Починаючи з Ocean , Фіскер сказав, що «тестування омологації просувається добре» і має бути завершено наступного місяця. Після завершення кросовер пройде процес схвалення регулюючих органів перед початком поставок.

Генеральний директор Хенрік Фіскер не назвав конкретної дати, коли Ocean буде запущено, але сказав: «Ми є першим стартапом, який омологував два континенти одночасно». Він додав, що можливість «продавати Ocean у США та семи європейських ринках запуску є безпрецедентною та важливою стратегією зниження ризиків», оскільки вона допомагає збільшити продажі, а також дозволяє автовиробнику переміщувати транспортні засоби на «ринок, який має найбільше зростання». .”

Fisker ocean

Хоча робота ще триває, компанія повідомила, що завершила тестування EPA та WLTP, і «внутрішні результати показують більшу дальність дії океану Фіскера, ніж ми спочатку прогнозували». Компанія додала, що очікує, що ця модель матиме «найбільший запас ходу серед позашляховиків/кросоверів за ціною нижче 70 000 доларів».




Точну кількість ще належить з’ясувати, але Фіскер припустив, що діапазон може збільшитися від 350 миль (563 км) до 360 миль (579 км) у Сполучених Штатах. Хенрік Фіскер вважає, що в Європі вона буде ближчою до 700 км (435 миль), ніж початкова оцінка в 630 км (391 миля).

Наразі було створено 56 прототипів, і Fisker має приблизно 65 000 замовлень або бронювань. У компанії відзначили, що люди продовжують реєструватися, «незважаючи на нову конкуренцію та зниження цін конкурентами». Фіскер сказав, що це є свідченням того, що Ocean є «продуктом, провідним у своєму класі», який уже має конкурентоспроможну ціну.

Fisker ocean photo

Цього року Fisker планує випустити до 42 400 автомобілів, «за умови, що ланцюжок поставок відповідає нашому прогнозу, і ми своєчасно отримаємо омологацію». Компанія також заявила, що може побачити «потенційно позитивну EBITDA прибуток до вирахування відсотків, податків, амортизації та амортизації у 2023 році». Це було б величезним, оскільки більшість стартапів витрачають гроші та борються роками.

Окрім розмови про Ocean, Фіскер сказав, що розробка Pear «просувається добре», і вони вже отримали понад 5600 застережень. Вартість цієї моделі стартує від 29 900 доларів США та має «справді революційну архітектуру E/E лише з кількома центральними комп’ютерними блоками», а також кращий варіант із запасом ходу «значно понад» 300 миль (483 км).




У той час як компанія поки що не повідомляє деталі, вони опублікували нові фотографії, на яких показано остаточний дизайн екстер’єру. Як ви бачите, передня частина схожа на Ocean, оскільки вона оснащена тонкими освітлювальними приладами та значним впускним отвором. Більші зміни відбуваються в кормовій частині передньої стійки, оскільки є більш виражена плечова лінія, унікальна обробка третьої частини та стоп-сигнали, які оточують заднє скло. Фіскер також сказав, що груша «сидить вище від землі з піднятим положенням сидіння».