Після першої презентації Mercedes-AMG SL43 минулого року німецький бренд тепер вирішив представити чотирициліндровий варіант свого Grand Tourer у Сполучених Штатах.
SL43 використовує ті ж інноваційні налаштування, що й седан AMG C43, з електродвигуном, інтегрованим у турбокомпресор, що зменшує затримку.
Mercedes-AMG SL43 2023 року коштуватиме 111 050 доларів, коли він надійде в продаж цього літа.
Минулого року в Європі дебютував Mercedes-AMG SL43 , оснащений чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 375 к.с., допоміжною електрикою та технологіями, запозиченими з гонок Формули-1. У той час Mercedes все ще зважував, чи привезе SL43 у США, але тепер німецький автовиробник підтвердив, що SL43 вийде на американський ринок як модель 2023 року, а продажі почнуться цього літа.
SL43 служить моделлю початкового рівня для лінійки SL, з чотирма циліндрами менше під капотом, ніж у його аналогів SL55 і SL63 з двигуном V-8 . Незважаючи на те, що SL43 не може зрівнятися з потужною потужністю моделей V-8, рядний чотирициліндровий двигун M139 — той самий двигун, який є в CLA45 і GLA45 AMG — все ще видає вражаючий крутний момент у 354 фунт-фут, що відповідає потужності двигуна.
SL43 забезпечує цю потужність незвичайним способом. Турбонагнітач, прикріплений до 2,0-літрового двигуна, включає електромотор разом із звичайним трубопроводом для вихлопних газів. Двигун — блок шириною 1,6 дюйма, встановлений на валу між турбіною та колесом компресора — може обертати колесо компресора раніше, ніж це зроблять вихлопні гази. Це обіцяє звести до мінімуму затримку турбонаддуву, а також електромотор може підтримувати тиск наддуву під час гальмування або коли автомобіль рухається накатом, щоб турбонаддув завжди був готовий до роботи, коли водій повертає педаль газу. Команда Формули-1 Mercedes-AMG використовує ту ж технологію у своїх 1,6-літрових гібридних гоночних автомобілях V-6 з турбонаддувом, а седан C43 AMG , який дебютував навесні минулого року, має ту саму силову установку з додатковими 27 кінськими силами.
48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом, який живить електронний двигун турбокомпресора, також може забезпечити додаткові 13 кінських сил за короткі стрибки. Mercedes каже, що цей поштовх потужності відбувається на нижчих обертах і не збільшує загальну максимальну потужність у 375 к.с. 48-вольтна технологія також дозволяє системі старт-стоп працювати більш плавно та може регенерувати енергію під час уповільнення.
Поздовжньо встановлений двигун працює в парі з дев'ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка використовує звичайний мокрий пакет зчеплення AMG замість гідротрансформатора. Mercedes стверджує, що задньопривідний SL43 розганяється до 60 миль на годину за 4,8 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою в 170 миль на годину.
Візуальні зміни для SL43 мінімальні, з простішим стилем для переднього і заднього бамперів і круглих вихлопних труб замість прямокутних вихідних отворів на восьмициліндрових SL. Стандартні колеса мають 19 дюймів, але SL43 також можна замовити з 20- або 21-дюймовими колесами. Розкішний салон не змінився для моделі початкового рівня, а електрорегульовані сидіння зі шкіри наппа з підігрівом і охолодженням є стандартними. Вартість Mercedes-AMG SL43 2023 року стартуватиме від 111 050 доларів США, що нижче за V-8 SL55 майже на 30 000 доларів.