За словами Fiskerati , компанія Fisker, виробник довгоногого позашляховика Ocean і майбутнього Pear EV, оголосила про партнерство для створення позашляховиків Ocean для бізнесу та автопарків. Fisker сподівається, що впровадження технології замінних акумуляторів Ample в автомобілях Fisker зменшить витрати на володіння та експлуатацію для бізнес-клієнтів. Fisker заявляє, що початковим цільовим ринком є автопарк і бізнес-сегмент, але компанія прагне вивести технологію на більш широкий ринок на більш пізньому етапі. Fisker вже має низку клієнтів автопарку , зокрема з компаніями, що займаються організацією поїздок, і сподівається зробити свої транспортні засоби більш гнучкими, співпрацюючи з Ample.
Заміну батареї часто рекламують як рішення для тривалого заряджання, при цьому Ample стверджує, що її автоматична заміна займає приблизно стільки ж часу, скільки й заправка бензином, і що енергія надходить із поновлюваних джерел. Покращена швидкість може зробити електрифікацію набагато більш реальною для різних застосувань. Fisker не перша компанія, яка дражнить технологію заміни батарей для споживчих ринків. Насправді компанія NIO, що базується в Шанхаї, раніше цього року оголосила , що станції обміну в її мережі можуть замінити порожню упаковку на повністю заряджену всього за три хвилини.
Ще в 2013 році Tesla продемонструвала автоматичну заміну батарей на Model S, але так і не представила свою обіцяну платформу змінних батарей, здається, повністю відмовившись від цієї технології . Натомість Tesla зосередилася на зарядній інфраструктурі, рекламуючи її як головну перевагу перед конкурентами. Схоже, Fisker може бути одним з перших, хто запропонує подібну технологію в США та Європі, потенційно відкривши ринок електромобілів для багатьох покупців, які все ще стурбовані хвилюванням про запас ходу та час зарядки.