Ford Explorer сягає своїм корінням у 1990 рік, коли з’явилося перше покоління моделі 1991 року , яке запалило ринок позашляховиків. Поточний Explorer випускається вже четвертий модельний рік і пропонує покупцям просторий салон із третім рядом, атлетичний зовнішній стиль і три варіанти трансмісії. Це компетентний транспортний засіб, який більш ніж здатний виконувати роботу, особливо коли робота пов’язана з перевезенням сім’ї та її спорядження, і є навіть високопродуктивна версія, але вона ніколи не могла вирватися з масивної групи середніх автомобілів. Позашляховики великого розміру на ринку.

Ford Explorer 2023

Є більш преміальні та вишуканіші пропозиції, зокрема Kia Telluride , Hyundai Palisade таДжип Гранд Черокі Л. Ford намагався підвищити конкурентоспроможність Explorer, випустивши покращені варіанти, як -от орієнтований на бездоріжжя Explorer Timberline . Незважаючи на це, ми все ще вважаємо, що покупці в цьому сегменті повинні принаймні вивчити інші варіанти, яких є багато.




Ми вважаємо, що модель Limited середнього рівня є найкращим Explorer за ці гроші. Менший чотирициліндровий двигун з одним турбонаддувом не має такої потужності, як потужніший V-6 з подвійним турбонаддувом, але він справляється зі своїм завданням і робить це ефективніше, ніж більший силовий агрегат. Він може буксирувати значні 5300 фунтів, якщо оснащений пакетом буксирування. Ми б також додали повний привід за 2000 доларів.




Окрім цього, ми вважаємо, що бажаних стандартних функцій у комплектації Limited має бути достатньо. До них входять аудіосистема Bang & Olufsen із 12 динаміками, 20-дюймові колеса, кермо з підігрівом і регулюванням електропідсилювача, шкіряна оббивка, третій ряд із електроприводом складання та оновлені системи допомоги водієві, такі як адаптивний круїз-контроль. Якщо вам потрібна більша прохідність по бездоріжжю, гарним вибором буде трохи дорожчий Timberline; він оснащений тим же турбо-чотирма.

Ford Explorer photo

Комплектації Base, XLT і Limited оснащені 2,3-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 300 к.с., і він мотивує Explorer розумною кількістю авторитету. Timberline, який ми тестували з цим двигуном, розганявся до 60 миль/год за 6,0 секунди. Сприятливі водії серед нас віддадуть перевагу моделям King Ranch, Platinum або ST , які оснащені 3,0-літровим V-6 з подвійним турбонаддувом і потужністю 400 к.с. Гібрид приєднався до лінійки Explorer ще у 2020 році. Він поєднує 3,3-літровий двигун V-6 з електродвигуном для сумарної потужності 318 кінських сил.




Конфігурація гібридної силової установки також доступна для моделей Limited і Platinum, і хоча це має сенс для людей, які можуть скористатися перевагами її високої міської витрати миль на галон за рейтингом EPA, ми виявили, що стандартний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом є достатньо потужним і ефективнішим на шосе. Explorer їздить на задньопривідній платформі, але повний привід все ще необов’язковий. 10-ступінчаста автоматична коробка передач входить у стандартну комплектацію. Їзда та поводження приємні та зібрані, але далекі від розваги; Explorer ST набагато більш спортивний, а його додаткова потужність і жорсткіша підвіска роблять його справжнім позашляховиком. При правильному обладнанні Explorer може буксирувати до 5600 фунтів.




EPA ще не оприлюднило оцінки економії палива для Explorer 2023, але ми очікуємо, що ці цифри залишаться такими ж, як і для моделі 2022 року, оскільки в позашляховик не було внесено жодних змін, які б вплинули на його ефективність. Не дивно, що Explorer має різні рейтинги економії палива EPA завдяки безлічі комбінацій трансмісії та трансмісії. Задньопривідна гібридна модель оцінюється як найекономніша, з оцінками до 27 миль на галон у місті та 29 миль на галон на шосе.

Ford Explorer photo interior

Додавання повного приводу знижує оцінки гібрида на три та чотири милі на годину відповідно. Ми протестували один на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, де йому вдалося лише 24 милі на галон. 400-сильний Explorer ST заробив 25 миль на галон у цьому ж тесті, що перевершило його рейтинг EPA на 1. Ми також поставили чотирициліндровий Explorer із повним приводом у наш тест економії палива на шосе. Уряд оцінює, що версія зароблятиме 20 миль на галон у місті та 27 на шосе; ми побачили 28 миль на галон.




Незважаючи на те, що дизайн інтер’єру може межувати з ненатхненним, салон Explorer функціональний і зручний — принаймні для тих, хто в перших двох рядах. Потрапити в стандартний третій ряд досить легко завдяки механізму, який відсуває сидіння другого ряду одним натисканням кнопки. Однак, повернувшись туди, старші діти та дорослі виявлять, що сидіння розташоване надто близько до підлоги, щоб бути зручним. Конкуренти, такі як Chevrolet Traverse і Volkswagen Atlas , забезпечують більше комфорту в третьому ряду. Нам вдалося розмістити чотири ручні валізи позаду третього ряду Ford, і ми помістили загалом 31 сумку, коли обидва задні ряди були складені.




Інформаційно-розважальна система з 8,0-дюймовим сенсорним екраном є стандартною та включає функції Apple CarPlay і Android Auto, а також точку доступу Wi-Fi. Система приваблива та чутлива, але не така інтуїтивно зрозуміла, як хотілося б. Поворотний контролер допоможе в цьому відношенні. Щоб отримати додатковий 10,1-дюймовий вертикально орієнтований екран , вам потрібно оновити до однієї з найдорожчих комплектацій Explorer. Проте кожна модель доступна з голосовою навігацією, а також розважальною системою для задніх сидінь. Окрім базової версії Explorer, стандартною є стереосистема B&O з 12 динаміками.