Десять років після початку виробництва Lamborghini Huracán все ще є божевільним завдяки своєму приголомшливому двигуну V-10, гострому керуванню та візуальній присутності, яка керує будь-якими автомобілями та кавою, у які він в’ється. Він стикається з купою важких конкурентів на екзотичних автомобілях, таких як Ferrari F8 Tributo , 296GTB і 812 Superfast ; McLaren 765LT і 720S ; і Aston Martin DBS, але це однаково переконливо. Huracán — єдиний автомобіль у цій неземній групі, оснащений атмосферним двигуном V-10, який забезпечує велику дозу унікальності на слух, що є невід’ємною частиною привабливості Lambo.
Незважаючи на те, що Huracán був старовинним у роки суперкарів (багато з його ранніх конкурентів були замінені новішими моделями), протягом багатьох років Huracán ретельно допрацьовувався. Lamborghini продовжує оживляти його за допомогою дуже бажаних варіантів, включаючи абсолютно нову модель Tecnica у 2023 році. Ось чому ми сказали, що Huracán нагадує «старого рокера, який все ще розпродає стадіони». Можливо, він старіє, але все ще такий же важливий і захоплюючий, як і раніше.
До лінійки Lamborghini Huracán у 2023 році додасться модель Tecnica, яка пропонує зручну для дороги дозу спокусливої тактильності, яку пропонує хардкорний варіант трекового вбивці STO, але за більш прийнятною ціною. Зробіть таку відносно прийнятну ціну. Його 5,2-літровий V-10 має таку саму потужність у 631 кінську силу, що й могутній STO, а також кермо задніми колесами та задній диференціал із розподіленням крутного моменту. На іншому кінці спектру знаходиться Huracán Sterrato, натхненний ралійними моделями, який має підвищену висоту їзди, облицювання збоку кузова та верхній повітрозабірник для V-10.
Потужність двигуна трохи зменшили до 601 кінських сил, але повний привід є стандартним, а Sterrato їздить на всюдиходних шинах, а не на літній гумі. Покращений Huracán також оснащений режимом водіння Rally, який дає змогу краще їздити з хвоста до того, як втрутиться система стабілізації. Автовиробник також вирішив відмовитися від задньопривідних версій Evo coupe і Spyder, які тепер пропонуються виключно в повнопривідній конфігурації до 2023 року. На жаль, Lamborghini каже, що 2023 рік стане останнім роком виробництва Huracán. його замінено на нову модель суперкара.
Враховуючи наш досвід роботи з італійським суперкаром, ми повинні сказати, що нашою моделлю буде Huracán Tecnica із заднім приводом. Це щось на зразок STO-lite, хоча його менша загальна здатність до траси перевершується його спокійнішим, більш дружнім до дороги характером і більшою доступністю. Tecnica також є єдиним Huracán, окрім STO, який можна придбати в конфігурації із заднім приводом, оскільки Evo та Evo Spyder стали повнопривідними лише в 2023 модельному році. Завдяки рульовому приводу задніх коліс, аеродинамічним компонентам наступного покоління, оновленій вихлопній системі, новій системі охолодження гальм і такій же потужності двигуна, як у STO, Huracán Tecnica залишається жорстоким, але на трасі він почувається більше, ніж STO. будь-коли.
5,2-літровий V-10 із сухим картером розташований позаду кабіни Huracán, і він видає диявольський звук щоразу, коли він набирає обертів до червоної лінії 8500 об/хв. Двигун тепер розвиває 631 кінську силу в усіх, крім міцної моделі Sterrato, яка оснащена 601-сильною версією V-10. Кожен Huracán V-10 працює в парі з семиступінчастою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням, яка перемикає перемикання за власним бажанням або за командою водія за допомогою набору пелюсткових перемикачів. Повнопривідне купе Evo, яке ми тестували для 2020 модельного року, розігналося з нуля до 60 миль на годину за 2,5 секунди та подолало чверть милі за 10,4 секунди на швидкості 135 миль на годину.
Нам також сподобався тест-драйв кабріолета Evo Spyder, який довів, що висока продуктивність завжди приємніша з трохи театру. Кожна модель Huracán тепер у стандартній комплектації оснащена задніми колесами, що ще більше покращує маневреність. Крім того, він має систему прогнозування (так звану LDVI), яка миттєво адаптується до вказівок водія. Хоча ми були дуже вражені комунікативним шасі нової Tecnica та хорошими ходовими якостями, її зворотний зв’язок від керма не особливо яскравий на звичайних швидкостях дороги. (STO є.) Тим не менш, Tecnica виявилася захоплюючою пожирачкою дороги, яка залишається вражаючою на трасі, коли її сильно штовхають.
EPA ще не оприлюднило оцінки економії палива ні для Tecnica, ні для STO 2023 року, але воно оцінило моделі EVO на 13 балів у місті та 18 балів на шосе за сумарний рейтинг 15 миль на галлон — так само, як і автомобілі минулого року. Це змушує нас вважати, що Tecnia та STO матимуть схожі, якщо не ідентичні оцінки економії палива. Не те, щоб будь-хто на ринку для абсолютно нового Lambo піклувався так чи інакше. Але варто зазначити, що всі моделі Huracán штрафуються за низькі показники паливної ефективності податком на споживання бензину в розмірі 2100 доларів США. У нас не було можливості піддати будь-який варіант нашому маршруту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого обширного режиму тестування , тому ми не можемо коментувати ефективність Lambo в реальному світі.
Усередині Huracán може похвалитися складним дизайном, який може похвалитися різноманітністю технічних деталей — деякі для показу, більшість для прогулянок. Кабіну також можна налаштувати за допомогою різних кольорів і матеріалів. Підтримуючі сидіння розділені навпіл частково плаваючою центральною консоллю, яка містить круті перемикачі та цікавий кнопковий перемикач. Однак, окрім невеликих дверних кишень, у Huracán майже немає внутрішніх відсіків для зберігання. Є також передній багажник, який може вмістити пасажирський багаж, але лише для тих, хто несе легкий багаж.