Цей G63 під маркою AMG дихає вогнем в обличчя приборканого Mercedes-Benz G-класу , який ми розглядаємо окремо. 577-сильний V-8 з подвійним турбонаддувом дає цьому голлівудському ковбою швидше прискорення, ніж Ford Bronco Raptor . Тим не менш, висока ціна відрізняє генеральних директорів від пересічних Джо. Розкішна кімната на 20-дюймових колесах, високоякісні матеріали кабіни G63 і неймовірна технічна кабіна пропонують найкраще з і без того вражаючого ряду сучасних зручностей Mercedes. Ще більш дика модель 4x4 має довгохідну підвіску, потужні портальні осі та дорожній просвіт понад 13 дюймів.
Mercedes не сильно змінює формулу G63 2023 року. Тепер доступний новий пакет логотипів G manufaktur, а також два нових ексклюзивних кольори фарби для G63 4x4 Squared: мідно-помаранчевий Magno та Brilliant Blue Magno. G63 4x4 також може бути оснащений багажним відділенням із дерев’яною підлогою Cherry Wood, що є новинкою для 2023 року.
Хоча G63 починається приблизно з 180 000 доларів США, більшість вибирають значно більше, ніж це через безліч варіантів налаштування. Однак список стандартного обладнання цілком прийнятний, оскільки кожен Mercedes-AMG G63 оснащений 20-дюймовими колесами, адаптивними амортизаторами, захистом передньої щітки, шкіряною оббивкою, підігрівом передніх і задніх сидінь і тризонним клімат-контролем. Ми б вибрали для нашого G63 пакет Seat Comfort (щоб отримати мультиконтурні сидіння з вентиляцією та масажем) і пакет AMG Trail, щоб розблокувати відповідні шини для бездоріжжя.
Звичайні G63 оснащені 4,0-літровим двигуном V-8 з подвійним турбонаддувом, який видає 577 кінських сил і 627 фунт-фут крутного моменту. Дев’ятиступінчаста автоматична коробка передач із пелюстковими перемикачами, встановленими на кермі, передає цю потужність системі повного приводу (4Matic на маркетинговому жаргоні Mercedes). Передача низького діапазону (зменшення 2,93:1) є стандартною, як і три диференціали з блокуванням, що дозволяє G63 неймовірно легко долати круті схили бруду.
На нашому тестовому треку майже 5800-фунтовий G63 розганявся до 60 миль/год лише за 3,9 секунди .. Окрім додаткової потужності, G63 має спеціальне налаштування підвіски AMG. Комфорт їзди значно покращився порівняно зі старішою моделлю G-wagen, але враховуючи високу висоту та бездоріжжя цього позашляховика, вам не варто очікувати багато чого щодо керованості. І на швидкості шосе все ще чутно шум вітру.
Хоча надмірно прямолінійний салон здасться вам знайомим, якщо ви коли-небудь ступали в старий G-клас, тепер це абсолютно сучасне місце з 12,0-дюймовою цифровою приладовою панеллю, високоякісними матеріалами та такими зручностями, як підстаканники та система камер кругового огляду. Вищі водії та пасажири знайдуть багато місця для голови та ніг як спереду, так і ззаду.
Навколо задньої частини G-класу досі немає дверей підйому з електроприводом, і вам потрібно бути в хорошій формі, щоб відкрити двері з боковими петлями, на яких встановлено повнорозмірне запасне колесо. З піднятими задніми сидіннями ви матимете 38 кубічних футів вантажного простору. Складаючи їх вниз (розділ 60/40), ви отримуєте майже 69 кубічних футів.
G63 має стандартний 12,0-дюймовий інформаційно-розважальний інтерфейс з інтеграцією Android Auto та Apple CarPlay, а також навігацією. Також включено трирічну підписку на підключені автомобільні послуги Mercedes-Benz, які надають базові функції, такі як дистанційний запуск двигуна та відстеження викраденого автомобіля. Опції включають Wi-Fi і задню розважальну систему з подвійними 10,0-дюймовими сенсорними екранами, кожен з яких має власний порт USB, допоміжний порт і порт HDMI.