Сучасні пікапи буквально розірвалися. Повнорозмірні екземпляри, такі як нинішній Ford F-150, можуть буксирувати та перевозити, як важкі вантажівки минулого, тоді як Super Duty може буксирувати до 40 000 фунтів — половина ваги повністю завантаженого 18-колісного автомобіля. Тим часом вантажівки середнього розміру наслідували їхній приклад, розширивши розмір і ціну, щоб заповнити порожнечу, залишивши місце для вантажівки, яка є набагато доступнішою та менш громіздкою. Ford Maverick — це міні-вантажівка, яка потрібна Америці, щоб розчищати проїзди та стоянки, заповнені великогабаритними автомобілями чотири на чотири. Maverick не тільки чудовий інструмент у своїй базовій формі, але він стає надзвичайно крутим, коли його оснащено новим позашляховим пакетом Tremor 2023 року .

Ford Maverick Tremor 2023

Ford вже продає версії Tremor середньорозмірного Ranger , F-150 і вантажівки Super Duty . Тепер, через рік моделі після того, як компанія відродила прізвисько Maverickу формі компактного цілісного пікапа, орієнтована на бездоріжжя обробка просочується вниз. Пакет Tremor за 2995 доларів зарезервований для моделей Maverick XLT і Lariat з 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом. Вантажівки з комплектом впізнаються за малюнком біля ліжка, затемненими фарами та задніми ліхтарями та помаранчевими акцентами на кузові. Поряд з помаранчевою смугою на решітці радіатора та помаранчевими передніми буксирувальними гаками, кожне з пофарбованих у темний колір 17-дюймових коліс має помаранчеву кишеню, яка висувається, і полегшує пошук штока клапана. Існує також спеціальний пакет зовнішнього вигляду Tremor, який додає трохи чорної зовнішньої графіки та пофарбований у сірий дах, але ми не вважаємо, що він вартий переплати на 1495 доларів.




На щастя, Ford виводить Maverick Tremor далі, ніж ті поверхневі деталі, починаючи з переднього бампера. На відміну від менших моделей, його перероблений підборіддя включає сталеву опорну пластину та забезпечує кут наїзду 30,7 градусів, трохи більше ніж на дев’ять градусів крутіше, ніж у інших повнопривідних варіантів. Підйомник Tremor на 1,0 дюйма збільшує дорожній просвіт до 9,4 дюйма, що на 0,8 дюйма більше, ніж у вантажівки без позашляхового пакету, і трохи більше ніж на півдюйма вище, ніж у механічно схожого Ford Bronco Sport Badlands . Але він не має великого ходу підвіски, і в нашому випробуванні на 20 градусів рампи він досяг лише 28 дюймів. У поєднанні з довгою колісною базою це 229 балів, що значно поступається 35,5-дюймовому підйому Bronco Sport і 337 балам.




Як і його побратим Badlands, Tremor є єдиним представником сімейства Maverick, який має систему повного приводу із заднім диференціалом із розподілом крутного моменту. Завдяки агресивним протекторам всюдиходних шин Falken Wildpeak висотою 30 дюймів Tremor добре оснащений, щоб повзти вгору, по або по кам’янистій, липкій або слизькій поверхні. Допомагати йому підкорювати різноманітну місцевість можна за допомогою режимів їзди, включно з грязюкою та колією, повзанням по скелях і піском. Функція Trail Control, яка автоматично регулює акселератор і гальма, щоб підтримувати задану швидкість — уявіть це як круїз-контроль на бездоріжжі.




Не плутайте Maverick із спеціальним позашляховиком, таким як Jeep Gladiator , і навіть не вважайте його нарівні з Ranger, його родичем кузова на рамі. Найменша вантажівка Ford має свої обмеження, і вона не заїде далеко на справді складних трасах. Однак у нього є обладнання, щоб долати перешкоди, яких більшість власників, швидше за все, уникали б.
Ford Maverick Tremor 2023
Незважаючи на те, що ми не мали можливості розвинути Tremor початкового рівня до своїх меж, ми все-таки зійшли з протореного шляху й вийшли з іншого боку досить брудними. Він змінив свою підвіску, яка має унікальні амортизатори, а також переналаштовані передні та задні пружини. Ми відчули, що система повного приводу ефективно передає потужність колесам із зчепленням, що стало ще більш очевидним, коли одна із задніх машин безсило висить у повітрі.




Ми насолоджувалися звичайним водінням Maverick Tremor так само, як і кидали його на трасах. Ця подвійність робить його переконливим пакетом. Щоправда, його чотирибаковий двигун із примусовою подачею досить голосно дзижчить на холостому ходу, а великі дози дросельної заслінки викликають грубі звуки двигуна, які проникають у салон. Але з потужністю 250 кінських сил і крутним моментом 277 фунт-фут, 2,0-літровий двигун має задовільний удар. Утримання двигуна на кипінні - це восьмиступінчаста автоматична коробка передач, яку, як не дивно, не можна перемикати вручну. На жаль, наш власний Езра Дайер також побачив, що його мрія про те, щоб Tremor був бюджетним ралійним автомобілем, збулася через систему контролю стабільності Maverick, яку неможливо повністю вимкнути.




Під час нашого тестування продуктивність оснащеного Tremor Maverick XLT виявилася в основному ідентичною моделі XLT 2022 року з Turbo four і позашляховим пакетом FX4, а також Bronco Sport Badlands. XLT Tremor розганявся до 60 миль/год за 6,0 секунди, лише на 0,1 секунди позаду своїх братів і сестер. Зупинка Tremor у 171 фут зі швидкості 70 миль/год була на фут коротша, ніж у Maverick FX4. Найбільший розрив між двома позашляховими Mavericks стався під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, де показник Tremor у 26 миль на галон був значно меншим за 29 миль на галон у FX4. Рейтинг Tremor EPA на шосе становить 24 милі на галон, а його сукупна оцінка в 21 милю на галон є, безумовно, найгіршою в сімействі Maverick.




Для порівняння, інші версії з повним приводом досягають 24 миль на галлон разом, тоді як гібрид із переднім приводом може похвалитися сумарною оцінкою 37 миль на галлон. Незважаючи на низьку економію палива та гучний двигун, Maverick комфортно їздить на швидкості шосе. Він не підстрибує і не метушиться, головним чином завдяки прямому кермуванню та вражаючій стабільності. Хоча він їздить на тій же платформі C2, що й Bronco Sport, Maverick на 28 дюймів довший загалом і має додаткові 16 дюймів між осями; він також на пару дюймів нижчий, ніж дитина Bronco. Ця маленька вантажівка здається більш вишуканою, ніж її позашляховик, і вона більше нагадує автомобіль. Знову ж таки, його доступність і спритність є однією з головних причин, чому він віддає перевагу великим вантажівкам, особливо в міських районах.




Звичайно, Ford Maverick — не єдиний новий малий пікап на ринку. Hyundai Santa Cruz є його найближчим конкурентом, а Honda Ridgeline середнього розміру ховається на периферії через схожу конструкцію unibody. Усі три мають сильні сторони, але поєднання можливостей, практичності та цінності Maverick поставило його на вершину. Крім того, це єдиний, який пропонує законний позашляховий пакет. У той час як найдешевший Santa Cruz з турбодвигуном і повним приводом має рекомендовану роздрібну ціну понад 37 тисяч доларів, а жоден Ridgeline не коштує менше 40 000 доларів, Maverick Tremor є сертифікованою крадіжкою від 31 665 доларів.




Ціна нашого екземпляра XLT під час тестування була ненабагато вищою — 32 990 доларів США, причому основними доповненнями були підкладка з розпилювачем за 495 доларів США та пакет за 650 доларів США, який включає моніторинг сліпих зон і систему підтримки смуги руху. У той час як XLT Tremor не має таких тонкощів, як шкіряне кермо або кнопковий старт із пасивним входом, який є у дорожчій версії Lariat, менш дорога модель більше відповідає ціннісній місії Maverick.