Вантажівка, представлена на виставці IAA, має футуристичний та аеродинамічний кузов, інноваційне світлодіодне освітлення та вражаючий стиль інтер’єру, але саме технологія в основі транспортного засобу відрізняє його від усього, що було раніше.
Насправді Mercedes-Benz заходить так далеко, що каже, що ця вантажівка «ознаменує собою революцію в дорожньому русі та його інфраструктурі, професії водіння вантажівки та транспортній галузі в цілому», завдяки своїй передовій технології, яка зменшує навантаження на водія, підвищення безпеки дорожнього руху, мінімізація споживання палива та підвищення рівня зв’язку в сучасному автомобільному транспорті.
Ця електронна вантажівка, розроблена Франциско Каладо , має бути «добре спланованим транспортером стиснених рідин», який також є найефективнішою та найшвидшою вантажівкою на планеті.
Теоретично він буде живитися від 10 циліндричних батарей, що означає, що він повністю електричний . За словами його конструктора, він також може розвивати дуже високу швидкість завдяки низькому коефіцієнту лобового опору, а також дуже ефективний проти бокового вітру.
Усередині він має кабіну з подвійним відділенням і, оскільки він створений для довгих подорожей, також включає ванну кімнату та окрему кімнату, щоб ви могли відпочити.
Загалом, судячи з усього, ми маємо справу з досить великим транспортним засобом. Фактично, він може бути вищим за більшість сучасних вантажівок.
Крім того, якщо вам цікаво, як, на землі, потрапити всередину кабіни, оскільки там немає бічних дверей, відповідь полягає в цьому відсіку спереду.
Технологія навігації, яка активна від зупинки до дозволеної законом швидкості вантажівки, активно втручається в кермування вантажівки, щоб гарантувати, що вантажівка залишається в центрі смуги руху.
Система інтегрується з системою Predictive Powertrain Control від Mercedes-Benz, щоб оптимізувати її роботу відповідно до переважаючої місцевості, максимізуючи економію палива, тоді як нещодавно представлена система Blind Spot Assist стежить за безпосереднім оточенням вантажівки та попереджає водія про можливі зіткнення з «прихованими» транспортними засобами. , пішоходів і нерухомих об'єктів.
Під час автономної їзди сидіння водія втягується та повертається на 45 градусів одним натисканням кнопки, даючи водієві можливість розслабитися або зайнятися іншими справами.
У цьому режимі водій також може отримати доступ до широкого спектру інформації через мережевий планшет, який служить основним інтерфейсом керування та зв’язку автомобіля.