Любите це чи ненавидите, але суперечливий стиль BMW залишиться тут. Решітки радіатора стають все більшими, фари все дивнішими, але продажі бренду залишаються високими. Цього разу настала черга великого позашляховика X7 для хірургії обличчя. Модель 2023 року має оновлений зовнішній вигляд, щоб привести її у відповідність із седаном нового покоління 7-ї серії , і це поляризує. Однак у новому X7 є більше, ніж переглянуті дизайни передньої та задньої частин, оскільки модель також має оновлені двигуни, покращений інтер’єр та кілька нових стандартних і додаткових функцій.
У той час як попередній X7 виглядав дуже схожим на розтягнутий і роздутий X5, нова передня частина робить більш виразну заяву завдяки своїм надбрівним денним ходовим вогням над прямокутними фарами, встановленими нижче на передній панелі. BMW визнає, що це не перший автовиробник, який прийняв цей вигляд перевернутих фар. Ми не можемо не помітити, що попередні автомобілі, які пробували це, такі як Jeep Cherokee та Nissan Juke, або швидко відмовилися від нього, або були скинуті взагалі. Тим не менш, ми не здивуємося, якщо X5 і X6 врешті-решт також приймуть це обличчя.
Хвіст X7 більш приємний для ока, оскільки додана хромована панель і переглянуті задні ліхтарі створюють чіткий вигляд. Також є нові конструкції коліс, у тому числі вперше масивний 23-дюймовий варіант. Однак цих великих роликів краще уникати, оскільки X7, який ми їздили з 23s, різко їхав по великих нерівностях. 21- та 22-дюйми їздять краще та досі добре заповнюють колісні колодязі.
Знову, X7 пропонує на вибір шестициліндровий або V-8 двигун. BMW каже, що переважна більшість покупців обирає модель xDrive40i з 3,0-літровою рядною шісткою з турбонаддувом, і саме цей двигун отримав більш значні оновлення. Він отримує 40 кінських сил і 52 фунт-фут крутного моменту для нових загальних 375 коней і 383 фунт-фут, тепер перевершуючи Mercedes-Benz GLS450в обох відносинах.
Крім того, 48-вольтова гібридна система додає крутний момент, який збільшує загальну потужність до 398 фунт-фут. 4,4-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом також отримує 48-вольтову систему, але його потужність залишається незмінною — 523 кінські сили і 553 фунт-фут. Нехай вас не вводить в оману нове позначення моделі M60i V-8, яке замінює попередню M50i. BMW каже, що ця зміна в номенклатурі мала на меті лише узгодити комплектації газових двигунів з електричними моделями, включаючи новий iX M60 .
Чесно кажучи, M60i виправдав свій більший номер, показавши кращі результати на нашому тестовому треку. Він розігнався до 60 миль на годину за 3,8 секунди, перевершивши наш довготривалий X7 M50i на 0,3 секунди, і пробіг чверть милі за 12,3 секунди на 111 милях на годину, покращення на 0,4 секунди. Цей спринт зі швидкістю 60 миль/год лише на 0,1 секунди відстає від значно потужнішого, 612-сильного 2021 Alpina XB7. Але у 2023 році Alpina справді має ще більшу потужність — 630 к.с. , тож вона має бути в змозі зберегти свої невеликі права на похвалу.
Модернізація трансмісії мало впливає на характер двигунів. Як і раніше, V-8 веселий, із хрипким звуком вихлопу та чудовим стрибком крутного моменту. Важко заперечити потужність 523 кінських сил у такому великому автомобілі. І все ж рядна шістка настільки плавна й приємна, що є не менш привабливим вибором. Незважаючи на менший шум, ніж V-8, шістка з його тихою поведінкою добре підходить для розкішного транспортного засобу. Крім того, xDrive40i навряд чи відчуває брак потужності, а його комбінована оцінка економії палива EPA становить пристойні 22 милі на галон, що на 4 милі на галон краще, ніж у M60i. Наш тестовий автомобіль M60i показав 23 милі на галлон під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, перевищивши оцінку EPA на 2 милі на галон.
Точне рульове керування, хороша оглядова лінія та складене шасі допомагають X7 їздити меншим, ніж він є насправді. Незважаючи на те, що в режимі «Комфорт» стандартної пневматичної підвіски достатньо кренів, X7 добре проходить повороти в жорсткішому режимі «Спорт» із напрочуд високим порогом зчеплення — 0,85 g на нашій опорі — та потужними гальмами, які зупиняли X7 із швидкості 70 миль/год. за короткі 155 футів.
Незважаючи на це, X7 приносить найбільше задоволення, коли ви влаштовуєтеся в розкішних сидіннях і просто подорожуєте. Інтер’єр містить багаті матеріали та безліч нових стандартних функцій, включаючи більше регулювань для передніх сидінь, панорамний люк і чотиризонний клімат-контроль (п’ять зон доступні як опція, з п’ятою настройкою для тих, хто в крайньому задньому ряду). Новий вигнутий екран дисплея, який поширюється в лінійці BMW, включає 12,3-дюймовий цифровий блок вимірювальних приладів і 14,9-дюймовий центральний сенсорний екран. Ви можете керувати останнім за допомогою ручки iDrive на центральній консолі, а остання операційна система BMW залишається відносно простою у використанні, враховуючи її складність.
У X7 вже було багато можливостей як одна з найрозкішніших і найкращих моделей у класі повнорозмірних позашляховиків . Він коштує недешево — наш тестовий автомобіль M60i з наклейкою за 122 545 доларів — але його конкуренти також. У 2023 році численні оновлення, а саме вдосконалені силові агрегати та привабливий набір технологій, лише зміцнюють його позицію на вершині сегмента. І хоча X7 ніколи не був надзвичайно красивим, як і будь-яка гігантська баржа, як ця, якщо на те пішло, дивовижна нова передня частина насправді є єдиною заковикою.