Компанія Fisker офіційно оголосила оцінку запасу ходу EPA для свого довгоочікуваного повністю електричного позашляховика Ocean Extreme, який досягає вражаючих 360 миль. По той бік ставка той самий автомобіль досяг рейтингу WLTP у 440 миль у Великій Британії, тоді як попередні оцінки Fisker для Ocean Extreme, що прямує до США, вказували на діапазон близько 350 миль.

Для порівняння: позашляховик-кросовер Model Y від Tesla — найближче порівняння в лінійці Tesla — досягає 330 миль запасу ходу EPA в комплектації з двомоторним повним приводом. Модель X ближча, із запасом ходу 348 миль, але вона трохи більша за Ocean. Fisker Ocean Extreme має ємність батареї 113 кВт/год, тоді як повідомляється , що акумулятор дальньої дії моделі Y становить 81 кВт/год. Таким чином, Ocean Extreme має на 39,5% більшу ємність батареї, хоча забезпечує лише приблизно на 9% більший радіус дії в порівнянні з більшою батареєю.

Fisker Ocean Extreme

Ця різниця в ефективності може здатися невеликою, але більша батарея означає, що Fisker Ocean Extreme майже напевно заряджатиметься довше — особливо від зарядного пристрою змінного струму — це означає довші зупинки під час тривалих поїздок і можливість виходити з дому щоранку з рівень заряду батареї менше 100%, незважаючи на зарядку протягом ночі. Ця проблема ефективності, здається, є темою серед більших, менш ефективних електричних SUV на ринку, і власник Rivian R1T нещодавно повідомив про подібні скарги в довгостроковому огляді.




Позашляховик Fisker Ocean Extreme оснащений двомоторною системою повного приводу, подібною до силового агрегату Tesla Model Y, тому незрозуміло, чому Ocean Extreme буде менш ефективним, ніж Model Y, окрім аеродинамічних переваг у Model Y. Fisker справді має швидший час від 0 до 100 миль/год лише за 3,6 секунди, порівняно з моделлю Long Range Y AWD за 4,8 секунди, що вказує на потужніші двигуни.




У будь-якому випадку, незважаючи на вражаючі показники запасу ходу Fisker, Ocean, здається, не орієнтований на той самий ринок, оскільки мова навколо Fisker пов’язана з емоціями та задоволенням від водіння, а не з орієнтованим на технології підходом Tesla. приймає. Fisker навіть анонсувала готовий до бездоріжжя пакет Force-E для Ocean Extreme, який спрямований на використання переваг високої вихідної потужності та детального керування електричним приводом для бездоріжжя.

Fisker Ocean Extreme планується випустити наприкінці 2023 року з очікуваною ціною 68 999 доларів США, що помістить його десь між Tesla Model Y і Model X і трохи нижче, ніж Rivian R1S .