Під час обговорення того, що можна і чого не можна робити в автомобільній промисловості США, увага зазвичай приділяється Chevrolet, а не Buick чи Cadillac, Ford, а не Lincoln, а тепер також Dodge, а не Chrysler . Остання ніби стала виноскою в стилі життя роману Стеллантис. І це дуже погано, чесно кажучи. Звичайно, можливо, це просто життя разом із стратегією впертих керівників офісів, які більше стурбовані будь-чим іншим – включаючи давно забутий бренд Lancia – замість того, щоб повернути Chrysler його колишню славу.
Відверто кажучи, якщо ви хочете наші два центи з цього питання, ми не обов’язково сердимося через увагу, що оточує інші бренди, які дуже цікавлять ентузіастів Mopar. Ram Trucks, наприклад, старанно готується до доставки суворогоEV завдає удару по лінійці повнорозмірних пікапів, що складається з Rivian R1T, Ford F-150 Lightning і хворого GMC Hummer EV у спробі вийти на перше місце, випередивши Chevy Silverado EV та GMC Sierra EV або Tesla 2024 року. Кібервантажівка з далекобійним Ram 1500 REV.
Jeep, тим часом, продовжує розгойдувати траси та весь світ своїми чудовими позашляховиками, орієнтованими на бездоріжжя, і навіть буде боротися за місце за круглим столом CUV у своєму фірмовому стилі. І Dodge взяв мантію бренду героя, тому що ніхто не хотів говорити про слона Chrysler у кімнаті. І навіть незважаючи на те, що його Dodge Durango SRT Hellcat 2023 року, а також Challenger і Charger 2023 року (а також їхні сім спеціальних випусків « Останній виклик ») вважаються останнім ура для ICEЦе не означає, що дев’ять рівнів майстерності Banshee EV, які постачатимуть із серійною версією Dodge Charger Daytona SRT Concept, будуть меншими – здебільшого вони просто мовчатимуть.
У будь-якому випадку, повернемося до Chrysler, бренд преміум-класу, який колись конкурував із Packard, Chord, Lincoln чи Cadillac, серед багатьох інших, є лише тінню свого колишнього. Увесь список складається лише з двох табличок: повнорозмірного седана Chrysler 300 2023 року з роздрібною ціною від трохи більше 34 тисяч доларів і орієнтованих на сім’ю мінівенів Chrysler Pacifica або Pacifica Hybrid від 37 720 і 50 795 доларів відповідно.
Таким чином, у них є ціна, щоб підтвердити вимоги преміум-класу, але немає відповідного списку, щоб запропонувати майже все, що прагнуть клієнти. І це дуже прикро, особливо тому, що бренд пообіцяв змінити це деякий час тому, і з того часу ми не бачили нічого відчутного.
Натомість великий седан Chrysler 300 є серед багатьох автомобілів, які не дотягнуть до 2024 модельного року, як-от Audi R8 і TT, Dodge Challenger і Charger (у їхньому двигуні на ДВС), Ford Fiesta, Kia Stinger , або Nissan Maxima, щоб згадати декілька. Отже, де це залишає Chrysler? Прямо поруч із брендами Abarth чи Lancia , чесно кажучи, і цим немає сенсу пишатися. Ну, це справедливо в реальному світі. Тим часом у сфері уяви творців цифрового автомобільного вмісту все виглядає дещо краще, якщо запитати майстра пікселів, який створив серійну версію концепту Chrysler Airflow, і нас.
Ці зроблені на замовлення візуалізації надійшли люб’язно від нашого друга віртуального художника Жоао Клебера Амарала, який за допомогою CGI наполегливо працював, щоб перенести майбутнє Chrysler без викидів у цифрове життя. Це природний перший крок, якщо Stellantis залишиться відданим одному зі своїх флагманських брендів досягти «повної електрифікації до 2028 року». І це також необхідний поріг для автовиробника, оскільки виробникам старих автомобілів все ще потрібно знайти рішення для прикрого успіху американського виробника електромобілів Tesla. Зрештою, останні грали майже з усім – включаючи зниження цін на свої моделі електромобілів, тоді як усі навколо піднімали їх до стратосферного рівня (Ford F-150 Lightning, підморгни, підморгни).
Таким чином, цілком очевидно, що бачення експерта CGI щодо неофіційної інтерпретації заводської специфікації Chrysler Airflowвиглядає точно як Tesla Model 3, Volkswagen ID. 7, а конкурент Hyundai Ioniq 6. Звичайно, усі знають, що чотиридверний компактний представницький електромобіль Tesla є єдиним, оскільки всі інші навколо нього повинні довести себе, перш ніж перетворитися на справжнього суперника. І це, безумовно, буде важка боротьба, оскільки Tesla навіть готова засмутити своїх акціонерів божевільною стратегією ціноутворення, щоб переконатися, що у неї є шанс виграти війну електромобілів у довгостроковій перспективі.
Сподіваємось, до того часу Chrysler підготує цей електромобіль до гри з нульовими викидами з чудовими технічними характеристиками та агресивною ціновою стратегією – усі вони необхідні, щоб перемогти Tesla Model 3. Який, до речі, наразі коштує від 39 990 доларів США в Сполучених Штатах, якщо ви візьмете додому версію із заднім приводом із запасом ходу 272 милі (438 км) і розгоном від 0 до 60 миль на годину (96 км/год) за 5,8 секунди.
Їм варто принаймні подумати про те, щоб подолати це, перш ніж навіть думати про те, щоб вийти з Model 3 Performance або майбутньої Model 3 Long Range! Водночас ми сподіваємося, що неофіційного електромобіля Chrysler, представленого тут у трьох шикарних кольорах, буде достатньо, щоб спонукати клієнтів розглянути автомобіль із нульовим рівнем викидів у якості наступної покупки, навіть якщо зараз, згідно з нещодавнім дослідженням, лише чотири з десяти. Американці вважають, що електромобілі чудово вписуються прямо на під’їзну доріжку чи в гараж!