Nissan Z – це чуттєве спортивне купе з неймовірною історією виробництва доступних і приємних у керуванні дводверних автомобілів з 1969 року. Використовуючи шматочки ностальгії, як-от символи на чверть панелі від 240Z і пару вражаючих світлодіодів задні ліхтарі, що імітують стиль 300ZX 1990-х років, новий Z ставить потужність і розваги водіння на перший план. Хоча він запозичив свій 400-сильний твін-турбо двигун V-6 від Infiniti Q50 Red Sport, Z можна мати або з шестиступінчастою механічною або дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач.
З’явилися шпигунські фотографії передбачуваного Z NISMO, що дає підстави припустити, що в дорозі буде ще потужніша версія з оновленою часом необробленою підвіскою автомобіля. У той час як новий Z зберіг багато своїх суглобів і кісток від попереднього покоління 370Z, його інтер’єр багатший із кращими сидіннями, ширшим екраном інформаційно-розважальної системи та телескопічним кермом. Можливо, це не так захоплююче, як Toyota Supra , але Z все одно пропонує гострі відчуття від водіння, і ми вдячні, що повернули його в сегмент спортивних автомобілів.
Z повернувся минулого року після довгих очікувань. Очікується, що у 2023 році культове задньопривідне купе підніме тепло завдяки високоефективній моделі NISMO . Фактично, ми помітили каньйони Z NISMO у повному камуфляжі. Здається, він отримав обвіс і оновлені колеса, і ми сподіваємося на збільшення додаткової потужності його 400-сильного твін-турбо двигуна V-6.
Ми б вибрали середню комплектацію Z Performance, яка додає більш спортивну підвіску, диференціал обмеженого тертя, оновлені гальма, 19-дюймові колеса з літніми шинами та електрорегульовані сидіння з оббивкою зі штучної замші.
Як і його звірячий брат Nissan GT-R , Z оснащений двигуном V-6 з подвійним турбонаддувом. Але замість вогнедишного 3,8-літрового двигуна потужністю 565 к.с., який знаходиться під капотом GT-R, Z отримує 3,0-літровий двигун потужністю 400 к.с. від Infiniti Q60 Red Sport 400, який працює в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач . або дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. У той час як повний привід доступний в Infiniti, Nissan дотримується лише заднього приводу для Z.
Турбошістка надає Z багато швидкості, але наш тестовий автомобіль з механічною коробкою передач розганявся до 60 миль на годину за 4,5 секунди., значно відстаючи від Supra. Зчеплення на поворотах достатньо, якщо ви не їдете надто близько до межі Z. Однак натисніть його важко, і налаштування підвіски виявиться не зовсім відповідним завданню. Його відповідність забезпечує гарний комфорт під час поїздок на роботу, але конкуруючі спортивні автомобілі пропонують гостріші рефлекси.
Згідно з EPA, найефективнішим Z є той, який оснащений автоматичною коробкою передач. Він розрахований на 19 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе. Перехід із посібником зменшує ці цифри до 18 миль на галон у місті та 24 миль на галон на шосе. Коли у нас буде така нагода, ми випробуємо Z на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год і оновимо цю історію з результатами
Хоча це покоління зовні сильно відрізняється від попереднього, воно не зовсім інше. Наприклад, компанія Nissan не змінила планування салону Z. Він залишається двомісним купе без залишків задніх сидінь у стилі Porsche 911 . Однак змінилося все інше. Новий Z отримав модернізовану кабіну з оновленими матеріалами — приємне покращення порівняно зі старим інтер’єром попереднього 370Z.
Доступні шкіряна оббивка, сидіння з електрорегулюванням і двозонний автоматичний клімат-контроль. Вантажний простір залишається загадкою, але ми не очікуємо, що Z буде чемпіоном Costco; ми вміщуємо три ручні валізи в багажник старого 370Z, якого має бути достатньо для більшості покупців спортивних автомобілів.
Nissan переніс Z у двадцять перше століття зі стандартним 8,0-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи (9,0-дюймовий блок із навігацією є опціональним), 12,3-дюймовим дисплеєм з цифровим приладом, супутниковим радіо SiriusXM, Apple CarPlay і Android Auto. Стереосистема з шістьма динаміками є стандартною, але аудіофіли можуть оновити до додаткової аудіосистеми преміум-класу, розробленої Bose; також доступна вбудована точка доступу Wi-Fi.