Ford оголосив, що Mustang 2024 року отримає додаткове дрифтове гальмо — по суті, гідравлічне ручне гальмо для задніх коліс.
Щоб отримати такий, покупцям Mustang потрібно буде вибрати пакет Performance Pack із електронним стоянковим гальмом Performance.
Ми знаємо, що чемпіон Formula Drift Вон Гіттін-молодший брав участь у розробці цієї функції; ми ще не знаємо, скільки це буде коштувати додатково.
Оскільки Ford Mustang сьомого покоління все ближче й ближче до виробництва, надходження інформації з Ford відновилося. Бренд із Дірборна щойно представив функцію гальмування, яка допоможе молодим потенційним дрифтерам відточити свої навички — звичайно, на закритій трасі. Ford називає це дрифтовим гальмом, але по суті це гідравлічне ручне гальмо для задніх коліс. (Ми знаємо, що є анекдот про те, що Mustang втрачає контроль під час приємного дрейфу; будьте готові.)
Дрифтові гальма встановлюються на Mustang, оснащених пакетом Performance Pack, який також включає ефективне електронне стоянкове гальмо (PEPB, відтепер). PEPB виглядає як звичайний ручний важіль для стоянкового гальма, але насправді це електронний перемикач. До задніх гальм немає кабелю, який можна побачити в більшості останніх моделей автомобілів. Натомість його звичайна дія активує електронне стоянкове гальмо. Але коли ви активуєте дрифтове гальмо, воно виконує іншу роль.
Коли ввімкнено, дрифтове гальмо перекриває контрольований стабілізатор — пристрій, який керує всіма гальмами, коли активовано ABS або контроль стабільності — щоб заблокувати задні гальма тиском у гідравлічній лінії. Професійні дрифт-кари мають схожу систему, але вони мають механічний важіль.
Чому б не використати ручне гальмо, як ви це робили з 1980-х років у кузові Fox? Ну, ви можете, але старі тросові стоянкові гальма використовують або колодки в капелюсі дискового гальма, повністю окремий і крихітний супорт, або вони використовують механічну систему на верхній частині гідравлічних задніх ковзних супортів. Жоден із них не призначений для того, щоб його тягнули кілька разів на швидкості.
Компанія Ford опублікувала це відео професійних дрифтерів Вона Гіттіна-молодшого та Челсі ДеНофи, які обговорюють тонкощі налаштування дрифтового гальма. Одного разу можна почути «100 бар». Це пряме посилання на тиск у гідравлічній лінії, але ми припускаємо, що це далеко не максимум, доступний для дрифтового гальма, тому що Ford не вперше використовує магію комп’ютерів для імітації гідравлічного ручного гальма. Ford Performance раніше продавав Drift Stick для Focus RS (RIP). Його аналогічна функція використовувала окремий важіль, який прикручувався до кабіни. Drift Stick, який більше не доступний у Ford, створював приблизно 180 бар для задніх гальмівних супортів Focus.
Подяка Ford за розробку цікавої функції, орієнтованої на ринок ентузіастів. Ми гарантуємо, що дехто спочатку зрозуміє все дуже неправильно, тож якщо ви придбаєте Mustang 2024 року, просто переконайтеся, що ви тренуєтеся, коли поруч нікого немає, перш ніж спробувати похизуватися перед натовпом.