Ford приєднався до бразильського гірничодобувного гіганта Vale і китайської Zhejiang Huayou Cobalt в інвестуванні в завод з переробки нікелю в Індонезії, оскільки автовиробник активізує зусилля щодо забезпечення поставок акумуляторних матеріалів для майбутнього виробництва електромобілів (EV).
Місцева дочірня компанія PT Vale Indonesia почала будівництво заводу з переробки нікелю в листопаді минулого року в Помалаа на острові Сулавесі, де вона також має нікелеву шахту. Спільне підприємство для кислотного вилуговування під високим тиском (HPAL) вартістю 4,5 мільярда доларів США було заплановано ввести в експлуатацію в 2026 році з річною потужністю 120 000 тонн змішаного гідроксидного осаду, матеріалу, видобутого з нікелевої руди.
За оцінками, Індонезія має найбільші у світі запаси нікелю та нещодавно запровадила політику, спрямовану на розвиток переробної промисловості. У 2020 році уряд заборонив експорт необробленої нікелевої руди, змусивши експортерів додавати місцеву вартість.
Ford має спільне підприємство з виробництва акумуляторів з південнокорейськими компаніями SK On і LG Energy Solution, а нещодавно підписав нове технічне партнерство з китайською компанією Contemporary Amperex Technology (CATL) для виробництва акумуляторів у США.
Як і інші автовиробники, включаючи Volkswagen і Mercedes-Benz, Ford зараз все активніше залучається до ланцюга постачання акумуляторів, щоб забезпечити достатній доступ до матеріалів.
Ford припинив індонезійське виробництво автомобілів в Індонезії в 1990-х роках і повністю пішов з ринку десять років тому, хоча він все ще виробляє в Таїланді та В'єтнамі.
Крістофер Сміт, керівник відділу зв’язків з урядом автовиробника, сказав, що прямі інвестиції компанії «допоможуть Ford гарантувати, що нікель, який використовується в акумуляторах електромобілів, видобувається та виробляється відповідно до тих самих стандартів ESG, що й інші наші підприємства по всьому світу».
Крім того, цього тижня PT Merdeka Battery Materials заявила, що планує побудувати в країні два заводи з переробки нікелю загальною потужністю 240 000 тонн матеріалів для акумуляторів електромобілів на рік. Компанія, яка входить до групи Merdeka Copper Gold, планує залучити 8,745 трлн індонезійських рупій (583 мільйони доларів США) під час IPO у квітні для фінансування свого розширення.