Audi робить кілька візуальних і якісних покращень для Audi e-tron GT 2023 року. Переглянуту решітку тепер пофарбовано у колір кузова. Другий зарядний порт є стандартним, розташований на стороні пасажира автомобіля. Кожен e-tron GT тепер оснащений протиугінними колісними болтами, вбудованим платним модулем для дзеркала заднього виду, звуковою системою Bang & Olufsen і 20-дюймовим колесом із всесезонними шинами. E-tron GT Prestige отримав новий додатковий пакет 21-дюймових дисків із 10 спицями, які замінили доступні раніше диски сірого кольору. Пакет e-tron GT Performance тепер включає раніше стандартні 20-дюймові колеса в літній резині. Пакет обладнання Executive тепер поєднує світлодіодне освітлення салону плюс пакет із підігрівом задніх сидінь. Крім того, RS e-tron GT отримує стандартні карбонові матові вставки на екстер’єрі.

Beautiful Audi e-tron GT

З потужністю до 637 кінських сил і більш спортивними намірами, ніж звичайні моделі e-tron GT, важко не знайти варіант RS найбільш бажаним. На жаль, він коштує майже на 40 000 доларів більше, ніж базова модель. Тому ми рекомендуємо e-tron GT Prestige середнього рівня, який, здається, пропонує найкраще поєднання функцій і вартості.



Оснащений парою електродвигунів, які створюють електрифіковану версію повнопривідної системи Audi Quattro, звичайний e-tron GT генерує до 522 кінських сил, а версія RS — 637 поні. Ця потужність перетворюється на хвилююче прискорення за допомогою його інноваційної двошвидкісної трансмісії, яка має першу передачу для стартів і другу найвищу передачу для оптимальної ефективності. Складна система охолодження означає, що його акумуляторна батарея може витримувати багаторазові роботи без типових ознак погіршення, пов’язаного з нагріванням.



Audi також уникає традиційного водіння з однією педаллю на своєму спортивному електромобілі, натомість створюючи більш природне відчуття. e-tron GT доступний з повним кермом, регульованою пневматичною підвіскою та розміром коліс від 19 до 21 дюйма. Ми їздили на версії RSі оцінив його плавність ходу, стабільну керованість і налаштування регенеративного гальмування, які можна регулювати за допомогою пелюстків на кермі. Під час нашого тестування RS e-tron GT розігнався до 60 миль/год лише за 2,9 секунди, тоді як менш потужний e-tron GT зробив це за 3,6 секунди .



Кожен e-tron GT оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 83,7 кВт/год. За оцінками EPA, звичайна модель має запас ходу в 238 миль, але модель RS оцінюється трохи нижче — 232 милі. e-tron GT також можна зарядити від 5 до 80 відсотків ємності акумулятора за заявлені 23 хвилини за допомогою стандартного швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 270 кВт. Під час нашого тестування і e-tron GT, і RS e-tron GT перевершили відповідні оцінки запасу ходу, оскільки ми спостерігали однакові 240 миль запасу ходу для кожного автомобіля. Однак навіть із таким результатом запас ходу e-tron GT не досягає конкурентів, таких як Model S і Lucid Air .

Audi e-tron GT

Всередині e-tron GT поєднує химерні та функціональні елементи. Кабіна включає в себе кілька цифрових дисплеїв на кутовій панелі приладів разом із висококласною обробкою. Audi пропонує шкіряний салон із різними кольорами, а також пакет без шкіри з використанням перероблених матеріалів. Звичайно, не бракує доступних розкішних функцій. Серед найкращих опцій — розсіяне внутрішнє освітлення, проекційний дисплей, передні сидіння з підігрівом і охолодженням і функціями масажу тощо. Пасажири на передніх сидіннях сидять низько до землі, що сприяє спортивному положенню за кермом. Задні бічні сидіння забезпечують достатній простір для ніг, але простір для голови менший, а середнє сидіння радше ввічливе, ніж зручне. Є простір для багажу за задніми сидіннями та під капотом у передньому багажнику (фрунку).



Хоча інформаційно-розважальна система e-tron GT не має такого великого сенсорного екрану, як інші моделі Audi, такі як седан A7 і позашляховик e-tron, вона все одно захоплює візуально та містить популярний контент. Центральний сенсорний екран розміром 10,1 дюйма працює з елементами керування на кермі та програмним забезпеченням для розпізнавання голосу. Разом із точкою доступу Wi-Fi на основі передплати, e-tron GT доступний із бездротовою зарядкою та потужною звуковою системою Bang & Olufsen із 16 динаміками.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *