Культурний вплив Італії досягає всіх куточків земної кулі завдяки, серед іншого, її культовій кухні, екзотичним автомобілям і вишуканій моді. Maserati Levante 2023 року не має маринари, але забезпечує продуктивність і гардероб. Відкрийте капот Levante, і ви побачите двигун V-6 або V-8 з подвійним турбонаддувом, останній з яких видає аж 580 кінських сил.
Залізши всередину, ви помітите, що Maserati прикрасила кабіну багатьма вишуканими прикрасами, включаючи опціональну оббивку зі шкіри та шовку від відомого дому моди Ermenegildo Zegna. На жаль, найкращий одяг Levante розділяє простір у шафі з основними розподільними пристроями, взятими з Chrysler контейнер для деталей. Але не звертайте на це уваги, і Levante захопить різким прискоренням у поєднанні з мелодійним саундтреком. Його особливе поєднання стилю та життєдіяльності — це те, чого ви не можете отримати від Acura чи Lincoln .
Цього року позиції Levante підвищилися з єдиного позашляховика Maserati до головного позашляховика Maserati з появою в лінійці меншого кросовера Grecale . В іншому випадку для Levante нічого не змінилося, крім його ціни, яка зросла приблизно на 12 000 доларів, щоб уникнути зазіхання на клієнтську базу його нового молодшого брата.
Незважаючи на те, що це додає багато монети до кінцевої лінії, ми хотіли б вибрати модель Modena S та її сексуально звучачий твін-турбо V-8 потужністю 550 к.с. Modena S також додає 20-дюймові колеса, шкіряний салон із прошитою панеллю приладів і дверними панелями, а також пелюсткові перемикачі на рульовій колонці. Усі моделі Modena S також оснащені пофарбованими в червоний колір гальмівними супортами та пакетом зовнішнього вигляду Nerissimo Pack, який додає затемнене зовнішнє оздоблення для більш загрозливого вигляду.
Незважаючи на те, що Levante не є найшвидшим або найпотужнішим розкішним кросовером, орієнтованим на продуктивність, він безперечно відтворює один із кращих саундтреків. Під капотом більшості моделей Levante знаходиться V-6 з подвійним турбонаддувом, який передає свої 350 кінських сил (або 430 коней у Modena) на всі чотири колеса через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Під час нашого тестування Levante 2017 року з двигуном V-6 забезпечив розгін до 60 миль/год за 5,1 секунди , перевершивши Mercedes-AMG GLE53 . Моделі Modena S і Trofeo оснащені твін-турбо V-8 потужністю 550 і 580 кінських сил відповідно. На тестовому треку GTS (який у 2022 році замінено на Modena S) розганявся до 60 миль на годину лише за 3,8 секунди., тоді як Trofeo зробив це в 3.6. Завдяки адаптивним амортизаторам, налаштованим у спортивному режимі, їзда Levante неймовірно приголомшлива під час їзди по будь-якій поверхні дороги, окрім найгладкішої. У комфортному режимі їзда набагато приємніша, хоча підвіска навряд чи податлива до амортизаторів у налаштуваннях за замовчуванням.
На папері, Levante не паливний сипер. Фактично, оцінки EPA для моделей V-6 — 16 миль на галон у місті та 22 милі на галон на шосе — ближчі до конкурентів з двигуном V-8, ніж до інших V-6. Однак у наших реальних випробуваннях V-6 вразив нас показником економії палива на шосе 24 милі на галон, що вище, ніж його оцінки. Моделі з двигуном V-8 отримали оцінки 13 миль на галон у місті та 20 миль на галон на шосе та показали 20 миль на галон під час нашого тестування.
На перший погляд салон Levante здається багатим і добре обладнаним, особливо в нашому тестовому автомобілі, який мав повністю шкіряне оздоблення насиченого темно-коричневого відтінку. Дерев’яне оздоблення з відкритими порами, шкіряна панель приладів, вишукані хромовані вставки та традиційний аналоговий годинник Maserati – все це надає Levante стильної, старовинної атмосфери розкоші. Однак, придивившись ближче, можна виявити деталі, які, очевидно, спільні з іншими брендами Stellantis — наприклад, перемикачі вікон, перемикач склоочисників і кнопка запалювання такі ж, як у Jeep Cherokee .— це розчарування.
Однак органи керування функціонують інтуїтивно зрозуміло й краще, ніж деякі сумнівні з ергономічної точки зору приклади, які Maserati придумав самостійно протягом багатьох років. Говорячи про ергономіку, місце водія в Levante є зручним і налаштованим на бадьору їзду. Як і пара туфель на шпильці Versace, Levante робить великий акцент на стилі. Його вантажне відділення все ще вміщує поважну кількість наших ручних валіз (вісім за заднім сидінням, 19 зі складеними задніми сидіннями), навіть якщо інші в цьому сегменті справи набагато кращі. Однак паркуйте їх усіх поруч, і бравурний дизайн Maserati затьмарює практичність його суперників.
У нас не було можливості спробувати останній інформаційно-розважальний інтерфейс Maserati, але кажуть, що він чудово відображається на 8,4-дюймовому сенсорному екрані Levante. Більшість функцій автомобіля, включно з клімат-контролем, регулюються за допомогою дисплея інформаційно-розважальної системи, але система також пропонує голосового віртуального помічника. Навігація є стандартною, як і супутникове радіо SiriusXM, Apple CarPlay і Android Auto. Також в комплект входить панель для бездротової зарядки. Хоча стереосистема з вісьмома динаміками є стандартною, покупці можуть оновити систему до системи Harman/Kardon із 14 динаміками або до системи Bowers & Wilkins із 17 динаміками.
ТИП ДВИГУНА
32-клапанний V-8 DOHC з подвійним турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива.
Робочий об’єм
232 куб. дюймів, 3799 куб.см Потужність 542 при 6250 об./
хв
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
ШАСІ
Підвіска (передня/задня): важелі керування/багатоважільна
гальма (передня/права): 15,0-дюймовий вентильований диск із поперечним просвердленням/13,0-дюймовий вентильований диск із поперечним просвердленням
Шини: Continental CrossContact LX Sport 5 SUV, F: 265 /35R-22 102W M+S MGT R: 295/30ZR-22 103W M+S MGT
DIMENSIONS
Wheelbase: 118.3 in
Length: 197.6 in
Width: 78.0 in
Height: 66.9 in
Passenger volume: 103 cu ft
Trunk/Cargo volume: 20 cu ft
Curb weight: 5163 lb
C/D TEST RESULTS
Zero to 60 mph: 3.8 sec
Zero to 100 mph: 9.0 sec
Zero to 150 mph: 24.6 sec
Rolling start, 5–60 mph: 4.5 sec
Top gear, 30–50 mph: 2.2 sec
Top gear, 50–70 mph: 2.9 sec
Standing ¼-mile: 12.1 sec @ 115 mph
Top speed (drag limited, mfr's est): 181 mph
Braking, 70–0 mph: 166 ft
Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.84 g
C/D FUEL ECONOMY
Observed: 14 mpg
75-mph highway driving: 20 mpg
Highway range: 420 miles
EPA ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Змішаний цикл/місто/шосе: 15/14/18 миль на галон
ЗАВАНТАЖИТИ ТЕСТОВИЙ ЛИСТ
2019 Maserati Levante Trofeo
ТИП АВТОМОБІЛЯ
передньомоторний, повний привід, 5 місць, 4-дверний хетчбек