Fisker обіцяє варіанти малих і великих акумуляторів, оцінюючи діапазони 180 миль і 320 миль.
Виробнича груша буде представлена на виставці IAA у Мюнхені цього вересня.
Ціна Pear стартує від 29 900 доларів США до заохочення.
Майбутній електричний субкомпактний позашляховик Pear від Fisker не вийде у виробництво до середини 2025 року, але очевидно, що автовиробник має намір запустити цей ажіотаж на повну швидкість задовго до цього моменту.
Фіскер оголосив цілу низку нових фактів і цифр про грушу 2026 року, виробництво якої в США планується розпочати в липні. Як і обіцяла раніше, компанія вважає, що запропонує Pear за початковою ціною 29 900 доларів США до початку стимулювання. Перед цим ми побачимо виробничий намір Pear наступного місяця, коли він виставить один у своєму магазині Fisker Lounge у Мюнхені.
Офіційні специфікації ще далеко, але Fisker обіцяє, що Pear буде пропонуватися як з батареями короткого, так і з великим радіусом дії. Ці батареї націлені на оцінки дальності WLTP в 280 і 320 миль відповідно. Оскільки європейські розрахунки діапазону WLTP часто вищі, ніж те, що робить EPA тут, у США, ці цифри можуть бути трохи нижчими для Pears у США. Він також повинен бути доступний у конфігураціях із заднім і повним приводом, причому базова модель розганяється до 60 миль на годину за 6,3 секунди, за оцінками виробника. Якщо вам цього недостатньо, Fisker також обіцяє гру Pear Extreme, яка зосереджуватиметься виключно на відвертій продуктивності.
Як ми дізналися раніше, Pear буде пропонуватися в обох варіантах: п’ять і шість пасажирів, причому останнє буде мати переднє багатомісне сидіння, яке замінює окремі ковші. Буде режим Lounge, у якому всі сидіння складатимуться рівно для відпочинку та розслаблення, а додатковий 17,1-дюймовий дисплей, що обертається, забезпечить розваги.
Однією з найдикіших частин Pear є унікальні можливості зберігання EV. Передній багажник можна ізольувати для чутливого до температури зберігання, але справжній театр знаходиться позаду, де традиційні підйомні двері замінюють місце для висувної панелі багажника. Ми вже бачили його в дії, але Fisker обіцяє, що його робота буде ще швидшою, коли автомобіль досягне виробництва. За словами Фіскера, зовнішні дзеркала камери Pear «все ще розглядаються».
Pear дебютував особисто на початку серпня в рамках більшого заходу Fisker, на якому детально описано майбутню лінійку продуктів автовиробника. Pear буде побудований на легкій, недорогій платформі, яка, як обіцяє автовиробник, матиме 35-відсоткове скорочення деталей порівняно з традиційним виробництвом. Але багато чого може статися від сьогодні до 2025 року.