Цей G63 під маркою AMG дихає вогнем в обличчя приборканого Mercedes-Benz G-класу , який ми розглядаємо окремо. 577-сильний V-8 з подвійним турбонаддувом дає цьому голлівудському ковбою швидше прискорення, ніж Ford Bronco Raptor . Тим не менш, висока ціна відрізняє генеральних директорів від пересічних Джо. Розкішна кімната на 20-дюймових колесах, високоякісні матеріали кабіни G63 і неймовірна технічна кабіна пропонують найкраще з і без того вражаючого ряду сучасних зручностей Mercedes. Ще більш дика модель 4x4 має довгохідну підвіску, потужні портальні осі та дорожній просвіт понад 13 дюймів.

Mercedes-AMG G63

Mercedes не сильно змінює формулу G63 2023 року. Тепер доступний новий пакет логотипів G manufaktur, а також два нових ексклюзивних кольори фарби для G63 4x4 Squared: мідно-помаранчевий Magno та Brilliant Blue Magno. G63 4x4 також може бути оснащений багажним відділенням із дерев’яною підлогою Cherry Wood, що є новинкою для 2023 року.




Хоча G63 починається приблизно з 180 000 доларів США, більшість вибирають значно більше, ніж це через безліч варіантів налаштування. Однак список стандартного обладнання цілком прийнятний, оскільки кожен Mercedes-AMG G63 оснащений 20-дюймовими колесами, адаптивними амортизаторами, захистом передньої щітки, шкіряною оббивкою, підігрівом передніх і задніх сидінь і тризонним клімат-контролем. Ми б вибрали для нашого G63 пакет Seat Comfort (щоб отримати мультиконтурні сидіння з вентиляцією та масажем) і пакет AMG Trail, щоб розблокувати відповідні шини для бездоріжжя.




Звичайні G63 оснащені 4,0-літровим двигуном V-8 з подвійним турбонаддувом, який видає 577 кінських сил і 627 фунт-фут крутного моменту. Дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач із пелюстковими перемикачами, встановленими на кермі, передає цю потужність системі повного приводу (4Matic на маркетинговому жаргоні Mercedes). Передача низького діапазону (зменшення 2,93:1) є стандартною, як і три диференціали з блокуванням, що дозволяє G63 неймовірно легко долати круті схили бруду.

Mercedes-AMG G63 2023

На нашому тестовому треку майже 5800-фунтовий G63 розганявся до 60 миль/год лише за 3,9 секунди .. Окрім додаткової потужності, G63 має спеціальне налаштування підвіски AMG. Комфорт їзди значно покращився порівняно зі старішою моделлю G-wagen, але враховуючи високу висоту та бездоріжжя цього позашляховика, вам не варто очікувати багато чого щодо керованості. І на швидкості шосе все ще чутно шум вітру.




Хоча надмірно прямолінійний салон здасться вам знайомим, якщо ви коли-небудь ступали в старий G-клас, тепер це абсолютно сучасне місце з 12,0-дюймовою цифровою приладовою панеллю, високоякісними матеріалами та такими зручностями, як підстаканники та система камер кругового огляду. Вищі водії та пасажири знайдуть багато місця для голови та ніг як спереду, так і ззаду.




Навколо задньої частини G-класу досі немає дверей підйому з електроприводом, і вам потрібно бути в хорошій формі, щоб відкрити двері з боковими петлями, на яких встановлено повнорозмірне запасне колесо. З піднятими задніми сидіннями ви матимете 38 кубічних футів вантажного простору. Складаючи їх вниз (розділ 60/40), ви отримуєте майже 69 кубічних футів.

Mercedes-AMG G63 interior

G63 має стандартний 12,0-дюймовий інформаційно-розважальний інтерфейс з інтеграцією Android Auto та Apple CarPlay, а також навігацією. Також включено трирічну підписку на підключені автомобільні послуги Mercedes-Benz, які надають базові функції, такі як дистанційний запуск двигуна та відстеження викраденого автомобіля. Опції включають Wi-Fi і задню розважальну систему з подвійними 10,0-дюймовими сенсорними екранами, кожен з яких має власний порт USB, допоміжний порт і порт HDMI.