Коли оригінальний Ford Escape був запущений у 2001 році, він створював ідеальний образ із міцним стилем, доступною потужністю V-6 і вдосконаленою для свого часу системою повного приводу. Сьогодні Bronco Sport, який має спільну платформу з Escape, достовірно охоплює ринок невеликих позашляховиків для Ford, залишаючи такий самий розмір Escape для більш м’якого способу життя. Передній привід є стандартним, а повний привід все ще доступний, але в решті пакету немає нічого жорсткого, який можна отримати з будь-яким із двох гібридних силових агрегатів, один із яких підключається до електромережі, а також з трьома двигунами з турбонаддувом. або чотирициліндровий двигун. Стиль Escape гарний, а його кабіна простора як для людей, так і для вантажу, хоча й не дуже висококласна. Продуктивність середня для класу, але якщо ви людина, яка цінує водіння, щоб пересуватися кудись, виMazda CX-50 і Volkswagen Tiguan .

Ford Escape 2023 photo

У 2023 році компанія Ford надала Escape нову привабливу передню частину з ширшою решіткою радіатора, на якій зображено яйцевидний логотип бренду. Капот і передній бампер також були промасажовані, а безліч нових дизайнів коліс доповнює вид збоку. Звичні комплектації S, SE, SEL і Titanium минули на користь нової лінійки, яка тепер включає моделі Active, ST-Line і Platinum. Гібридна модель (PHEV) стоїть окремо як окрема комплектація, і всі моделі переходять із Sync 3 на Sync 4 для інформаційно-розважальних потреб. Система Sync 4 підтримує бездротове оновлення, а більший 13,2-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи є додатковим. Тепер усі моделі оснащені 8,0-дюймовим цифровим дисплеєм, який на деяких моделях можна збільшити до 12,3-дюймового. ST-Line надає більш спортивний вигляд, хоча він і повністю косметичний.




Ми б вибрали нову модель ST-Line, оскільки це найдешевший спосіб розблокувати потужніший 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 250 к.с. Для цього потрібен пакет Select, який також додає повний привід. ST-Line поставляється з унікальними 18- або 19-дюймовими колесами, нижнім покриттям у колір кузова, сітчастою решіткою радіатора та заднім спойлером. Інтер’єр виконано в повністю чорному кольорі з червоною контрастною строчкою та кермом з плоским дном. Щоб збільшити цифровий відбиток Escape ST-Line, виберіть пакет Premium Technology, який замінить стандартні 8,0-дюймові пристрої Escape 13,2-дюймовим дисплеєм інформаційно-розважальної системи та 12,3-дюймовим цифровим дисплеєм.

Ford Escape 2023

Escape пропонує широкий вибір силових агрегатів, починаючи з 1,5-літрового трициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 181 к.с., який можна придбати як з переднім, так і з повним приводом. Щоб впоратися з конкуренцією у вигляді гібриду Honda CR-V і Toyota RAV4 Prime , Ford пропонує два гібриди Escape, один з яких є підзарядним, і ці силові агрегати складаються з 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна та двох електродвигунів. які разом створюють 210 к.с.




Базовий турбо-три газовий двигун, хоч і дещо буркотливий і нерафінований, забезпечує адекватне прискорення та зумів розігнати повнопривідний Escape SE до 60 миль/год за 7,7 секунди на нашому тестовому треку ; гібридна модель від електромережівідповідає цьому результату. Модернізація до 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 250 к.с. є переконливим вибором, і він був достатньо потужним, щоб отримати 5,7-секундний результат у тому самому тесті зі швидкістю 60 миль/год. Обидва бензинові двигуни працюють в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач; гібриди використовують безступінчасту коробку передач.




Гібридна модель, що підключається до електромережі , оснащена акумуляторною батареєю ємністю 11,2 кВт-год, чого достатньо, щоб за оцінками EPA проїхати 37 миль лише на електриці. Під час нашого тестування економії палива на шосе ми проїхали 25 миль, перш ніж акумулятор розрядився, і Escape перейшов на бензиновий двигун.




Згідно з EPA, 1,5-літрова трициліндрова модель з турбонаддувом і переднім приводом пропонує найвищі оцінки економії палива серед негібридних моделей Escape. Він розрахований на 27 миль на галон у місті, 33 милі на галон на шосе та 30 миль на галон разом; додавання повного приводу знижує ці цифри до 26 миль на галон у місті, 31 миль на галон на шосе та 28 миль на галон разом. Ми протестували повнопривідну модель із трициліндровим двигуном із турбонаддувом і досягли вражаючих 35 миль на галлон під час нашого маршруту з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину.

Ford Escape 2023 interior

Хоча більший 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом і повним приводом розрахований на 23 милі на галон у місті, 31 милю на галон на шосе та 26 миль на галон разом узятих, у нашому тестуванні ми отримали результат 32 милі на галон на шосе. Для тих, хто шукає найефективніший Escape, не дивіться далі, ніж гібридна модель, що підключається до електромережі, яка заслуговує оцінки економії палива EPA до 44 миль на галон міста; під час нашого тестування Escape PHEV показав 36 MPGe на нашому маршруті з економією палива на шосе.




Салон Escape вишукано оформлений і просторий як для пасажирів на передніх, так і на задніх сидіннях. Хоча є деякі недорогі пластикові панелі в нижчому класі комплектації, моделі Escape ST-Line і Platinum виглядають і відчуваються більш преміальними. Текстурована тканинна оббивка сидінь є стандартною, тоді як модель Platinum отримує переконливі поверхні сидінь зі штучної шкіри в стандартній комплектації. За заднім сидінням Escape знаходиться місткий вантажний відсік, який забезпечує місце для восьми ручних валіз, що зрівняє його міжміського конкурента Chevrolet Equinox . Ми вміщуємо 21 кейс зі складеними задніми сидіннями Escape, але Equinox містить ще два.




У той час як базові моделі оснащені 8,0-дюймовою інформаційно-розважальною системою, рівні комплектації Active і вище можуть бути оснащені більшим 13,2-дюймовим сенсорним дисплеєм. Обидва екрани працюють із найновішим інформаційно-розважальним інтерфейсом Sync 4 від Ford і пропонують Android Auto, а також бездротову функцію Apple CarPlay. Система приймає оновлення по повітрю, і Ford каже, що Escape автоматично оновлюватиметься, тому власникові не доведеться турбуватися про використання застарілої версії програмного забезпечення. Аудіосистема B&O Play із 10 динаміками, навігація на приладовій панелі, висувний проекційний дисплей і 12,3-дюймовий дисплей із цифровим приладом — все це додаткові функції.