Стартап електромобілів Fisker розкрив додаткові подробиці про пікап Alaska, який він нещодавно представив.
У Alaska буде ліжко завдовжки 4,5 фута, яке можна розтягнути до 9,2 фута завдяки відкидним заднім сидінням і перегородці в задній частині салону, яка відкидається.
Fisker планує продати Alaska за 45 400 доларів, поставки заплановані на перший квартал 2025 року.
Після попереднього перегляду трьох майбутніх моделей на заході в Каліфорнії стартап EV Fisker почав надавати більше деталей про транспортні засоби, які становитимуть його лінійку в найближчі роки. Минулого тижня Fisker продемонстрував Rōnin , чотиридверний кабріолет потужністю 1000 к.с., вартістю 385 000 доларів США. Зараз автовиробник надає детальну інформацію про пікап Alaska , включаючи продуктивність, оцінки запасу ходу та очікувані дати виробництва.
Хоча довжина Alaska 208,8 дюйма за розмірами ближча до середнього розміру, наприклад Rivian R1T , Fisker стверджує, що він також буде прагнути конкурувати з більшими пікапами, такими як Ford F-150 Lightning, завдяки інноваційній конструкції ліжка. У стандартній конфігурації ліжко має довжину 4,5 фута, що дорівнює R1T. Але перегородка — яку Фіскер назвав «перегородкою Гудіні» — позаду задніх сидінь може опускатися за допомогою електроніки, щоб подовжити ліжко до 7,5 футів, перевершуючи 5,5 футів у Lightning. Опускання задніх сидінь забезпечує ще більше простору, розширюючи горизонтальний простір до 9,2 футів. Панелі піднімаються позаду передніх сидінь, щоб захистити їх від вантажу, а також буде ізольований передній багажник.
Під кузовом Alaska буде пропонуватися з двома акумуляторними блоками, обидва з яких, здається, є тими самими блоками, що пропонуються в кросовері Ocean . Fisker прогнозує, що менший блок із загальною ємністю 75,0 кВт-год забезпечить запас ходу щонайменше 230 миль. Fisker вказує, що більший акумулятор має ємність 113,0 кВт/год, і, ймовірно, він має таку саму корисну ємність 106,0 кВт/год, що й батарея Ocean. Максимальна оцінка дальності для більшої упаковки становить 340 миль.
Фіскер каже, що Alaska зможе розганятися до 60 миль на годину за 3,9 секунди для найшвидших моделей і за 7,2 секунди для менш орієнтованих на продуктивність варіантів. Ніяких інших деталей силового агрегату не було надано, але ми очікуємо, що пікап буде пропонуватися з одним або подвійним двигуном, що приводить в дію тільки передні колеса або всі чотири, доступні 20- або 22-дюймові колеса.
Кабіна Аляски буде орієнтована на практичність. У центральному підлокітнику буде місце для зберігання невеликих предметів, таких як ліхтарики та ручки, а передній пасажир отримає піднос із тримачем для планшета, а також буде відсік для робочих рукавичок. Кілька химерніших ідей включають підстаканник «великого ковтка», який Fisker стверджує, що він є найбільшим у світі, і спеціальний «тримач для ковбойського капелюха».
Fisker каже, що планує розпочати виробництво Alaska в першому кварталі 2025 року, а ціна, як очікується, становитиме 45 400 доларів. Фіскер також каже, що Alaska буде побудована в США, хоча він не уточнив, де, і бронювання вже відкрито.