Ford очікував, що підрозділ електромобілів втратить 3 мільярди доларів США цього року, але залишився на шляху до досягнення маржі до оподаткування 8% до кінця 2026 року, йдеться в повідомленні ЗМІ.
Агентство Reuters повідомило, що прогнозований збиток було оприлюднено на брифінгу для інвесторів і аналітиків у четвер, щоб обговорити деталі нового формату фінансової звітності автовиробника.
Починаючи з результатів першого кварталу 2023 року, які будуть оголошені 2 травня, Ford почне звітувати за підрозділами Model e (електромобілі), Blue (автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння) і Pro (комерційні транспортні засоби та послуги), повідомляє інформаційне агентство.
Ford спрогнозував, що загальний збиток Model e за три роки з 2021 по 2023 рік становитиме 6 мільярдів доларів, включаючи попередній збиток минулого року в 2,1 мільярда доларів, але також очікує, що перше покоління електромобілів, включаючи F150 Lightning і Mustang Mach E, буде прибутковим – до оподаткування - до кінця 2024 року.
Головний фінансовий директор Джон Лоулер, як повідомляється, сказав, що Ford більше не розкриватиме фінансові результати за регіонами, а лише за бізнес-одиницями, тому що «так ми зараз керуємо компанією».
Згідно з Reuters, він сказав, що Ford надасть квартальний і річний обсяг продажів і ринкову частку для шести провідних світових ринків компанії, включаючи США, Китай і Німеччину, але більше не буде звітувати за регіонами.
Минулого року Ford зафіксував збиток до сплати податків у розмірі 600 мільйонів доларів у Китаї, вийшов на беззбитковість у Європі де він довго боровся – ред. і опублікував скромний прибуток у 400 мільйонів доларів у Південній Америці, причому більша частина його прибутку до сплати відсотків і податків – 9,2 доларів. млрд – з Північної Америки, зазначає Reuters.
Компанія очікує, що бізнес комерційних автомобілів Ford Pro цього року майже подвоїть прибуток до оподаткування до 6 мільярдів доларів, тоді як традиційний бізнес Ford Blue має помірне зростання до 7 мільярдів доларів.
Лоулер підтвердив ціль компанії щодо 10% скоригованої маржі EBIT до кінця 2026 року, повідомляє Reuters.
Він сказав, що автовиробник матиме глобальні потужності для 600 000 електромобілів до кінця 2023 року та 2 м до кінця 2026 року, «і ми маємо намір повністю використовувати цю потужність». Більше половини цих продажів електромобілів спочатку будуть від нових клієнтів, додав він.
Серед очікуваних удосконалень Ford мав на меті знизити витрати на батареї електромобілів, виробляючи більше компонентів самостійно та вводячи нову хімію на додаток до фосфату заліза (LFP) і нікелю-кобальту (NCM).