RGNT Motorcycles і Crooked Motorcycles оголосили про співпрацю , яка створила скремблер E-Type, який надає практичній платформі для електромотоциклів красивий міцний вигляд . Метою проекту було наповнити RGNT No.1 Scrambler SE простою класичною мовою дизайну.

Щоб спростити зовнішній вигляд мотоцикла, компанія Crooked Motorcycles переробила задню частину RGNT No.1 Scrambler SE, щоб приховати більшу частину електроніки та значно вкоротити сидіння. Це залишило дизайнерам Crooked відкритий трикутник у підрамнику, який є таким культовим у ретро-скремблерах. В результаті редизайну задню частину мотоцикла також підняли на 30 мм (1,18 дюйма).

RGNT x Crooked E-Type

Crooked замінив значну оригінальну приладову панель у стилі планшета мінімалістичним одним циферблатом. Так само фари, індикатори та стоп-сигнали були замінені на більш стримані та яскравіші блоки. Підвіска також була перероблена, з новими пружинами YSS, які пропонують більш прогресивний відгук, а колеса були оснащені агресивним Continental TKC-80, щоб завершити зовнішній вигляд. Хромована окантовка та диски також не залишилися поза увагою Crooked, усі вони були затемнені, щоб зменшити візуальну вагу. Кінцевим результатом спеціального проекту є мотоцикл, який виглядає легшим, компактнішим і готовим до роботи.




Як вишенька на вершині, усі налаштування були виконані в САПР, що полегшує копіювання, тому серійне виробництво конструкції буде надійшло на майстерні Crooked Motorcycles у Баварії, Німеччина. Оскільки трансмісійна сторона електроніки залишилася недоторканою, очікується, що електричний скремблер RGNT x Crooked E-Type матиме ті самі 120 км/год (~75 миль/год) максимальну швидкість, 148 км (~92 милі) запасу ходу та 21 кВт (28,1 к.с.) пікової вихідної потужності стандартного RGNT No.1 Scrambler SE .