Нова платформа, на якій побудовано це покоління, не тільки покращує всі ці якості, вона також дозволила створити ще динамічніший та сміливий дизайн кузова, щоб керування автомобілем стало більш захопливим.
ES нового покоління готується вийти на новий для нього ринок. У нього стрімкий і витончений дизайн, який якнайкраще підкреслить характер і статус свого власника в суспільстві. Такий автомобіль не розчиниться в сірому буденному потоці і не загубиться на великій парковці ділового центру. Салон-це царство розкішних матеріалів обробки, вивіреної ергономіки і безкомпромісного комфорту. Навіть щільний трафік на годину-пік або далека дорога не зможуть доставити власникові і найменших незручностей. Виробник прекрасно розуміє, що моделі такого класу, в першу чергу, повинні дарувати задоволення від водіння. Саме тому, під капотом седана, знаходиться потужний і технологічний агрегат, який є сплавом перевірених технологій і неперевершеної японського якості. Lexus ES- комфортний і статусний автомобіль з досить надійними агрегатами.
Абсолютно новий Lexus ES постав перед світовою громадськістю на підмостках міжнародного весняного пекінського автосалону в квітні 2018 року. За фактом, це вже повноцінне 7 покоління, а не черговий плановий рестайлінг. Воно побудоване на платформі GA-K, отримало модернізовані силові агрегати, приголомшливий інтер'єр і елегантний зовнішній вигляд. В першу чергу, хочеться відзначити вузькі незграбні фари головного освітлення з L-образними секціями ходових вогнів, маленькими елементами і повністю світлодіодною начинкою. Решітка радіатора виконана в актуальному, на даний момент, стилі і хизується логотипом виробника.
Вона володіє обрисами веретена і займає левову частку переднього бампера. З боків від неї можна побачити парочку спеціальних поглиблень з чорними пластмасовими вставками. Корми також видалася досить цікавою. В очі кидаються стильні стоп-сигнали, невеликий спойлер на кришці багажника і два трапецеїдальних патрубки вихлопної системи. У загальному і цілому, модель отримала стрімкий і витончений вигляд в кращих традиціях марки.
Лексус ЕS це преміальний чотиридверний седан E класу. Його габаритні розміри складають: довжина 4980 мм, ширина тисяча вісімсот шістьдесят п'ять мм, висота 1445 мм, а колісна база-2870 мм. Кліренс у моделі досить маленький, всього 135 міліметрів. Завдяки такій посадці, седан може похвалитися непоганою керованістю, стійкістю на відносно високих швидкостях, проте, буде досить вимогливий до стану дорожнього полотна. Що стосується самої підвіски, то вона володіє повністю незалежною архітектурою і виконана в досить поширеному, для цього класу, ключі. Кругом встановлені стабілізатори поперечної стійкості і сталеві гвинтові пружини з амортизаторами.
Головною відмінністю генерації Lexus ES полягає в тому, що відтепер, він набув статусу глобальної моделі і буде продаватися навіть на європейському ринку.
Він буде обладнуватися чотирма різними силовими установками, варіатором і автоматичними коробками змінних передач, а також виключно переднім приводом. Завдяки непоганому набору агрегатів, модель стає досить універсальною і здатна задовольнити запити широкої цільової аудиторії. Завдяки просунутому газорозподільному механізму і фірмовій системі зміни фаз, він видає 150 кінських сил і 200 Нм крутного моменту, а також стикується з шестиступінчастим автоматом. Для любителів погарячіше, передбачений більш потужний варіант на 2,5 літра. Версія 300h буде оснащуватися гібридною установкою з 2,5-літровою рядною четвіркою, варіатором і електродвигуном, сумарна віддача такої моделі складе 218 к.с..