Hyundai Santa Fe 2023 року не отримує такого визнання, як широке сімейство позашляховиків корейського бренду, але він залишається відмінним представником із бажаними функціями. Розташований між компактним Tucson і трирядним Palisade, середньорозмірний Santa Fe має два ряди сидінь і кілька варіантів трансмісії. Стандартна силова установка - це не надихаючий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 191 к.с.; потужніший 277-hp turbo four необов'язковий, і це наша рекомендована покупка. Обидва двигуни доступні з переднім або повним приводом.
Hyundai також пропонує Santa Fe з гібридною установкою потужністю 226 к.с. і витратою 36 миль на галлон у місті за рейтингом EPA. Гібридна модель, що підключається до електромережі, має потужність 260 кінських сил, сумарну потужність 76 миль на галлон і здатність проїхати лише на електриці приблизно 31 милю. Завдяки низькій базовій ціні та приємній їзді просторий Sante Fe 2023 року займає середню категорію у світі позашляховиків середнього розміру, насамперед завдяки особливо потужному базовому двигуну.
У Sante Fe 2023 року не багато змін, окрім оновленого стандартного обладнання. Hyundai видаляє пакет SEL Convenience і змінює зовнішній вигляд передньої панелі, але це все залежить від рівня комплектації. Модель SE і вище тепер мають передні вікна з акустичним ламінуванням для покращеної звукоізоляції та лампи-калюжі, які освітлюють землю біля дверей. Нове стандартне обладнання на SEL включає шкіряне кермо, задні сонцезахисні шторки, адаптивний круїз-контроль на основі навігації та 10,3-дюймовий центральний сенсорний екран. Останній також тепер є стандартним для кожної гібридної моделі разом із навігаційною системою, яка приймає оновлення по повітрю. Нарешті, гібрид, що підключається від електромережі, тепер поставляється в стандартній комплектації з напівавтономним режимом водіння Hyundai Highway Driving Assist і більшим сенсорним екраном.
Гібрид SEL Premium — це наш вибір із лінійки, і не лише тому, що він оснащений 1,6-літровим гібридним силовим агрегатом із турбонаддувом. Він також додає такі бажані функції, як електрорегулювання передніх сидінь у восьми напрямках, стереосистему Harman/Kardon, навколишнє внутрішнє освітлення та панорамний люк. Моделі, оснащені базовим чотирма циліндрами, справді повзуть до крейсерської швидкості, але гібрид додає бадьорості та кращої економії палива.
Santa Fe доступний з квартетом силових агрегатів, який тепер включає гібрид і гібрид, що підключається від мережі. Стандартний двигун — 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 191 кінську силу. Покупці можуть вибрати потужніший 2,5-літровий млин з турбонаддувом, який видає 277 кінських сил. Обидва поєднуються з непомітною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним переднім або додатковим повним приводом. Гібридна модель задовольняється шестиступінчастою автоматичною коробкою передач, використовує 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і пару електромоторів, щоб отримати 226 кінських сил, і стандартно поставляється з повним приводом.
Силова установка плагін-гібрида складається з 1,6-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом і електромотора, які разом видають 260 кінських сил. На нашому тестовому треку газова модель XRT з базовим 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном виявилася поганою,потрібно 9,6 секунди, щоб досягти 60 mph . Якщо ви шукаєте Santa Fe із потужнішим прискоренням, ми запропонуємо модель із турбонаддувом. У нашому тест-драйві навантаженої моделі Calligraphy з чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом ми зафіксували бадьорий час розгону до 60 миль/год за 6,0 секунди . В іншому випадку Santa Fe забезпечує спокійну та стабільну їзду під час повсякденних обов’язків, а маневреність і зворотний зв’язок керма задовольнять тих, хто любить водіння.
Тим, хто шукає більш яскраві враження від водіння на своєму позашляховику, варто розглянути Chevy Blazer або Honda Passport . Під час буксирування Santa Fe, що живиться газом, може буксирувати до 3500 фунтів; гібрид і гібрид, що підключається до мережі електроживлення, можуть витримати лише 2000 фунтів.
Інтер’єри Hyundai найбільш відомі своєю міцною якістю збірки та вартими уваги функціями, а не різким дизайном і високоякісними матеріалами. Тим не менш, у Santa Fe є приваблива кабіна, яка пропонує різноманітні сучасні опції, включаючи цифровий прилад, проекційний дисплей, підігрів задніх сидінь, вентиляцію передніх сидінь тощо. Торік Santa Fe отримав невеликі зміни в дизайні інтер’єру, які більше узгоджували його з більшим і розкішнішим позашляховиком Palisade. Найбільш вражаючим атрибутом є щедрий простір для пасажирів в обох рядах, що є благом під час довгих подорожей. У Santa Fe також є достатній вантажний простір за заднім сидінням, куди ми розмістили 15 сумок ручної поклажі та загалом 33 сумки зі складеними задніми сидіннями.