У потопі великогабаритних транспортних засобів, таких як Rivian R1S, Tesla Cybertruck , Chevrolet Blazer EV і Ford F-150 Lightning, менші електромобілі, як-от майбутній Renault 5 EV і новий Fiat 600e , виділяються як маяки практичного, комфортного, легкого... керовані транспортні засоби, які не претендують на щось інше. Виступаючи в інтерв’ю Automotive News Europe , бос Ford Europe з легкових автомобілів Мартін Сандер сказав, що заміна Fiesta на акумуляторних батареях не виходить за рамки можливостей. Це сталося лише через кілька тижнів після того, як Ford зняв ICE Fiesta з ринку, щоб звільнити місце для виробництва повністю електричного позашляховика Explorer.
Під час інтерв’ю Сандер також зазначив, що Ford вивчає варіанти укладання угоди про співпрацю щодо використання платформи Volkswagen MEB Entry для електромобілів — подібно до того, що призвело до створення Volkswagen ID. Концепція 2all.
Якщо Форду вдасться укласти угоду з Фольксвагеном, майже гарантовано, що певна форма електричної заміни Fiesta вийде на ринок, оскільки Fiesta була найбільш продаваною моделлю Форда в Європі — кілька років було продано 459 000 одиниць.
Тим не менш, можливо, для Ford відроджувати Fiesta вже занадто мало, занадто пізно, особливо враховуючи чутки про те, що протягом наступних двох років з’явиться компактна Tesla Model 2 вартістю ~24 000 доларів США . Якби Ford випустив конкурента Tesla Model 2, йому також доведеться зіткнутися з Renault 5 EV, MINI Cooper Electric і Fiat 500e. Також малоймовірно, що будь-який випуск компактних електромобілів Ford коли-небудь потрапить на ринок США, оскільки Ford здебільшого зосереджується на кросоверах, позашляховиках і пікапах у США.