Якщо ви прагнете крутої їзди, яка пропонує екстремальний рівень позашляхових характеристик, у вас є чимало варіантів. Чудовим є Ford Bronco Raptor, позашляховий хижак, який доповнює вже потужний позашляховик Bronco потужним двигуном EcoBoost twin-turbo V-6, системою повного приводу з можливістю різноманітних конфігурацій, налаштування підвіски з Fox. амортизатори, які можуть впоратися з будь-якою місцевістю, яку ви можете накинути на нього, величезні 37-дюймові шини з глибокими протекторами та велика кількість захисних пластин.
Крім того, Raptorized Bronco також здатний буксирувати до 4500 фунтів і розганятися до 60 миль на годину менш ніж за шість секунд . Це не найкомфортніший шосейний крейсер, але він не призначений таким; цей Форддля запеклих любителів бездоріжжя, які бачать світ як величезний, піщаний, усипаний скелями ігровий майданчик, який чекає на дослідження.
Bronco Raptor пропонується виключно в чотиридверному кузові та в єдиній комплектації. Стандартне обладнання включає потужну силову установку EcoBoost V6, потужну трансмісію, що складається з 10-швидкісної автоматичної коробки передач і передаточного числа 4,7, а також усі позашляхові переваги, необхідні для того, щоб надати цій машині з розширеними крилами майстерність у бездоріжжі. Потужна аудіосистема B&O є стандартною та використовує 10 динаміків, включаючи сабвуфер. Покупці можуть видалити сабвуфер і повернутися до системи зі зниженою функціональністю або меншою кількістю динаміків, що принесе кредит від 100 до 665 доларів залежно від того, що вони виберуть. Ми обрали б залишити звукову систему преміум-класу, щоб ми могли насолоджуватися слухом, коли не продираємося крізь піщані дюни чи багнюки.
Ford не ставив V-8 в Bronco Raptor , але йому вдалося запхати 3,0-літровий V-6 потужністю 418 к.с. з подвійним турбонаддувом і крутним моментом 440 фунт-фут під капотом. Двигун поєднується виключно з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач і вдосконаленою системою повного приводу, яка працює разом із режимами GOAT (Goes Over Any Type of terrain), які можна вибрати. Bronco Raptor також має ще потужнішу підвіску, ніж стандартна версія, щоб найкраще впоратися з їздою над піщаними дюнами або стрибками в повітрі, а також має набагато ширшу колію, налаштовану для кращої стабільності на високій швидкості.
Raptorized Bronco оснащений адаптивними амортизаторами Fox від F-150 Raptor, а також стандартними 37-дюймовими всюдихідними шинами BFGoodrich K02. Він також розрахований на буксирування до 4500 фунтів. Під час нашого першого тест-драйву, ми були вражені позашляховою майстерністю Bronco Raptor як під час швидкісного стрибка по вибоїстій місцевості, так і під час повзання через скелясті перевали з увімкненою низькою передачею. Хоча 3,0-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом не має такої ж потужності, як форсований 3,5-літровий F-150 Raptor, у нього було достатньо потужності, щоб розігнатися до 60 миль/год за 5,6 секунди на нашому тестовому треку.
Незважаючи на те, що Bronco Raptor демонструє покращені позашляхові здібності з розширеною стійкою та масивними розширеними крилами, дизайн інтер’єру та розміри Bronco Raptor однакові зі звичайним Bronco. Це означає, що в стандартну комплектацію входить прогумована підлога, вінілова оббивка морського класу та комплект допоміжних перемикачів. Ті, хто бажає більш розкішного салону, можуть вибрати шкіряні сидіння. Як і звичайний Bronco, Raptor також має знімні панелі кузова та, зокрема, безкаркасні двері, які, як стверджує
Ford, легко відчинити. Хоча він доступний лише в чотиридверній конфігурації, Raptor все ще має всі інноваційні функції, наявні в інших моделях Bronco, включаючи зовнішні дзеркала, встановлені на основі лобового скла, якими можна користуватися навіть після зняття дверей.
Bronco Raptor оснащено найновішим інтерфейсом Ford Sync 4 із великим 12,0-дюймовим сенсорним екраном, який встановлено посередині панелі приладів. Інформаційно-розважальна система оснащена такими сучасними функціями, як Apple CarPlay, Android Auto та точкою доступу Wi-Fi. До найбажаніших варіантів також відноситься потужна звукова система Bang & Olufsen.