Повнопривідний Ford Bronco, мабуть, є найзахоплюючим позашляховиком з часів Jeep Wrangler , чи то м’яжеться густими лісовими стежками, чи тихенько сидить на холостому ходу до вікна Wendy’s drive-wide. Bronco випускається як з дво-, так і з чотирма дверима, і він був розроблений, щоб робити все, що може Wrangler — і він робить це та багато іншого. Так, ви можете зняти двері на Bronco так само, як і на Wrangler, але лише Ford зберігає дзеркала. Позашляховики обох брендів пристосовані до великої бруду, але Bronco страждає від помітно меншого шуму від дороги під час подорожі шосе між калюжами.

Ford Bronco photo

Він також має більшу базову потужність, потужність якої варіюється від 2,3-літрового рядного чотирициліндрового двигуна потужністю 300 к.с. з турбонаддувом і 2,7-літрового V-6 з подвійним турбонаддувом на 330 к.с. Якщо вам потрібно більше, полюбуйтеся роздутими крилами Bronco Raptor потужністю 418 к.с., розглядається окремо. Завдяки запаморочливій кількості моделей, комплектацій і додаткового обладнання Bronco пропонує широкі можливості конфігурації, які дозволяють йому відповідати широкому діапазону потреб — навіть для тих завзятих (як ми), які хочуть перемикати передачі за допомогою зчеплення.

Ford святкує старі добрі часи, випускаючи спеціальну версію Bronco Heritage Edition для дво- та чотиридверних моделей, яка повертає класичний вигляд 1960-х років. Базований на комплектації Big Bend із пакетом Sasquatch, Bronco Heritage Edition поставляється з 2,3-літровим турбодвигуном потужністю 300 к.с. із семиступінчастою механічною або доступною 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Повернутий стиль включає білу решітку радіатора, білий дах і комплект коліс у стилі 1960-х років. Дорожче обмежене видання Heritage, засноване на рівні комплектації Badlands, має металеві емблеми Bronco-script на крилах, шкіряні плед-сидіння та емблеми Heritage Limited на центральній консолі.




Базовий дводверний Bronco починається приблизно з 33 000 доларів, але оновлення до вищої комплектації швидко стає дорогим. Нашою ідеальною конфігурацією була б чотиридверка з потужнішим двигуном, і вона повинна мати обладнання для бездоріжжя, щоб відповідати своїм корінням. Це вказує нам на Bronco Wildtrack, який стандартно поставляється з 17-дюймовими колесами з можливістю фіксації бортів і величезними 35-дюймовими шинами для грязьової місцевості. До вашої уваги, дводверний має достатньо місця для задніх сидінь, тож якщо ви можете обійтися двома порталами менше, це спосіб отримати більше за ваші гроші Bronco.




Вибачте, люди. Bronco не має восьми циліндрів. Замість цього є стандартний 2,3-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 300 к.с. або додатковий 2,7-літровий V-6 з твін-турбо потужністю 330 к.с. 10-ступінчаста автоматична коробка передач прикріплена до обох газових двигунів, але семиступінчаста механічна коробка передач сумісна лише з меншим. На жаль, жоден двигун не має захопленого саундтреку. Кожен Bronco передає потужність на всі чотири колеса, а його незалежна передня підвіска є більш досконалою, ніж передня вісь Jeep. Інші варті уваги опції включають 35-дюймові грязьові шини, колеса з функцією Beadlock, електронне блокування переднього і заднього диференціалів і функцію відключення поперечної стійки. Після наших перших вражень від водіння, Bronco вразив нас своєю вишуканістю на дорозі. Його кермо не тільки точніше, ніж кермо Wrangler, але й загалом Ford справляється краще. Звичайно, оснащений найбільшими шинами та найм’якшою підвіскою, є значне зниження гальм, а його конструкція кузова на рамі не зберігається в секреті. Тим не менш, Bronco — це не поні з одним трюком, і він здатний підкорювати справді підступну місцевість.
Ford Bronco
Доступний із двома або чотирма дверима, м’яким або жорстким дахом і знімними панелями кузова, Bronco пропонує ті самі можливості для подорожей під відкритим небом, які роблять Wrangler насолодою для людей, які живуть на природі. Інтер’єр Ford має трохи більше інновацій, ніж Jeep. Наприклад, Bronco має стійку, вбудовану у верхній частині приладової панелі, яка дозволяє встановлювати туди смартфони та GoPro. Він також має безрамні двері, які легко знімаються. Однак їхнє довге бокове скло може зачепити амортизатор, і вони дозволяють додатковому шуму вітру проникати в салон. Тим не менш, чотиридверні моделі з подовженою колісною базою мають місце на борту для зберігання всіх чотирьох дверей.




Оскільки зовнішні дзеркала встановлюються на основі лобового скла, ними можна користуватися навіть після зняття дверей. Під впливом елементів, кабіну можна захистити наявними прогумованими настилами та вініловою оббивкою морського класу. Ті, хто бажає вишуканішого середовища, можуть вибрати шкіряні сидіння, але велика кількість пластику в салоні виглядає дешево на верхній частині. Навіть у дводверному Bronco на задньому сидінні достатньо місця, щоб з комфортом розмістилися двоє дорослих. Лише чотиридверна версія має третє середнє сидіння ззаду та пропонує трохи більше місця для ніг, але більша частина її додаткової довжини стосується вантажного відділення, яке більш ніж на 50 відсотків більше, ніж у дводверної моделі.