Ford Expedition — міцний і універсальний повнорозмірний — читайте це як «величезний» — трирядний позашляховик. Він доступний у двох варіантах довжини: стандартний (величезний) і ще більш величезний Max, а модельний ряд включає модель Timberline, яка добре обладнана для екскурсій по бездоріжжю. На відміну від своїх настільки ж величезних конкурентів від GM і Stellantis , таких як Chevy Tahoe , GMC Yukon і Jeep Wagoneer— він не пропонує атмосферний двигун V-8. Натомість Expedition оснащений добре відомим 3,5-літровим EcoBoost V-6 з подвійним турбонаддувом Ford, який у найпотужнішій моделі розвиває до 440 кінських сил і 510 фунт-фут крутного моменту. Швидка 10-ступінчаста автоматична коробка передач виконує обов’язки перемикання передач для всіх експедицій 2023 року, і клієнти можуть вибирати між установками заднього або повного приводу.
Незважаючи на наявність двигуна V-8, Expedition все ще не зовсім економічний, але він швидкий: він може розганяти свою значну масу до 60 миль на годину менш ніж за п’ять секунд, якщо оснащений пакетом Stealth Performance. Крім того, він має буксирувальну здатність 9300 фунтів і може перевозити понад 1750 фунтів бортового корисного вантажу. Фордтакож оснастила Expedition усіма найновішими пристроями безпеки та підключення, що робить його розумним, всебічним варіантом для покупців позашляховиків XXL. Тим не менш, скомпрометовані матеріали його інтер’єру та характер водіння вантажівки ставлять його в невигідне становище порівняно з конкурентами Chevy, GMC та Jeep.
Expedition отримав незначні оновлення для модельного року 2023, включаючи новий колір кузова Iconic Silver для моделей Platinum. Інші зміни, пов’язані з кольором, — це пофарбовані в чорний колір окантовки протитуманних фар для моделей Special Edition і комбінація кольорів інтер’єру з чорного оніксу для Timberlines. Моделі Timberline також тепер стандартно оснащені функцією педального приводу Trail 1.
Ми вважаємо, що середня комплектація Limited на стандартній колісній базі Expedition — це те, що варто отримати. Він не тільки має приємне поєднання стандартних функцій (шкіряні сидіння, стереосистема Bang & Olufsen і підніжки з електроприводом), але також доступний із привабливою опцією продуктивності, яка має полегшити керування великою установкою. Вибір пакету Stealth Performance забезпечує спортивнішу настройку підвіски, потужніший двигун (440 к.с. проти 375) і виразні темні деталі екстер’єру, зокрема 22-дюймові колеса. Повний привід — для тих, кому він потрібен — коштує близько 3000 доларів США додатково.
Мотивацією Expedition є 3,5-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом і чутлива 10-ступінчаста автоматична коробка передач, яка поєднується із заднім або повним приводом. Стандартний двигун має 380 кінських сил і 470 фунт-фут крутного моменту, але на моделях Limited потужність збільшується до 400 кінських сил і 480 фунт-фут. Версія з ще більшою потужністю доступна для комплектації Timberline і Limited з пакетом Stealth Performance, який збільшує ці показники до 440 коней і 510 фунт-фут.
Модель Timberline розганялася до 60 миль/год лише за 5,1 секунди на нашому тестовому треку, перевершивши Tahoe Z71 з двигуном V-8 на колосальні 2,4 секунди; модель Stealth Performance скоротила 0,2 секундиз часів Timberline. У всіх експедиціях використовується незалежна задня підвіска. У той час як пасажирів втішає його м’яка їзда, водій страждає від незручного керування та неточного керування. Expedition може буксирувати до 9300 фунтів, тоді як рейтинг довшого Expedition Max обмежений 9000 фунтами.
Матеріали салону та елементи оздоблення Expedition стають кращими від моделі до моделі, завершуючи оздобленням Platinum, яке доповнено розкішною шкіряною оббивкою та масажними передніми сидіннями. І звичайний Expedition, і Expedition Max з довгою колісною базою мають просторі салони та, на відміну від деяких конкурентів, третій ряд, який не буде мучити дорослих. Тримісна лава є стандартною для другого ряду, але за бажанням ви можете замовити пару капітанських крісел. Max також пропонує неперевершені внутрішні місця для зберігання речей. Кожна модель має третій ряд сидінь з електроприводом, яким можна керувати з багажника або задніх сидінь. І другий, і третій ряди складаються абсолютно рівно для рівної підлоги, полегшуючи завантаження речей.
Експедиція стандартно оснащена величезним 12,0-дюймовим сенсорним екраном, на якому працює інформаційно-розважальне програмне забезпечення Sync4 від Ford. Разом із можливістю приймати оновлення по повітрю, він має бездротові Apple CarPlay і Android Auto. Також доступна точка доступу Wi-Fi на основі підписки, а також стереосистема Bang & Olufsen із 22 динаміками та розважальна система на задніх сидіннях. Якщо стандартний сенсорний екран недостатньо великий, Expedition можна також оснастити вертикально орієнтованим 15,5-дюймовим блоком, який також можна знайти всередині електричного Mustang Mach-E .