Те, що приваблює представників світової еліти в Range Rover, — це не легендарна позашляхова здатність позашляховика, а радше його легкий елегантний стиль, розкішний салон і статус A-list, який він набув протягом багатьох років. Модель 2023 року представляє найрозкішніший Range Rover . Три варіанти силових агрегатів, включаючи гібрид— забезпечують достатню потужність; Найбільший позашляховик бренду справляється з дорожнім рухом по-королівськи, з плавною їздою та стриманим салоном.

Range Rover 2023

Виїзд на бездоріжжя – це безумовно варіант для власників Range Rover; повний привід є стандартним, а пневматична підвіска може бути піднята, щоб забезпечити додатковий дорожній просвіт, хоча ми знаємо, що мало хто наважиться піддати цей витвір мистецтва таким образам. Range Rover стартує від $100 000, що означає, що він дорожчий за таких конкурентів, як Cadillac Escalade , Jeep Grand Wagoneer і Mercedes-Benz GLS-class . Нехай буде так. Репутація, присутність і королівська підтримка асортименту допомагають виправдати його преміальну ціну.




Технічно оновлений Range Rover дебютував у 2022 модельному році, але незрозуміло, що він продавався разом із моделлю попереднього покоління, і не всі його варіанти були доступні. На 2023 рік старшої моделі більше немає. У 2023 році гібридна силова установка P440e, що підключається від електромережі, приєднується до лінійки, і Land Rover каже, що ця установка забезпечить до 48 миль пробігу лише на електриці. Він доступний виключно в комплектації SE з короткою колісною базою.




Ми рекомендуємо вибрати модель Autobiography середнього класу, яка додає кілька затребуваних речей, які оцінять покупці розкоші. Наприклад, Autobiography стандартно постачається зі стереосистемою Meridian потужністю 1600 Вт із динаміками, встановленими на підголовниках, і системою активного шумозаглушення. Range Rover пропонуватиметься у варіантах кузова з короткою та довгою колісною базою, і ми рекомендуємо зупинитися на останньому, оскільки він створює місце для третього ряду сидінь і забезпечує більшу вантажну площу.




Range Rover доступний з трьома силовими агрегатами, починаючи з рядної шестициліндрової двигуна з турбонаддувом і 48-вольтової гібридної системи під назвою P400, яка розвиває 395 кінських сил. Під час нашого першого тест-драйву він виявився гладким і забезпечував достатню бадьорість, щоб буксирувати великий Range Rover. 4,4-літровий двигун V-8 із подвійним турбонаддувом і потужністю 523 к.с. (Land Rover називає його P530) є ще більш спритним і збільшує тягову здатність Range Rover до 8200 фунтів. На нашому тестовому треку P530 розганяв Range Rover до 60 миль/год за 4,3 секунди; P400 зробив це за 5,5 секунди. Гібридний двигун потужністю 434 к.с. під назвою P440e також доступний, але лише для комплектації SE з короткою колісною базою.

Range Rover 2023 price

Наш тестовий автомобіль P400 з довгою колісною базоювдалося розігнатися до 60 миль/год за досить швидкі 5,5 секунди, тоді як P530 з короткою колісною базою, який ми тестували, зробив це лише за 4,3 секунди. Поїздка Range Rover є доречною, а завдяки регульованій пневматичній підвісці, встановленій у режимі Comfort, він практично пливе по дорозі. Повернення циферблата до динамічного режиму дещо покращує ситуацію, але великий Rover все ще прагне до місії комфорту. Коли ми отримаємо можливість взяти Range Rover на нашу тестову трасу, ми оновимо цю історію результатами тестів.




EPA не опублікувало офіційних оцінок запасу ходу для плагін-гібрида P440e, але Land Rover каже, що акумуляторна батарея системи ємністю 31,8 кВт-год повинна забезпечувати приблизно 48 миль пробігу лише на електриці. P440e підтримує швидку зарядку від постійного струму або заряджається від домашнього зарядного пристрою.




Як і минулі покоління Range Rover, ця модель нового покоління пропонує розкішний інтер’єр, прикрашений високоякісною шкірою та деревом, але покупці, які бажають більш екологічного салону, тепер можуть обрати нову опцію без шкіри, яка містить вовну або вовну. інший текстиль. Інтер’єр може бути розрахований на чотири, п’ять або сім місць залежно від конфігурації та колісної бази. Третій ряд, навіть у комплектаціях з довгою колісною базою, може не підійти для високих дорослих, оскільки простір над головою дещо обмежений, але для водіїв і дітей нижчого зросту він буде майже таким же зручним, як і другий ряд. Додатковий моторизований роздільник для вантажного відсіку допомагає уникнути переміщення речей під час подорожі, а роздільні задні підйомні двері Range Rover можна використовувати як зручне та комфортне сидіння під час заходів просто неба.

Range Rover 2023 luxury interior

Усі моделі отримали новий 13,1-дюймовий вигнутий інформаційно-розважальний дисплей із новітнім інтерфейсом Pivi Pro від Land Rover. Бездротові Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, а система також отримує голосовий помічник Alexa від Amazon. Інші стандартні функції включають навігацію на приладовій панелі, бездротову зарядку смартфона, супутникове радіо SiriusXM і 13,7-дюймовий цифровий дисплей. Доступна розважальна система для задніх сидінь із двома 11,4-дюймовими дисплеями, а також стереосистема Meridian із 35 динаміками та технологією шумозаглушення, вбудованою в підголівники.