Повністю електричний позашляховик XPeng G6 (F30) готовий до китайського ринку з потужністю до 487 к.с. і чудовим стилем . Він кине виклик Nio EC6 та іншим позашляховикам-купе на ринку. Давайте познайомимося з XPeng G6.
Раніше XPeng G6 був відомий під кодовою назвою F30. Незабаром він стане п’ятим електромобілем у модельній лінійці марки. Що стосується розмірів G6, то вони складають 4753/1920/1650 мм при колісній базі 2890 мм. Наприклад, він на 97 мм коротший, на 45 мм вужчий і на 64 мм нижчий за поточне покоління Nio EC6. Споряджена маса G6 коливається від 1995 кг до 2100 кг залежно від силової установки. Він також має колеса 235/60 R18 або 255/45 R20. Що стосується кутів зльоту, то вони складають 16 і 20 градусів відповідно.
Як ми бачимо на знімках регулятора, XPeng G6 отримав дещо нову мову дизайну. Він має тонку світлодіодну смужку в передній частині, повітрозабірник в нижній частині бампера, гладкий капот і фари в передньому бампері. Крім того, ми бачимо, що біля фар є пара датчиків LiDAR. Тому він буде оснащений тією ж системою керування, що й XPeng G9 . Ззаду він має один блок задніх ліхтарів, спойлер на даху та надзвичайно малу площу заднього скла.
XPeng G6 буде доступний із заднім або повним приводом. Його базова версія стандартно оснащена одним електродвигуном на 218 кВт (296 к.с.). Що стосується повнопривідної версії, то вона називається «Performance» і оснащена двома електродвигунами сумарною потужністю 358 кВт (487 к.с.). Незалежно від силової установки, максимальна швидкість G6 досягає 202 км/год. Варто зазначити, що всі електродвигуни виробляються Wuhan XPeng Intelligent Manufacturing.
Що стосується батарей, то їх ємність поки невідома. Але ми знаємо, що вони трикомпонентні (NMC) або LFP, виготовлені CALB Group. XPeng G9 використовує батареї того ж постачальника. Їх потужність становить 78,2-98 кВт/год.
XPeng G6 готовий до масового виробництва в Китаї. Здається, він вийде на ринок вже цього року. Ми будемо стежити за цим, тож слідкуйте за оновленнями!