Кабріолет Ferrari Portofino M 2022 року виправдовує свою ціну в майже чверть мільйона доларів бравадою та екзотикою, які є прикладом італійського виробника суперкарів. Феррарі _різко вирізняний кузов привертає погляди у світлі дня, а звук його високообертового двигуна V-8 із подвійним турбонаддувом потужністю 612 к.с. викликає мурашки по шкірі в темряві ночі. Двигун Portofino M розташований попереду водія, а не позаду, звільняючи місце для пари неймовірно маленьких задніх сидінь і заднього багажника, який корисний, лише якщо складаний жорсткий дах не складений. Те, що втрачається у вантажному просторі, отримується в вушному екстазі, коли верх опущений і Portofino M мчить вздовж сонячного узбережжя або гірського перевалу. Хоча 2022 Portofino M має середню економію палива, а популярна допомога водієві коштує додатково, це, ймовірно, викликає занепокоєння тих, хто може дозволити собі одну з цих чудових машин.

2022 Ferrari Portofino M italia

У світі, де деякі висококласні бренди — cough, Porsche — пропонують запаморочливо довгі списки доповнень, Ferrari полегшує життя, обмежуючи ваш вибір. Ми б специфікували наше з додатковими передніми сидіннями з вентиляцією та підігрівом, а також додали передову техніку для водія, яка включає адаптивний круїз-контроль, автоматичне дальнє світло тощо. Ferrari пропонує алюмінієві підніжки та дисплей для пасажирів, але ми не бачимо в них великої потреби. Крім цих кількох варіантів, залишається вибрати колір кузова, салону, гальмівних супортів, датчиків і вихлопних труб, а також дизайн коліс.



Двигун, трансмісія та продуктивність
Ferrari визначається як двигуном, так і стилем, і 3,9-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом, який ховається під подовженим капотом Portofino, чудовий. Двигун передає 612 кінських сил і 561 фунт-фут крутного моменту на задні колеса через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Але заявлена ​​максимальна швидкість «понад 199 миль/год» і оціночний час від нуля до 60 миль/год у низькому діапазоні трьох секунд не є найбільш вражаючим; це безпомилковий тембр, який виривається з наконечників вихлопу, коли стрілка тахометра Portofino рухається до червоної лінії двигуна на 7500 об/хв. Portofino M, на якому ми їхали у Флорида-Кіспродемонстрував комфортну їзду кабріолета та чудовий контроль над кузовом завдяки добре налаштованим адаптивним амортизаторам. Незважаючи на те, що його електричне рульове управління забезпечує задовольняючий відгук, налаштування не такі привабливі, як те, що пропонує Porsche . Кожен Portofino також оснащений вуглецево-керамічними гальмами, завдяки яким цей здоровенний GT можна швидко зупинити.



Portofino M 2022 року випуску оцінюється в 16 миль на галон у місті та 23 милі на галон на трасі. Обидва показники поступаються конкурентам з двигуном V8, таким як Bentley Continental GT (16/26 миль на галон місто/траса) та Aston Martin DB11 (18/24 миль на галон місто/шосе). Оскільки ми не тестували Portofino чи будь-яку з цих альтернатив на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого розширеного режиму тестування , ми не можемо сказати, наскільки вони ефективні в реальному світі. Для отримання додаткової інформації про економію палива Portofino відвідайте веб-сайт EPA .

2022 Ferrari Portofino M

Всередині Portofino радує око неймовірним дизайном і чудовими матеріалами. Його різноманітні поверхні зшиті разом красивою шкірою, а передні сидіння з електрорегулюванням у 18 напрямках створені для комфорту та підтримки. Відра також можуть бути обладнані функціями вентиляції та зігрівання шиї. акуратно Є зручний вітровий дефлектор, який також допомагає зберігати тишу в салоні на швидкості, коли верх опускається. Завдяки парі невеликих ковшоподібних сидінь позаду передніх пасажирів кабріолет Ferrari може перевозити до чотирьох осіб. Однак ми не рекомендуємо нікому проводити там час. У передній частині центральної консолі розташований зручний піднос для зберігання дрібних речей, а поруч навіть є місце для зберігання напоїв. З верхньою частиною достатньо місця, щоб у багажнику Portofino розмістити ключки для гольфу. З опущеним верхом складно зберігати в ньому набагато більше, ніж портфель.



Інформаційно-розважальна система на Ferrari схожа на запасне колесо на Buick : її приємно мати, коли вона вам потрібна, але про це ніхто не запитає. Тим не менш, Portofino включає 10,2-дюймовий сенсорний екран, який встановлено в центрі приладової панелі. Ми виявили, що пристрій швидко реагує під час нашого обмеженого впливу, а додатковий сенсорний екран, розташований перед переднім пасажиром, дозволяє йому переглядати дані про продуктивність і навіть керувати навігаційною системою автомобіля.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *