Для кожного електромобіля, гідного непритомності, який виходить на ринок у ці дні, більш звичайний екземпляр, як-от Mercedes-Benz EQB 2023 року, настільки схожий на свій газовий аналог, що непосвяченим водіям не потрібно зусиль, щоб перейти до електричного способу життя. На основі коробкового позашляховика GLB-класу, EQB замінює чотирициліндровий двигун з турбонаддувом на електрифікований силовий агрегат. Чорна пластикова панель закриває передню частину, де має бути відкрита решітка радіатора, а незначні візуальні ознаки, такі як сині відблиски на колесах, є єдиними підказками про статус електромобіля EQB.
Його салон майже такий же просторий і практичний, як і в GLB, хоча акумуляторна батарея з’їдає частину вантажного відділення. Інформаційно-розважальна система та елементи керування EQB також ідентичні тим, що в GLB. Гаразд, його повністю електричний запас ходу не такий добрий — максимальна оцінка становить лише 250 миль за зарядку — тому власники EQB частіше користуватимуться зарядними пристроями, ніж їхні сусіди, які їздять на GLB, зупинятимуться на заправках. Окрім цього, цей досвід вимагає незначних зусиль, і саме в цьому EQB 2023 досягає успіху.
Базовою моделлю є EQB250+ з електродвигуном потужністю 188 к.с. і переднім приводом. Перехід до EQB300 відкриває повний привід і трохи більш потужну 225-сильну електричну трансмісію. Однак, якщо вам потрібен найшвидший EQB, вам доведеться вибрати EQB350 з подвійним двигуном потужністю 288 кінських сил. EQB має спільні компоненти шасі з GLB, що працює на газу, але він значно важчий, що забезпечує спокійнішу їзду. Під час нашої короткої поїздки на EQB350 він здався швидшим, ніж GLB250, і більш рівним AMG GLB35 із потужністю 302 к.с. На нашому тестовому треку EQB350 розігнався до 60 миль/год за 5,4 секунди — на півсекунди позаду GLB35, але трохи швидше, ніж Audi Q4 e-tron .
EQB використовує батарею ємністю 66,5 кВт/год, розташовану під підлогою, але її діапазон залежить від моделі, яку ви обрали. За оцінками, потужніший EQB350 забезпечує запас ходу 227 миль на одній зарядці, але моделі EQB300 і EQB250+ можуть похвалитися трохи більшим діапазоном – 242 і 250 миль відповідно. EQB можна заряджати вдома за допомогою підключення рівня 2 або на громадській станції швидкої зарядки постійного струму. Mercedes стверджує, що завдяки підключенню постійного струму Mercedes автомобіль може зарядити від 10 до 80 відсотків всього за 30 хвилин.
Mercedes переніс салон позашляховика GLB-класу на EQB лише з кількома змінами, які відрізняють його від версії з газовим двигуном. Є п’ять сидінь у двох рядах, з додатковим висувним третім рядом сидінь. Красиво оздоблені дверні панелі, м’яка шкіряна оббивка та яскрава металева обробка – усе це надає салону EQB вишуканого вигляду.
Як і в інших моделях Mercedes-Benz EQ, EQB має чудові акценти в інтер’єрі з рожевого золота. Додавання акумуляторної батареї дещо втручається в вантажний простір, при цьому EQB втрачає до 5 кубічних футів багажного простору, залежно від того, як складено задні сидіння.
Інформаційно-розважальна система Mercedes-Benz MBUX демонструється всередині EQB. Він пропонує сенсорний екран, голосові команди та елементи керування на кермі для аудіосистеми, навігації та інших функцій. Ми виявили, що використання інтерфейсу іноді викликає розчарування, особливо його надто захоплений голосовий помічник , який з’являється щоразу, коли ви вимовляєте слово «Mercedes». Навігація також пропонує функцію, яка допомагає водіям легше знаходити зарядні станції для електромобілів.