E – 350

Надзвичайно динамічний характер.

Готовий з легкістю долати серйозні виклики. Познайомтеся з винятковими властивостями нового седана E-Класу. Небачена динаміка, елегантність та розкіш. Новий седан E-Класу має кілька переваг: шляхетні матеріали й інтелектуальні інновації. Сучасні допоміжні системи нового седана E-Класу передусім гарантують одне: вони позбавлять вас турбот.





Mercedes-Benz представила в мережі і на міжнародному Північноамериканського автошоу чергове, п'яте за рахунком, покоління «золотої середини» свого модельного ряду і справжнього бестселера. Автомобіль, який самі німці називають «найрозумнішим і технологічним бізнес-седаном», після реінкарнації убрався в «фамільний» дизайн марки, укрупнився в розмірах, а за ступенем оснащення і зовсім замахнувся на «старший» S-Class.


В зовнішності Mercedes-Benz E-класу гармонійно поєднались стримана елегантність і витончена спортивність. Спереду седан чіпляє погляд красивими складносурядні фарами і крупними гратами радіатора (її оформлення залежить від версії), а ззаду аж надто нагадує флагманську «еску», виставляючи напоказ ефектні ліхтарі зі «зоряним пилом» і рельєфний бампер з двома насадками вихлопної системи. У профіль «німець» виглядає солідно і поряд з цим динамічно, і все завдяки довгому капоту, виразним боковинам і благородної поставі.





Всередині Mercedes-Benz E-Class заворожує благоліпної атмосферою, затишком і сучасною мовою форм, які поєднуються з престижними оздоблювальними матеріалами, чудовим рівнем виконання і різноманіттям пропонованих комбінацій. В інтер'єрі панують два розташованих під загальним склом 12.3-дюймових екрану: лівий грає роль приладової панелі, а правий відповідає за мультимедійні функції. Ось тільки у бідніших версії вони поступаються місцем звичайного аналоговому «інструментарію» і центральному монітора діагоналлю 8.4 дюйма.
Багажний відсік німецького седана повнорозмірного класу в «похідному» стані вміщує 540 літрів поклажі. Повнопривідним версіями покладена «фамільна» трансмісія 4Matic з несиметричним міжосьовим диференціалом, що має керовану електронікою блокування, який за замовчуванням ділить момент між осями в співвідношенні 45:55. Максимальні можливості такого седана зафіксовані на планці 250 км / год, розгін до 100 км / год не виходить за 5.2 секунди, а «апетит» вкладається в 7.9 літрів в комбінованому циклі. Дизельні версії E200d і E220d (виключно задньопривідні) «озброєні» рядної «четвіркою» на 2.0 літра (1950 кубічних сантиметрів) з безпосередньою постачанням палива, 16-клапанної компонуванням і турбонаддувом. У першому рішенні двигун генерує 150 «коней» при 3200-4800 об / хвилину і 360 Нм обертає тяги при 1400-2800 об / хвилину, а в другому - 195 сил при 3800 об / хвилину і 400 Нм при 1600-2800 об / хвилину .





Кузов німецького седана є міксом сталі та алюмінію (на нього припадає 16%). З «крилатого металу» відлиті капот, передні крила, багажна кришка і опори підвіски. Опціонально автомобіль оснащується пневмопідвіскою Air Body Control з двокамерними пневматичними елементами, однотрубними амортизаторами і трьома режимами роботи.