Компанія Ferrari зняла дах з прекрасного купе Roma, щоб створити Roma Spider 2024 року, наступника Portofino M.
Дизайн залишився здебільшого тим самим, але Ferrari переробила задній спойлер, додала вітровий дефлектор і посилила шасі та кузов.
Roma Spider все ще видає 612 кінських сил від свого 3,9-літрового V-8 з турбонаддувом.
Вперше з 1969 року 365GTS/4 Ferrari з переднім розташуванням двигуна матиме тканинний верх. Сьогодні Ferrari показала Roma Spider , зрізавши дах зі свого елегантного купе з двигуном V-8 і замінивши його висувним м’яким верхом. Roma Spider замінює Portofino M у лінійці Ferrari, як повідомили наші друзі з Road and Track .
На щастя, Ferrari залишила екстер’єр майже без змін, а Roma Spider зберегла довгий капот і плавні вигини свого брата-купе. М’який дах можна встановити всього за 13,5 секунд на швидкості до 57 миль/год, і він виготовлений з використанням спеціальної багатошарової тканини. Активний задній спойлер був перероблений і відкалібрований для водіння без даху, з трьома положеннями, які збільшують притискну силу, чим швидше ви їдете. Ferrari також посилила задню частину шасі та стверджує, що Roma Spider лише на 185 фунтів важчий за купе.
Салон має такий же вишуканий вигляд, як і оригінальний Roma, з 8,4-дюймовим вертикальним екраном і металевою панеллю перемикання передач, оточеною розкішною шкірою та штучною замшею. У Ferrari кажуть, що кнопки на кермі були переглянуті для полегшення використання, а кнопка «Пуск» тепер світиться червоним. У Ferrari приділили увагу зменшенню шуму вітру та турбулентності при опущеному верху, додавши 5-міліметровий аеродинамічний елемент до верхньої частини лобового скла та вітровий дефлектор, який висувається, повертаючи спинку задніх сидінь натисненням кнопки. Його неможливо відкрити, якщо сидячи на задньому сидінні, але, враховуючи тісні приміщення в задній частині Roma, ми припускаємо, що це рідко буде проблемою.
Серце Roma Spider залишилося незмінним: 3,9-літровий V-8 з турбонаддувом все ще видає величезні 612 кінських сил і 561 фунт-фут крутного моменту, надсилаючи його через восьмиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням на задні колеса. Ferrari рекламує незначні зміни в коробці передач, які покращують паливну ефективність, а Roma Spider поставляється з останньою версією системи Slide Slip Control, яка керує тягою та стабільністю та дозволяє передбачити заноси.
Незважаючи на приголомшливу потужність, Roma Spider більше схожий на крейсер, ніж на гусеничну зброю, і оснащений багатьма зручностями, такими як бездротовий зв’язок Apple CarPlay і Android Auto, а також сидіння з підігрівом, що регулюються за 18 напрямками, з можливістю додати підігрів шиї, якщо ви хочете тримати верхню частину внизу в більш прохолодному кліматі.
Ціни на Roma Spider не надано, але ми оцінюємо, що вона стартуватиме приблизно від 280 000 доларів США порівняно з базовою ціною купе у 247 310 доларів США. Ferrari також не уточнила, коли Roma Spider надійде в продаж, але ми очікуємо, що Roma Spider почне забезпечувати гострі відчуття зверху вниз ближче до кінця року.