2023 Nissan Leaf EV ілюструє різницю між привабливістю на папері та конкурентоспроможністю в реальному світі. Початкова ціна нижче 30 000 доларів США за будь-який електромобіль — без урахування будь-яких податкових пільг — привертає нашу увагу. Але, якщо порівнювати його з конкурентами, Leaf не такий хороший, а його застаріла технологія зарядки робить його менш зручним для користувача. Акумуляторна батарея Leaf з найбільшою дальністю забезпечує ледве більше 200 миль пробігу; Chevy Bolt EV і значно дорожчі Kia EV6 і Tesla Model 3усі перевершили це зі значним відривом.
Більше того, не всі громадські зарядні станції сумісні з зарядним роз’ємом Nissan CHAdeMO. Але якщо ви плануєте їздити лише містом і можете налаштувати зарядку вдома, Leaf може спрацювати — і він стане недорогою точкою входу у світ електромобілів. Це невеликий хетчбек, що означає, що його легко пробиратися крізь скупчений міський рух і знаходити парковку на вулиці. Його кабіна простора для невеликого автомобіля, зручна та гарно оснащена технічними функціями. На жаль, те саме можна сказати про кількох конкурентів, багато з яких пропонують більшу зручність у повсякденному використанні, більший запас ходу та доступ до більшої кількості зарядних станцій.
Електромобіль Nissan отримав кілька покращень стилю до 2023 року, включаючи переглянуту решітку радіатора, передній бампер і елементи зовнішнього освітлення. Набір крутих багатоспицевих коліс і підсвічений значок Nissan завершують зовнішні зміни Leaf. Лінійку було скорочено лише до базової моделі S та SV Plus з більшим радіусом дії.
Найкраща пропозиція тут – це SV Plus, оскільки він має розумну ціну, найбільший запас ходу, потужніший електродвигун і пропонує пристойний пакет стандартного обладнання. Він має 8,0-дюймову інформаційно-розважальну систему з функціями Apple CarPlay і Android Auto, автоматичний клімат-контроль, безключовий доступ із кнопковим запуском і автоматичні фари.
Leafs передньопривідні автомобілі. Стандартний Leaf S оснащений електродвигуном потужністю 147 кінських сил і акумулятором ємністю 40,0 кВт-год — обидва вони мізерні за сучасними стандартами. Leaf SV Plus отримав потужніший електродвигун потужністю 214 к.с. і більший акумулятор на 62,0 кВт-год. S вдалося розігнатися до 60 миль на годину за 7,4 секундина нашому випробувальному треку, але він відчувається веселіше, ніж ця цифра передбачає завдяки миттєвій подачі потужності електродвигуна. Однак цей результат робить його повільнішим, ніж Bolt EV і Model 3. Оновлення до більш потужної моделі Plus, безсумнівно, призведе до швидшого прискорення, але ми не зможемо підтвердити це, доки не зможемо її протестувати. Функція електронної педалі Leaf дозволяє водієві перемикатися між режимами рекуперативного гальмування, один з яких дозволяє автомобілю рухатися накатом, коли водій відпускає педаль газу, а інший уповільнює автомобіль, коли ви знімаєте ногу з газу та використовуєте ця енергія для зарядки акумулятора.
Leaf можна підключити до звичайної 120-вольтової розетки або 240-вольтової розетки, але час заряджання різко відрізняється між ними. За словами Nissan, стандартний акумулятор Leaf і більший акумулятор Leaf Plus можна поповнити за сім годин. Підключення для швидкої зарядки постійного струму є стандартним для всіх комплектацій. Leaf S поставляється з акумулятором ємністю 40,0 кВт-год, який забезпечує відносно обмежений запас ходу в 249 миль. Це може бути достатнім діапазоном для деяких водіїв з короткими маршрутами, але це менше половини того, що забезпечує модель Long Range Model 3. SV Plus забезпечує 215 миль запасу ходу за рейтингом EPA завдяки більшій батареї.
Наш тестовий автомобіль SV Plus перевищив рейтинг EPA на шосе в 94 MPGe, забезпечивши 98 MPGe на нашому тестовому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год. Однак ми побачили 180 миль діапазону під час цього тесту; Зазвичай електромобілі отримують на шосе менше, ніж їх номінальна кількість EPA.
Незважаючи на те, що в салоні Leaf багато чорного пластику, добре зібрані та однорідні текстури допомагають йому не виглядати дешево. Панель вимірювальних приладів містить великий аналоговий спідометр поруч із 7,0-дюймовим цифровим дисплеєм, який можна змінити для відображення різних дисплеїв. Сидіння Leaf зручні в стилі La-Z-Boy; на просторому задньому сидінні також достатньо місця для дорослих. Незважаючи на те, що заднє сидіння Leaf не створює рівної підлоги для багажу в складеному стані, ми виявили, що вантажопідйомність є однією з найкращих у своєму класі.
Ми вміщуємо сім ручних валіз за заднім сидінням і цілих 19 зі складеним заднім сидінням. Для порівняння, у вантажному відділенні Bolt EV містилося п’ять, а максимальна кількість – 16 із складеними задніми сидіннями. Niro EV, який має кузов, більш схожий на SUV, містив трохи більше вантажу під час нашого тестування
Усі моделі Leaf оснащені однаковим 8,0-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи з інтеграцією Apple CarPlay та Android Auto; навігація необов'язкова. Інтерфейс останнього програмного забезпечення Nissan Connect, хоч і не дуже приємний для очей, інтуїтивно зрозумілий і швидко реагує на введення. Аудіофіли можуть бути розчаровані стандартною аудіосистемою Leaf із шістьма динаміками; система Bose з сімома динаміками є додатковою, але вона також не справила на нас враження під час нашого тест-драйву.