Хіба дивно, що найбільша і найдорожча модель DS виробляється не у Франції? Звичайно, ні, коли його конкурент Volvo S90 також виготовляється в Китаї. І чи хтось дбає чи навіть знає, що більшість позашляховиків BMW виробляються в США?
9 мав викликати невеликий фурор на Женевському автосалоні 2020 року. На жаль для DS, цю подію було скасовано в останню хвилину. Тож цей розкішний седан (зрештою) тихо потрапив у китайські дилерські центри трохи більше двох років тому, а потім дістався Європи в останньому кварталі 2021 року.
Створено в Китаї – переважно для Європи
Виробництво почалося в січні 2021 року – трохи пізніше, ніж передбачалося – за випадковим збігом того ж місяця, коли нова материнська компанія DS почала торгівлю. Однак Build не є частиною жодного партнерства Stellantis .
Седан довжиною 4933 мм виробляється на контрактній основі на колишньому заводі CAPSA в Шеньчжені. Зараз цей завод належить Baoneng Group після розпуску Groupe PSA та колишнього спільного підприємства Changan Auto .
У Китаї DS продовжує залишатися ще одним проблемним брендом Stellantis , у 2022 році сукупні роздрібні продажі автомобілів місцевого виробництва склали лише 518 одиниць. Однак у Європі справи йдуть набагато краще. Тут прибутки, ймовірно, теж хороші – це зручний контраст із триваючою війною за зниження цін на найбільшому в світі автомобільному ринку.
Регіональні продажі – понад 50 000 у 2023 році?
З огляду на дані ACEA, у 2022 році постачання DS Automobiles становили лише один автомобіль менше від 50 000 одиниць (ЄС-ЄАВТ-Великобританія), що на 17,1% більше, ніж у минулому році. Зайве говорити, що Франція залишається далеко не найкращим регіональним і глобальним ринком.
Британцям, схоже, також подобається бренд, постійне додавання нових або оновлених моделей, більшість із яких електрифіковані, дуже допомагає. Однак давайте будемо ясними, обсяги залишаються невеликими, хоча й зростають: 205 автомобілів продано в лютому та 459 з початку року.
Останній великий автомобіль французької марки, який зробив будь-який великий обсяг, служить натхненням для DS 9. Серія Citroën ID 19/DS, безумовно, ніколи не була так високо оцінена порівняно з конкурентами в той час, служачи більше як сімейний автомобіль.
Фари Active LED Vision
Є одне зовнішнє посилання на Citroën, але воно досить надумане, це високо встановлені ліхтарі з обох боків від заднього вікна. Вони покликані змусити вас згадати помаранчеві індикатори на D-стійках одного з найвідоміших у світі класичних автомобілів.
Решта 9 - це взагалі дуже DS. Це означає різкі плавні лінії, прикрашені потрібною кількістю хромованих деталей, дверні ручки врівень, великі колеса та багато скла. Є ще одна перевага DS: поворотні фари .
Ці модні лампочки можуть здатися химерними, але вони привертають увагу елегантним способом. Тоді шкода, що сприйняття цього автомобіля преміум-класу руйнується непотрібним і гучним звуковим сигналом, коли 9 блокується. Це також є контрастом до приємного дотику дверних ручок, які з’являються або втягуються – тихо – коли водій наближається або відходить. Це також, коли ви бачите, як крутяться фари виконують своє маленьке шоу.
Два PHEV – 250 або 360 к.с
Цифровий гул, який створюють обидві версії, доступні у Великобританії – Stellantis продає тут лише PHEV – звучить добре. І традиція м'якої підвіски для великих французьких автомобілів збережена. Цьому сприяє колісна база довжиною 2895 мм.
Хоча здається неправильним називати будь-який DS 9 базовою моделлю, альтернатива з меншою потужністю є та, на якій я нещодавно їздив кілька днів. На відміну від топової моделі 360, яка має повний привід, у 250 приводиться в дію лише передня вісь. Обидва вони називаються «E-Tense» (є значок багажника), що є терміном бренду для електромобілів і автомобілів PHEV.
Передній або повний привід, один або два мотора
І 250, і 360 мають чотирициліндровий двигун з турбонаддувом об’ємом 1598 куб. У 250 він виробляє 132 кВт (180 к.с.), а двигун, який встановлено на передній осі, має потужність 80 кВт (110 к.с.) і 320 Нм. Комбінована потужність становить 184 кВт (250 к.с.), а привід передається на передню вісь через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Ємність акумулятора становить 15,6 кВт/год.
Двигун 360 видає 147 кВт (200 к.с.) і 300 Нм, тоді як передні і задні двигуни мають потужність 81 кВт (110 к.с.)/320 Нм і 83 кВт (113 к.с.)/166 Нм. Заявлена сукупна потужність і крутний момент становлять 265 кВт (360 к.с.) і 520 Нм.
Акцент на комфорті
Окрім плавності їзди, великий DS також добре проходить повороти. Саме кермо має правильний розмір і забезпечує позитивні відчуття майже без віддачі. Як би це не було добре, 9 не зовсім в тій же лізі, що й Audi A6, надлишковий нахил кузова є однією з головних рис, які відрізняють їх. BMW 5 серії також не відчує загрози.
Незважаючи на те, що це EV, а не PHEV, як 9, Genesis Electrified G80, мабуть, є найбільш актуальним прикладом того, з чим варто порівнювати DS. Кожен є продуктом конкурентного бренду, і акцент робиться на розкоші та високому співвідношенні ціни та якості. Обидва ці автомобілі дуже розслаблюючі, коли вони всюди оздоблені м’якою шкірою, а стандартне обладнання щедро.
Резюме
Цей великий седан судилося стати рідкісним видовищем у Британії, який ідеально підійде кожному, хто його купує, даючи їм відчуття володіння чимось ультра-ексклюзивним. Існування автомобіля як лідера діапазону над 7 SUV також показує, що Stellantis хоче продовжувати підвищувати імідж і ціни DS. Це має значно допомогти новому кросоверу 4, який незабаром буде розглянуто тут, а також загальному об’єму продажів бренду.
DS 9 E-Tense 250 коштує від 53 500 фунтів стерлінгів.