Hyundai Santa Fe 2023 року не отримує такого визнання, як широке сімейство позашляховиків корейського бренду, але він залишається відмінним представником із бажаними функціями. Розташований між компактним Tucson і трирядним Palisade, середньорозмірний Santa Fe має два ряди сидінь і кілька варіантів трансмісії. Стандартна силова установка - це не надихаючий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 191 к.с.; потужніший 277-hp turbo four необов'язковий, і це наша рекомендована покупка. Обидва двигуни доступні з переднім або повним приводом.

hyundai santa fe price

Hyundai також пропонує Santa Fe з гібридною установкою потужністю 226 к.с. і витратою 36 миль на галлон у місті за рейтингом EPA. Гібридна модель, що підключається до електромережі, має потужність 260 кінських сил, сумарну потужність 76 миль на галлон і здатність проїхати лише на електриці приблизно 31 милю. Завдяки низькій базовій ціні та приємній їзді просторий Sante Fe 2023 року займає середню категорію у світі позашляховиків середнього розміру, насамперед завдяки особливо потужному базовому двигуну.




У Sante Fe 2023 року не багато змін, окрім оновленого стандартного обладнання. Hyundai видаляє пакет SEL Convenience і змінює зовнішній вигляд передньої панелі, але це все залежить від рівня комплектації. Модель SE і вище тепер мають передні вікна з акустичним ламінуванням для покращеної звукоізоляції та лампи-калюжі, які освітлюють землю біля дверей. Нове стандартне обладнання на SEL включає шкіряне кермо, задні сонцезахисні шторки, адаптивний круїз-контроль на основі навігації та 10,3-дюймовий центральний сенсорний екран. Останній також тепер є стандартним для кожної гібридної моделі разом із навігаційною системою, яка приймає оновлення по повітрю. Нарешті, гібрид, що підключається від електромережі, тепер поставляється в стандартній комплектації з напівавтономним режимом водіння Hyundai Highway Driving Assist і більшим сенсорним екраном.




Гібрид SEL Premium — це наш вибір із лінійки, і не лише тому, що він оснащений 1,6-літровим гібридним силовим агрегатом із турбонаддувом. Він також додає такі бажані функції, як електрорегулювання передніх сидінь у восьми напрямках, стереосистему Harman/Kardon, навколишнє внутрішнє освітлення та панорамний люк. Моделі, оснащені базовим чотирма циліндрами, справді повзуть до крейсерської швидкості, але гібрид додає бадьорості та кращої економії палива.

hyundai santa fe price 2023

Santa Fe доступний з квартетом силових агрегатів, який тепер включає гібрид і гібрид, що підключається від мережі. Стандартний двигун — 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 191 кінську силу. Покупці можуть вибрати потужніший 2,5-літровий млин з турбонаддувом, який видає 277 кінських сил. Обидва поєднуються з непомітною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним переднім або додатковим повним приводом. Гібридна модель задовольняється шестиступінчастою автоматичною коробкою передач, використовує 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і пару електромоторів, щоб отримати 226 кінських сил, і стандартно поставляється з повним приводом.




Силова установка плагін-гібрида складається з 1,6-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом і електромотора, які разом видають 260 кінських сил. На нашому тестовому треку газова модель XRT з базовим 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном виявилася поганою,потрібно 9,6 секунди, щоб досягти 60 mph . Якщо ви шукаєте Santa Fe із потужнішим прискоренням, ми запропонуємо модель із турбонаддувом. У нашому тест-драйві навантаженої моделі Calligraphy з чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом ми зафіксували бадьорий час розгону до 60 миль/год за 6,0 секунди . В іншому випадку Santa Fe забезпечує спокійну та стабільну їзду під час повсякденних обов’язків, а маневреність і зворотний зв’язок керма задовольнять тих, хто любить водіння.

hyundai santa fe interior

Тим, хто шукає більш яскраві враження від водіння на своєму позашляховику, варто розглянути Chevy Blazer або Honda Passport . Під час буксирування Santa Fe, що живиться газом, може буксирувати до 3500 фунтів; гібрид і гібрид, що підключається до мережі електроживлення, можуть витримати лише 2000 фунтів.




Інтер’єри Hyundai найбільш відомі своєю міцною якістю збірки та вартими уваги функціями, а не різким дизайном і високоякісними матеріалами. Тим не менш, у Santa Fe є приваблива кабіна, яка пропонує різноманітні сучасні опції, включаючи цифровий прилад, проекційний дисплей, підігрів задніх сидінь, вентиляцію передніх сидінь тощо. Торік Santa Fe отримав невеликі зміни в дизайні інтер’єру, які більше узгоджували його з більшим і розкішнішим позашляховиком Palisade. Найбільш вражаючим атрибутом є щедрий простір для пасажирів в обох рядах, що є благом під час довгих подорожей. У Santa Fe також є достатній вантажний простір за заднім сидінням, куди ми розмістили 15 сумок ручної поклажі та загалом 33 сумки зі складеними задніми сидіннями.