з живленням від акумуляторів. .
З іншого боку, поштовх уряду до більш суворих стандартів споживання палива в 70-х роках призвів до появи великої кількості звільнених вантажівок і позашляховиків на американських дорогах як ненавмисний наслідок, тому журі щодо переходу на електромобілі все ще залишається непомітним.