Коли Maserati представила компактний позашляховик Grecale , ми зробили подвійне враження. Невже вони справді скинули твін-турбо V-6 з MC20 у цю річ? Так, вони зробили, і це називається Grecale Trofeo. З усіма 523 поні на повному галопі ця орієнтована на продуктивність машина здатна розганятися до 60 миль/год за 3,6 секунди, каже Maserati.
Його дизайнерський зовнішній вигляд і добре підібрана кабіна також готові до злітно-посадкової смуги з привабливо драпірованим листовим металом, завдяки чому такі суперники, як Audi SQ5 і BMW X3 M, виглядають недоладно. Але продуктивність і привабливість Grecale Trofeo мають шалено високу ціну — щоб було зрозуміло, шестизначну, — що робить його безсумнівно найдорожчим позашляховиком у своєму класі. Grecale Trofeo — абсолютно нова модель для Maserati цього року. Він дебютував разом зі стандартним Grecale (оглядається окремо) і є вершиною продуктивності для компактного кросовера бренду.
Шестизначна ціна ставить Grecale Trofeo у невигідне становище серед інших суперників Hi-Po SUV, які коштують набагато дешевше. Ми б діяли обережно й уникали завантажувати дорогі опції, які лише підштовхують ціну SUV до стратосфери. На щастя, Trofeo стандартно оснащений усіма очікуваними функціями преміум-класу, включаючи люк з електроприводом, 21-дюймові колеса на літніх шинах, передні сидіння з електрорегулюванням у 14 напрямках з підігрівом, адаптивний круїз-контроль і оббивку з натуральної шкіри. Якби ми хотіли витрачати гроші на додаткові речі, ми б отримали пакет Trofeo Premium Plus за кілька тисяч доларів додатково. Він додає передні сидіння з вентиляцією, підігрів задніх сидінь, підігрів керма (майте на увазі, наш офіс знаходиться в засніженому Мічигані) і аудіосистему Sonus Faber з 21 динаміком.
Grecale Trofeo оснащений 3,0-літровим V-6 з подвійним турбонаддувом, запозиченим у спортивного автомобіля MC20, але переналаштованим на 523 кінські сили. У Maserati кажуть, що цього все ще достатньо, щоб розігнати позашляховик від нуля до 60 миль на годину за 3,6 секунди на шляху до максимальної швидкості 177 миль на годину. Перемикання передач виконує восьмиступінчаста автоматична коробка передач, яка передає всю цю потужність системі повного приводу Grecale Trofeo. Trofeo також стандартно оснащений адаптивними амортизаторами та пневматичною підвіскою, останню з яких можна регулювати відповідно до потреб водіння. З нашого досвіду, режим водіння Corsa надто посилив ситуацію та зробив їзду незручною через вибоїни на дорозі. Можливо, краще залишити це для обертання навколо гоночної траси.
Згідно з EPA, Grecale Trofeo розрахований на 18 миль на галон у місті та 25 миль на галон на шосе. Коли у нас буде можливість, ми перевіримо Grecale Trofeo на нашому випробувальному маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і повідомимо результати тут.
Елегантний дизайн інтер'єру Grecale Trofeo включає деякі високотехнологічні елементи. Разом із багатими матеріалами салону приладова панель включає 12,3-дюймову цифрову панель приладів і пару сенсорних екранів на центральній панелі. Верхній блок розміром 12,3 дюйма керує інформаційно-розважальною системою, тоді як 8,8-дюймовий нижній екран містить HVAC та інші елементи керування. Тризонна кліматична система є стандартною. Пасажирам має бути достатньо місця, щоб їм було комфортно, за умови, що ті, хто сидить ззаду, не надто високі або не їдуть поперек. Вантажний відсік Grecale Trofeo пропонує до 20 кубічних футів простору, і Maserati каже, що область за задніми сидіннями, що складаються з електроприводом, має рівну вантажну підлогу з відділенням для речей під ним.
Як і стандартний Grecale, Grecale Trofeo оснащено найновішою інформаційно-розважальною системою Maserati на основі Google, яка працює на 12,3-дюймовому сенсорному екрані. Під основним на приладовій панелі є ще один 8,8-дюймовий сенсорний екран, який керує іншими функціями. Кожна модель оснащена бездротовими Apple CarPlay і Android Auto; також включена точка доступу Wi-Fi. Maserati уклала контракт із Sonus Faber на стереосистему Grecale Trofeo, яка стандартно оснащена 14 динаміками, але може бути оновлена до ще потужнішої системи з 21 динаміком.